Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17941 til 17960 af 52201
-
Terminsprøve - karakterer
ForumindlægHej Folkens :))) Jeg har haft terminsprøve idag og har sommerfugle i min mave over hvilken karakter jeg vil få! Er der nogle der godt kunne tænke sig at læse den og give et bud på hvad jeg vil få! Jeg vil ikke have at folk skal skrive negative kommentar!!! Fortsæt god aften :)) Sender den til je... -
Synopsis!?
ForumindlægJeg skal til eksamen og praesentere en synops som jeg selvfoelgelig på forhånd selv skal aflevere. Men hvad er en synops? jeg har efterhånden laest en del udleveret materiale om det, men det det forbliver dog uklart for mig hvordan den skal skrives. Skal det vaere et flydende sprog i form at sae... -
Klagebrev karakterer
ForumindlægHej. Jeg står her som 3g'er og er utilfreds med to af mine årskarakterer. Jeg har snakket med min studievejleder og han mener at der kun er belæg for den ene, men at jeg skal skrive til min rektor om at jeg gerne vil klage. Er der nogle der har prøvet det og kan give mig en lille skabelon på... -
Psykologi case ift epigenetik og stress
ForumindlægHejsa Skal snart skrive SRP i fagene bioteknologi og psykologi. Jeg har emnet epigenetik og stress, og har behov for at finde en psykologifaglig case, som netop omhandler mit emne. Jeg er dog lidt blank på hvor jeg kan finde sådan en case, da den både skal indeholde epigenetik og stress. Hvis no... -
Indledning
ForumindlægHej jeg skal skrive en indledning om emnet Mediernes fremstilling af ungdomoprørets effekt. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte den -
Hjælp dansk
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne øve mig, på analysering af udrag fra romaner, samt artikler. Nogen der kan komme med eksempler på tekster? Kan simphelthen ikke finde nogle! Tak på forhånd! -
Spansk hjælp?/Ekstra spansk lærer?
ForumindlægHej. Jeg jeg leder efter en ekstra spansk lærer, der kan hjælpe mig med at indhente det jeg ikke kan i spansk(hvilket er meget) da jeg har nogle indlæringsvanskligheder. Så jeg håber der er nogen derude der kan eller kender nogle der vil:) Selvfølgelig med timeløn. Jeg bor i roskilde omegn, så d... -
Valgfag eller at trække et fag op?
ForumindlægHej. Jeg går i øjeblikket i 1.g på en STX-uddannelse. Jeg skal vælge et valgfag til 2.g og til 3.g. I øjeblikket ved jeg ikke, om jeg vil trække engelsk op på A-niveau i 3.g eller om jeg bare skal vælge et valgfag på c-niveau... Er der nogen der kan give en klar forskel på engelsk b-niveau og a-... -
psykologi
Forumindlægjeg mangler desperat psykologinotater og psykologiopgaver, men det er meget småt med udvalg inden for dette område på studi.dk. Jeg kunne derfor godt tænke mig, at I opretter en kategori, som hedder psykologi, da jeg tror, at det vil motivere flere til at indsende flere af disse typer opgaver.Hopes -
Brev, rettelse
ForumindlægJeg har skrevet en lille tekst i tysk, og er ikke den bedste indenfor faget, så jeg ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette lidt i den? (: Ich bekomme von meinen Eltern 300 kr. im Monat als Taschengeld. Ich muss deshalb helfe ihnen fast jeden Tag, bei decke dem Tisch, den ... -
Årsprøve
ForumindlægHej..Er der nogen der ved hvor lang eksemporalteksten kan være i dansk?..Er der nogen der har været oppe i en af Tom Kristensens tekster, hvis så hvilke? -
sightseeing in The Big Apple
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse min engelsk stil ud :D jeg vil gerne have resposons fra den, og vil i måske rette mine fejl, hvis jeg har nogle? -
X i anden.
ForumindlægHej. Jeg er ved at løse andengradsligninger og vil prøve at skrive noget tekst i alm. word 2007. Jeg kan ikke finde ud af at skrive x i anden. Jeg kan skrive x^2, men vil gerne have det lille total øverst til højre for x. Så har jeg prøvet at gå ind under indsæt+symboler. Her kan jeg ... -
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
Lord of the flies
ForumindlægHey!!\n\nJeg er ved at skrive en engelsk omkring William Golding´s "Lord of the Flies" og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde nogle gamle notater eller sådan noget, især gerne omkring slutningen. Det ville virkelig hjælpe. \n\nHilsen Ditte. -
magt og afmagt
ForumindlægHej vi har afgangseksamen i projektopgave om 5 dage og har stadig ikke fundet noget emne :( Så i må meget gerne komme med nogle forslag hvis i har litteratur henvisninger eller andet er det mere ind velkommentDet overordenede emne er Magt og Afmagt begge ord behøves ikke være involveret det må go... -
Musik på højniveau!
ForumindlægHej. Jeg har valgt musik på hjniveau og vi er i færd med at lære om noder, skalaer og sådan. Så sagde vores lærer idag at vi gerne må skaffe os et klaver!Så jeg vil gerne høre fra andre med musik på højniveau og du/I har klaver hjemme? og jeres mening om det.Tak :)Karoline -
Hvornår blev juleevangeliet skrevet ?
ForumindlægHej Jeg har tænkt over hvornår juleevangeliet blev skrevet, men er i tvivl. Og vil meget gerne høre om der er nogle der ved hvornår det blev skrevet. MVH Karl -
Rettelse
ForumindlægHey.. Er der en der vil være sød at rette min oversættelse fra dansk til engelsk? According to a major Jutlandic daily newspaper, several traffic researchers thinks that a series of big traffic investments has happened precipitately and on a much too slightly argument. The low utilization of the...
