Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17941 til 17960 af 27879
-
"Jeg har trukket ..." på engelsk
ForumindlægHej Ja, det lyder måske som et lidt åndsvagt spørgsmål, men hvad "jeg har trukket X-tekst" på engelsk? Jeg skal op i mundtlig engelsk b, og det er nok en go idé, at aller første sætning er korrekt :) -
Plasmid
ForumindlægHej Jeg har fået dette dokument af min lærer og skal forklare det. Problemet er at jeg slet ikke forstår noget som helst. Hvornår ved jeg hvor de forskellige enzymer skærer og hvor langt? Mvh -
"At perspektivere"
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på om nogen havde en god måde at sige "at perspektivere"? Ordbogen siger "perspektivisch erweitern"... Dvs. Ich kann perspektivisch zu etwas erweitern .. eller hvad? Håber nogen kan hjælpe :) Hilsen Alexander -
Fysik disposition
ForumindlægHejsa... Imorgen har jeg fysik/kemi fsa prøve, og vil bare lige få en lille forklaring på hvad jeg skal skrive i min disposiotin... - Altså hva skal en fysik disp. indholde? håber i kan svare, for har ikke rigitig forstået det, efter at jeg har været ind og kigge på forskellige på nettet. På forh... -
Eksamen hjælp
ForumindlægHej alle sammen ... Jeg skal til eksamen i næste uge i fysik 9. klasse. Men jeg ved bare ike hvordan jeg skal forberede mig? ideer? Hvordan bliver spørgsmålene.. ?:d Er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg skal forklare censoren eller læreren om h plus ioner i bevægelse? og magnesium i syre? -
tretrinsreglen
Forumindlægjeg skal gøre rede for tretrinsreglen og indføre differentialkvotienten. hjælp til det? -
Risikosamfundet
ForumindlægEFTERLYSER: al viden inden for risikosamfundet, Ulrich Beck, Anthony Giddens, Jürgen Habermas, sociologi, kapitalisme, velfærdssamfundet/staten, postmodernisme, o.a. - gerne i en sammenhæng, på forhånd tak!! :-) -
Samf a eksamen
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som kan forklare mig, hvordan samf a 24 timers eksamen helt præcist kommer til foregå? Og som kan komme med nogen gode råd? Mange tak på forhånd. -
24 timers eksamen - Kønsroller i det senmoderne samfund
ForumindlægHej alle sammen, Jeg håber meget I kan hjælpe mig med mit dilemma, Jeg har trukket Kønsroller i det senmoderne samfund til eksamen i samfundsfag B. Jeg ved der skal laves en synopsis, men aner ikke hvordan den skal se ud, da vores lærer ikke har gået så meget op i det. Er der en som har en skabel... -
Gang parenteserne sammen
ForumindlægNogen der ved, hvordan man kan løse disse her: 1. (x+y) (y-x) 2. (5-2y+2x) (5+3y) Eller i det mindste bare give nogle ledetråder? :-) -
Forbrændingsreaktion
ForumindlægHvad er en forbrændingsreaktion? På forhånd tak -
Forbedring
ForumindlægHej med jer, det er måske et lidt usædvanligt spørgsmål at stille her i den travle eksamensperiode, men håber alligevel i kan give mig et par gode råd :-) Jeg er lige blevet færdig med 2.g, og det er dermed min tur til at få huen på næste år (yeah), men der er dog en ting som går mig lidt på.. J... -
Supplering af specifikke adgangskrav
ForumindlægJeg er blevet tilbudt en plads på antropologi på KU, men ville egentlig helst ind og læse veterinærmedicin. Det kræver dog Mat B/A og Fysik og Kemi B. Jeg har meldt mig til på VUC, men jeg føler mig sgu en del presset af at jeg skal have de fag, da især matematik ikke er mit stærkeste fag. Klared... -
konstant brug for hjælp!!
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål som jeg ville blive rigtig glad for i ville besvare spørgsmålet lyder: vælg mindst to aktiviteter, jeg vælger Brusebadning 60 kcal. og Rulleskøjter 210 kcal. og beskriv sammenhængen mellem tid (30 min) og kalorieforbrug med en tabel, ligning og graf håber i kan hjælpe. T... -
Syre base reaktion test
ForumindlægHej Er der nogle som har nogle hjememsider, hvor man kan teste ens “talent” i at skrive traltionsskemaer for en syre-base reaktion? Hvad kan der komme i sådan en syre-base test udover pH, OH, H3O og rekationer ( som jeg stadig knokler med at forstå- er der nogle der er gode til at forklare dette... -
Kompliceret spørgsmål til brydning af Enigma.
ForumindlægDer er en koblingstavle med 26 bogstaver (det tyske alfabet), hvor 3 ledninger forbinder 3 par bogstaver. Det opgives at ledningerne ikke må forbinde to bogstaver, der efterfølger hinanden i alfabetet. Alfabetet opfattes som cyklisk altså: XYZABC. Hvor mange kombinationer er der med disse parame... -
Problemstilling hjælp. World trade center.
ForumindlægHej (-: Jeg har liget fået en dansk opgave for om World Trade Center, men jeg skal først lave en problemstilling. Lige nu har jeg ingen ideer om hvilke punkter jeg kan bruge til min problemstilling om det?? Nogen som kunne hjælpe lidt med nogle punkter? Knus. -
essay?
Forumindlæghej jeg skal skrive et essay om ventetid og tid men jeg kan ikke rigtig komme igang nogen der kan hjælpe mig med en god begyndelse tak på forhånd... -
Samfundsfag :D
ForumindlægHej! Er der nogle som kan komme med eksempler på deltagelses- og konkurrencedemokrati i Danmark? På forhånd tak! :) :D -
Tilbyder lektiehjælp i Odense
ForumindlægHej! :) Er der nogen i Odense området der er interesseret i at få privat hjælp? Du kan både være STX-studerende eller folkeskole-elev.Jeg er en pige på 20 år som har studiestart på medicinstudiet i februar, så jeg har lige noget tid til at arbejde som lektiehjælper. Min studieretning i STX var ...
