Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18001 til 18020 af 41162
-
Folkeskolens afgangsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved om alle skal gå op i mundtlig engelsk og fysik? Hvis man fx skal på matematisk gymnasium skal man så have taget folkeskolens mundtlige afgangsprøve i engelsk?? -
Abstract til SRP!!!!
Forumindlæghej jeg har skrevet abstract til srp-opgave... er der ikke en som kan kigge på de værreste fejl..?? In the following report will the early Arabia´s economic and cultural development be explainded, and its impact on development of the Arabic matemathics. There gives of descriptions of different tr... -
jung sein!!
Forumindlæghej jeg har lige lavet den her tysk stil om jung sein( at være ung).Er der en der ville være søde og rette den..... hvis der noget der lyder forkert skal i endelig sige til... Jung sein Was jung sein eigentlich? Es ist eine schwe... -
kan ikke slå ordet op?
Forumindlæghej. er der nogen ved, hvordan man siger udenrigspolitiske målsætninger på engelsk??? -
Kronik (sex) - hjælp
ForumindlægEr der nogen der han nogle gode råd omkring det at skrive en kronik? Eller evt. hjælpe mig med at besvare disse spørgsmål? - Skal piger og drenge have fælles seksualundervisning i skolen? - Skal forældre have tilladelse til at logge jeres internetsurfing? - Kan i nævne fordomme vedr. sex... -
Meget kort spansk tekst, en sød en der vil rette den?
ForumindlægSPANSK STIL Hola! Tengo un amigo que se llama Emilie. Ella es dulce y divertida. Ella tiene el pelo largo y rubio ojos azules. Tenemos la misma altura de 172 centímetros. Le encanta bailar en especial para las fiestas. Sus padres están divorciados. Ella estaba muy molesto. Ella ... -
Hjælp til retning af oversættelse
Forumindlægjeg har lavet denne oversættelse og skal aflevere tirsdag´.. Er der en der gider læse den igennem og tjekke evt rettelser??Daniel’s SkylineTwo pigs, whose escape from the butcher’s knife a short time ago held the British public spellbound, are now back in captivity. They succeeded in escaping fro... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej.. Jeg søger en engelsk oversættelse, der hedder York og middelalderspillene?? På forhånd tak! -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Jorden ?
ForumindlægOkay, jeg indrømmer at det er ret pinligt at spørge om. Men jeg har lige glemt om man skal skrive Jorden, som vi lever i med stort J ? - På forhånd tak :I -
FOlkeviser
ForumindlægNogen der har nogle ting omkring folkevisen: Harpens kraft!?Noget der måske kan gi pluspoint i en analyse af det? eller sådan noget? -
fast vending
ForumindlægEr der nogen der ved om jeg kan oversætte den faste vending "mere mellem himmel og jord" direkte til engelsk? Altså : "more between heaven and earth"På forhånd tak. -
Mangler program til at lave diagrammer/grafer
ForumindlægHej;Jeg sidder midt i en EØ-aflevering, og vil gerne have layoutet i top, og jeg synes de grafer og diagrammer man laver i excel ligner noget være skidt, nogle der kan anbefale et/flere program(mer) som kan bruges til formålet ?eks:http://www.q8.dk/q8/frames.html?side=om_q8/aarsberetning/2002-200... -
Hvad er en prisme?
ForumindlægI en matematikopgave skal jeg tegne en triangulaer prisme, og jeg har faaet nogle oplysninger at vide. Jeg kan bare ikke faa dem til at passe med hvad jeg ved om en prisme, derfor:Hvad er en prisme?Er det ikke en 3D figur, der, hvis man skaerer den op i midten, spejler sig selv? -
redegørelse???
Forumindlægjeg skal begynde med at lave en redegørelse..jeg mangler bare at få noget mere at vide om redegørelse, inden jeg overhovedet begynder. er der nogle der har nogle punkter til, hvordan en redegørele skal være..? -
1 ton mindre
ForumindlægHvad går projektet 1 ton mindre ud på? -
10 sætninger på fransk
ForumindlægJeg har fået for som fransklektie at skulle skrive omkring 10 sætninger om min vinterferie. Jeg er 1.g'er og har fransk som fortsættersprog. Jeg håber der lige er en som gider rette dem igennem (især hvad angår det grammatiske). På forhånd tak!***Mes vacances l’hiverJe suis très fatigué parce... -
Hvor er tysk eksperterne?
ForumindlægHey! Er der nogen der kan se om disse sætninger er helt hul i hovedet. Og måske komme med nogle foreslag til de fejl der sikkert forekommer... BitteMåske skal det lige siges, at det der lægges vægt på er de fast sammensatte verber (udsagnsord)--------- ---------- ----------1) Der Weltmei... -
Høj- og lavkonjunktur
Forumindlæghej jeg skal redegør for lavkonjunktur og højkonjunktur. Er der en nogen som ved hva jeg skal ind på? mvh Karina -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko...
