Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 17921 til 17940 af 124783
-
Supplering
ForumindlægHej alle Er der nogen herinde, der ved om man kan supplere 3 fag på et halvt år? Skal nemlig supplere fysik C-B Mat B-A og kemi C-B, har fået at vide, at man kun kan med to, men har ikke undersøgt det, og ved i om man får SU, hvis man tager fagene om for har haft kemi B og mat A før. ... -
Pointsystem
ForumindlægHvordan virker poinsystemet for matematik skriftlig? -
mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen i matematik... men er lost... nogle der har nogle notater jeg evt kan bruge? det er mundtlig eksamen i 1.G. Jeg skal op fredag... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
GS (gymnasial supplering)
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om man skal kunne "bevise", at man SKAL bruge sit GS-kursus til noget. Eksempelvis vil jeg gerne have kemi på b-niveau, da jeg overvejer uddannelser, der kræver dette. Men det er som sagt kun OVERVEJELSE. Grunden til at jeg blev forvirret og tænkte, at man s... -
ret fejl i sætning
ForumindlægHej Jeg har svært ved at gennemskue fejlen i de efterfølgende sætninger: "My neighbour smiled friendly to me" "What on earth was the reason why the government not mentioned the risk of rising unemplyment?" "He might could persuade his father to pay for the repa... -
Giver denne adgang til HF?
ForumindlægSkal på AVU på vuc i januar. Giver disse fag adgang til HF? Matematik F Dansk F Naturvidenskab G Engelsk F Samfundsfag G ... -
Historie klog person søges..
ForumindlægJeg fornyede mig ;-)Hejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Historie? Fik du karakter omkring 10 eller 11? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for til et rigtig spændende projekt. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: maicecilie@... -
ligning for cirkel
ForumindlægHej!Hvis man får oplyst at to punkter i et koordinatsystem( p(0,5) og q(12,9) er diameteren for en cirkel.Hvordan finder man så cirklens ligning?mvh. Interjak -
opstil en ligning for køb af æbler
Forumindlæg1 pose æbler koster 35 kr. (deraf koster indpakning 5 kr) Der er 20 æbler i posen. udregn hvad 1 stk æble koster (X skal ævre styk prisen. opstil ligning.. HJÆLP? -
Tegn en graf for funktionen
ForumindlægHej. Opgaven lyder: f(x)=3x^2's differentialkvotient er f'(x)=6x a) tegn en graf for funktionen -
Kan det passe ?
ForumindlægHej Jeg har været igennem et opgavesæt fra HTX matematik A-niveau 31. maj 2012 Jeg fandt en sjov/nem opgave, men jeg ved ikke om jeg mangler noget ? Jeg beder jer herinde om at rette evt. fejl, tak. Det er opgave nummer 4 : a) , b) og c) Opgavesættet er Matematik HTX A-niveau 31. maj 201... -
Krav til at blive læge?
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og har efter tids overvejelse besluttet mig for, at jeg gerne kunne tænke mig at blive læge, eller i hvertfald noget i den retning. Det har altid ligget meget til at læse jura senere, og havde valgt en studieretning: Samf A, Engelsk A og Mat B, men den har jeg så ændret ti... -
Hjælp til to opgaver (funktion og andengradsligning)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er igang med at lave en prøve uden hjælpemidler, og kan ikke rigtigt finde ud af to af opgaverne, derfor ville jeg lige høre, om der er nogen der ude, som kan hjælpe mig?? 1) en funktion er givet ved f(x)= 4*a^x, hvor a er et positivt tal. Grafen for denne funktion går g... -
ka ik fi ude af det
Forumindlæger der nogen der lige kan forklare mig hvordan man reducere opgaverne her 3a-(a-8)+24*(a+2)-8a*(a-b)-a i anden -
Kan fravær fjernes?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er kommet i en lidt speciel situation... Jeg har - allerede her i grundforløbet - fået rigtig meget fravær, desværre. Heriblandt sygdom, hvilket er rigtig irriterende. Jeg har aldrig været syg og så rammer det mig lige i starten af Gym.. Jeg har overvejet lidt at... -
Pointsystem
ForumindlægHej, Jeg har ledt efter listen over hvilken karakter, som gives ud fra et hvis antal point i skriftlig matematik i gymnasiet på 2 årigt A-niveau. Nogen som ved hvor man kan finde den oversigt? //Mads... -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg er en ung fyr på 18 år, der er HF- søfart studerende på Svendborg Gymnasium. Jeg har problemer med matematik niveau B og søger derfor en studerende der mod betaling vil give mig hjemmeundervisning. Henvendelse hurtigst muligt. -
Hjælp til matematikprøve
ForumindlægHej :D Jeg skal til prøve i matematik her på onsdag, og jeg skal op i rettelinjer og rentesregning. Det er på omkring stx c/b-niveau. Nogle, der ved hvad jeg sådan ca. skal kunne og hvad jeg kan komme ud for? :D På forhånd tak :) -
Privatlærer /København
ForumindlægHej .. vi leder efter en privat lærer der kan hjælpe vores barn med Matematik han går på gymnasiet 1 år niveau B E-mail ; [email protected] Mvh Henrik
