Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18021 til 18040 af 163702
-
Sproglige linje
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål ved hensyn til sprolige linje på STX. 1. Er der fordele og ulemper ved at tage sproglig linje? Hvis ja, hvad kan de eventuelt være? 2. Hvilke sproglige uddannelser er der, hvis jeg skal læse til den sproglige linje? :-) 3. Hvilke fag er der i 1.G/2.G/3.G? -
Erhvervsøkonomi med tilvalg
ForumindlægHej. Jeg er blevet optaget på erhvervsøkonomi med tilvalg i Aarhus. Jeg er dog i tvivl om, hvornår jeg kan få lov til at vælge mit sidefag? For indtil videre står der, at jeg er blevet optaget på erhvervsøkonomi. God aften :-) -
andengradspolynomier
ForumindlægHej Jeg har fået et spørgsmål til mundtlig, hvor der står, at jeg skal gennemgå egenskaber ved 2. gradspolynomiet. Jeg tænker, at jeg kan sige, at parablen er sur, hvis a<0 og at parablen er glad, hvis a>0, og at c er skæringen er med y-aksen. Men hvad er det lige b er for noget? -
ER GÅET I STÅ !
ForumindlægTabellen viser den gennemsnitlige pri s i engelske pund for videnskabelige tidsskrifter i årene 1994-2004. Antal år efter 1994: 0|2|4|6|8|10 Pris:.............|269|314|361|437|500|570| I en model for prisudviklingen antages, at der med god tilnærmelse gælder, at f(x) = b*a^x Hvor x er anta... -
Rette 6 korte linjer?
ForumindlægEn oversættelse fra dansk til engelsk. Oversættelsen på engelsk rettes. Ordene med "" er jeg især i tvivl om. Den danske: Stanley kom i tanke om at der ingen kaffe var i huset, og heller ingen mælk. Han måtte have kaffe, så han var nødt til at gå ud. Men turde han? Ville de stå nede... -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej, jeg skal skrive en SRP-opgave om hooliganisme i engelsk og idræt. Har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal skrive præcist om og hvordan jeg får indraget idræt og engelsk. Nogle der kan hjælpe?? :-) -
Bevis b "Hjælp"
ForumindlægJeg skal snart op til mundtlig matematik eksamen, og mangler et bevis for b i en lineær funktion.. Nogle der kan skrive formlen ned, og forklare hvad de har gjort ? -
Eventyr
ForumindlægHej jeg er gået i stå med at finde et eventyr til mundtlig dansk. Er der nogle steder man ka finde inspiration fra andre eller nogle eventyr hjemmesidder man ka vælge og skrive om. På forhånd Tak! :P -
Hjælp til oversætning af 3 - 4 linier
ForumindlægHey. Sidder lige og er i gang med at skrive en engelsk aflevering og kom i tvivl om disse linier;"Fra i år vil der imidlertid være større mulighed for at inddrage videofilm i retssager mod røvere med gode resultater for domfældelse."Mit bud ser ud således;"From this year there will... -
'ordet etc. står for'
ForumindlægHvordan siger man 'ordet etc. står for' på engelsk? "The word etc. stands for ..." -
Hjælp til oversættelse(haster)
ForumindlægKu godt bruge en der vil kigge den igennem for fejl.En ung elektronikingeniør ved navn Bernhard Goetz gik en morgen i december i 1984 ned i New Yorks undergrundsbane på vej til arbejde, og da toget kom ond på perronen, gik han i en næsten tom vogn. Blandt passagerne var der fire unge negre. En af... -
Please Hjælp 1-2 min
ForumindlægHjælp. Et par link omkring: Hvorfor vi har en Black president in USA.? På engelsk. Tak på forhånd :) -
gennemsnit med ny skala
ForumindlægHejsa... Jeg ville høre om der er en, som kan hjælpe mig med at regne gennemsnit ud.. Jeg går i 2.g, og er derfor under den nye karakterskala. Har fået at vide hvordan man gør med årskarakterer, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får eksamenskarakterer med ind i regnestykket... -
Synopsis-eksamen
ForumindlægHvor mange skal til en Synopsisprøve? Og i så fald- hvordan foregår den!? Argh..Skal op den 31 maj.07 -
elementært spørgsmål
ForumindlægJeg er helt på spanden hvad angår kemi. Er sikker på at dumpe, det vil bare ikke hænge ved!! Men har lige et helt elementært spørgsmål. Når ækvivalenspunktet er nået og opløsningen derved skifter farve er det så fordi der er lige mange ioner af hvert stof eller er de opløst eller hvordan og hvor... -
fysik b
Forumindlæghej hvordan forgåre fysik b niveau i eksamen ny reform tak på forhånd -
Karakterer folkeskolens eksamen
ForumindlægHej, jeg er ny herinde, så hej, hehe. Jeg har bare lige et spørgsmål vedr. karakterene til FSA eksamner. Får man karakterene løbende, eller får man dem først at vide til dimensionen? -
Folkeeventyr til kunsteventyr !!
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. -
Hvilket gymnasium
ForumindlægJeg går snart i niende klasse, og er begyndt at tænke lidt på hvad for et gymnasielinje jeg gerne ville på. Jeg ville gerne have noget inden for psykologi. Hvor man skal have dansk A engelsk B matematik B og et af følgende historie b idehistorie b samfundsfag b samtidshistorie b. Men ved ikke hel... -
Uddannelse
ForumindlægHej jeg er kommet ind bygningsteknik men bøgerne forgår på engelsk og jeg synes det er meget svært at forstå det især det er fysik og matematik sprog jeg prøver min bedste så kan jeg forstå det men der er så mange begreber som gør at det bliver endnu svære at forstå teksten. Jeg vidste ikke at på...
