Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18001 til 18020 af 35510
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • kemi opgaver

    Forumindlæg
    hej er der nogen som vil hjælpe med de vedhæftet opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres til læren, dog hjælpe opgaver til eksamen.
  • hjælp til hekabe...

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe?
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
  • Dispositioner

    Forumindlæg
    Hej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe.
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil
  • das verbotene Zimmer

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.
  • Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX

    Forumindlæg
    Nogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ?
  • Gode råd til dansk stx mundtlig.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts
  • hvad er en foton?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det?
  • Fysik: Atomer og stråling

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
  • FSA - Engelsk Skriftlig 2012

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan gik jeres eksamen i dag? Og hvad gik sidste del af opgaven ud på? (skriftig opgave)
  • Fransk eksamenssæt

    Forumindlæg
    Nogle der har været op i Fransk fortsætter A Eksamen 2015 og har sættet, eller ved hvor jeg kan finde det :-)?
  • analysemetoder i Dansk??

    Forumindlæg
    Heey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P
  • HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS.
  • Dopplereffekten ?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;)
  • Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ?
  • Analysemodel til Sonnets

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et?
  • Varmeenergi

    Forumindlæg
    Hjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi????
  • Sinus og cosinus

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag.