Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17941 til 17960 af 34519
  • Digt - Analyse Hjælp

    Forumindlæg
    Sproglige virkemidler? HVAD VIL DET SIGE ==== Tillægsord? Metaforer? Ironi? Slang? skal til eksamen i morgen.. vil være taknemlig, hvis i kunne svare på mit spørgsmål tak
  • Atomart niveau?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal læse op til eksamen og er lidt i tvivl om hvad 'atomart nivau' betyder i forhold til termisk energi?
  • Fra parameterfremstilling til ligning og omvendt

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal op til eksamen og skal vise hvordan man går fra parameterfremstilling til ligning og omvendt. Men kan ikke huske det :-/ nogen der kan hjælpe mig og evt. komme med et eksempel?
  • STYREFORMER!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen imorgen i old, og jeg tænkte på om der var nogle der kan hjælpe mig med de forskellige styreformer som Herodot, Thukydid, og polybis gik ind for? Tak på forhånd
  • Problemstillinger til borgerlige revolutioner. industrialisering. imperialisme

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til historie eksamen i morgen og kunne godt bruge lidt hjælp til problemformuleringen? Nogen der kan hjælpe??????? Problemeformuleringer skal udformes fra overstående, borgerlige revolutioner. industrialisering. Imperialisme.
  • Belønningssystemet og serotonin

    Forumindlæg
    Hej, er der en, som kan forklare mig sammenhængen mellem serotonin og belønningssystemet? Jeg er igang med 24 timers eksamen i biologi om serotonin og depression.
  • oversættelse mht. stamfunktioner

    Forumindlæg
    Hej Har et eksamens spørgsmål som siger antal og udseende af stamfunktioner. En venlig sjæl som kan give mig vejledning om det?? - på forhånd tak :)
  • differentialregning...

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til eksamen og er stødt på et helt basalt spørgsmål.. Hvad betyder det at f er differentiabel i x0? På forhånd tak :D
  • Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Sidder og læser op til kemi-eksamen, nogen der kan svare mig på dette her? Hvad anvendes syre og base til i hverdagen?
  • Kærlighedens væsen og uvæsen af Maria Rørbæk

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har artiklen Kærlighedens væsen og uvæsen af Maria Rørbæk fra JP, 1997? eller ved hvad den handler om? skal bruge den til perspektivering til eksamen, men kan ikke finde artiklen. Tak på forhånd :)
  • Nyhedsartikel /baggrundsartikel??

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på nyheds - og baggrundsartikel ? Og hvad er det her - er det nyhed eller baggrund? http://www.information.dk/194418 Skal til eksamen i morgen, håver på hjælp!
  • mekanisk engergibevarelse,?

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er mekanisk energibevarelse? Det er laaang tid siden jeg har haft om det og skal nu læse til eksamen. Men kan ikke finde ud af hvad det er , og hvad det kan bruges til :S
  • Virksomhedsøkonomi

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Er der nogle der har notater til virksomhedsøkonomi, bind 1 og 2, fra trojka af, da jeg snart skal til eksamen :-)
  • the troubles??

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til engelsk eksamen på onsdag! så er der nogen der vil forklare mig om alt det der med irland og nordirland (the Troubles) ?? please ....... :)
  • x^n

    Forumindlæg
    Jeg har fået eksamens spørgsmålet: Du skal bevise regnereglerne for differentiation af x^n nogen der kan hjælpe? :)
  • eksponentialfunktion & logaritmefunktion

    Forumindlæg
    Hey SP, er der nogen der kan hjælpe med de her 2 opgaver til eksamen? :) Du skal definere en eksponentialfunktion Du skal indføre den naturlige logaritmefunktion.
  • Noter/hjælp til virksomhedsøkonomi (Uni)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg går på HA og skal til eksamen i Januar. I undervisningen lærer vi meget om de ting, som primrt henvender sig til den mundtlige eksamen. Det ligger dog sådan, at vi ikke skal op til nogen mundtlig eksamen i Virksomhedsøkonomi. Hverken i Januar eller til sommer. Derfor vil jeg gerne hør...
  • Isotoptavlen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i fysik eksamen, men kan ikke rigtigt finde ud af at bruge istotoptavlen, altså det med henfald.. !! Hvad er meningen med henfald
  • Magnetisme - Permanent og midlertidig?

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg sidder og forbereder mig til eksamen, men jeg forstår simpelt hen ikke forskellen på permanent og midlertidige magneter. Jeg vil meget gerne have noget hjælp!
  • alkaner og alkener - polære eller upolære?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i kemi C i morgen, men falder nu over spørgsmålet: er alkaner og alkener polære eller upolære? Håber på et hurtigt svar, da det haster ret meget!