Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18041 til 18060 af 39512
  • tryk på karrieren?

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg er i gang med en aflevering i engelsk, men jeg gik i stå ved en sætning. Jeg ville bare lige høre, om der er nogen, der ved, hvordan man siger "tryk på karrieren" på engelsk? Tak på forhånd :)
  • hjælp :)

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved med min aflevering, hjælp :)! Den tid man bruger på at cykle en bestemt strækning er omvendt proportional med farten v. A) Opskriv en ligning for sammenhængen.
  • Afleveringssæt - små opgaver

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg har siddet med en aflevering længe nu og ved virkelig ikke hvordan jeg skal løse nogle af opgaverne. En venlig sjæl der vil hjælpe? det drejer sig om opgave 1b, 1c og 3a
  • Hjælp til tysk

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået denne tysk aflevering men er elendig til tysk, jeg fulgte aldrig efter i folkeskolen, som jeg kan se er dumt nu :-) dette er en gramatisk opgave som jeg godt kunne bruge noget hjælp til nogle af opgaverne :-)
  • kædelængde forsæbningstal

    Forumindlæg
    Hej derude er i gang med en kemi aflevering men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål som omhandler hvor lang kædelængden er. Vi har forsæbet jomfru olivenolie. Mfedtsyre=245,94 molar.
  • REDUCÉR

    Forumindlæg
    okay.. har meget brug for hjælp lige nu ! hvordan reducér man? nogen der kan forklare det på en nem måde? :-) jeg er virkelig lost i det, og kan ikke komme videre i min aflevering ellers.
  • dobbeltuligheder. HELP!

    Forumindlæg
    3x + 5 < -x + 9 ≤ 2x + 11 = ?????? har prøvet MANGE gange nu.. og jeg kan bare ikke.. jeg har virkelig brug for hjælp, da det er til en aflevering med udregninger osv :/ mange tak..
  • Essay Insignificant Gesture

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på om en venlig sjæl ville se denne opgave igennem og kommentere lidt på indholdet. Jeg vil gerne vide om afleveringen lever op til det engelske essay og om der er noget jeg skal tage op til efterretning.. Mange tak på forhånd.
  • Tysk grammatik 7 årg.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en aflevering hvor jeg skal i tysk self. Skrive hvad de ubestemte artikler for M, F, N og PL hedder. Nogen der kan hjælpe? For er total blank!
  • korret gramatik?

    Forumindlæg
    nogle der kan finde nogle evt. fejl i min afleverings opgave ? jeg tænker mest på hvad der skal stå med stort, grammatikken er jeg rimeligt sikker på.
  • Gør rede for hvilken af de to funktioner A og B der afbilder f.

    Forumindlæg
    Hej, jeg har denne her opgave i min aflevering.. Jeg forstår den bare ikke helt, altså ved ikke hvordan jeg skal finde ud af hvilken funktion der er f. Nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet
  • Piger, hvad er mode for jer? :-)

    Forumindlæg
    Hej tøser! Er igang med engelsk aflevering, hvor jeg skriver om mode, men vil egenlig gerne have nogle små tilføjelser om hvad piger egentlig syntes mode er? Og hvorfor er det så vigtigt?? På forhånd tak! :-)
  • Redegør for graferne

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave, som jeg ikke kan redegøre for hvorfor det er sådan (giver mening når I ser opgaven som jeg vedhæfter nedenunder). Er der en der vil hjælpe mig?? Det er en aflevering som skal afleveres i dag!!
  • Formel stofmængdekoncentration af SO2 i hvidvin

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har problemer med at regne opgave b) og c) i den vedlagte opgave, jeg håber der er nogle der kan hjælpe da det er en del af en aflevering til i morgen. Tak på forhånd!
  • HJLÆLP I SPANSK!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er ved at være rigtig desperat. Jeg skal til imorgen lave en aflevering omkring datid, altså imperfektum og præteritum. PLEASE HJÆLP! det ville være så dejligt.
  • To be..

    Forumindlæg
    Jeg sidder med den her sidste opgave i min aflevering i engelsk og ramsen to be(datid) er fuldstændig sluppet ud af mit hovede.. Nogen der kan hjælpe??
  • Beskriv hvordan og hvorfor alkohol kan bruges som sæbe

    Forumindlæg
    jeg står lidt på bar bund her ... det er det sidste jeg mangler i en kort aflevering og ja så er den ude af verden. Jeg kan intet finde på nettet omkring det... på forhånd tak! :)
  • hjælp til "Fisken" af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    hej allesammen :D jeg er igang med en aflevering om Fisken (altså novellen). Men kan ikke finde ud af hvad den drejer sig om, altså ikke det der konkret står i teksten men det forfatteren gerne vil have dig til at tænke.
  • FRANSK studentereksame maj 2008 A

    Forumindlæg
    Hej deruude :D JEg tænkte er der ikke nogen der kan hjælpe med en fransk aflevering ?? DEt er en eksamsopgave fra 2008 på A-niveau :( Håber der er nogen der har lavet den og vil hjælpe mig med den ... Tak på forhånd :D
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej, har en engelsk aflevering, som jeg gerne vil have rettet for fejl. Den skal afleveres om 3 dage, og det ville være dejligt hvis nogen havde et par minutter til at læse korrektur på den. Vedhæftet.