Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18061 til 18080 af 41162
-
Fransk sætning
ForumindlægHey, jeg har problemer med følgende sætning, som jeg håber at nogen kan hjælpe med.Han tænker på kammeraterne fra klassen"Il pense à des camarades de la classe."Jeg er i tvivl om det skal være "les eller des" foran camerades? Jeg kan ikke huske reglen for det. -
Dear Sally
ForumindlægHeey Pepz! er der nogen som vil være venlige at rette min oversættelse?!I’m an Italian, 32 year-old man and confirmed Catholic. For about half year ago I came to here to the country. As I’m a cook I often work in the night. But I still have a lot of spare time and therefore miss another - women- ... -
effekt overstiger solcellernes ydeevne?
ForumindlægHej folkens. Hvad sker der når den tilsluttede effekt overstiger solcellepanelets ydeevne? -
har brug for hjælp tak
ForumindlægGød red for at mængden af restklasser modulo 7 er et legeme(Z 7,+ ;),og at mængden af restklasser modulo 6 ikke er en gruppe ved multiplikation(Z 6;), men der er tale om komposition? -
vektore
Forumindlæghey hey alle sammen jeg skal til at skrive store 3.g opgave her i år og skal skrive i matematik.... skal skrive om vektore.... men mangler bøger og ligende... noget bagrundshistorie.... nogle som kan hjælpe mig?????mvh stéfan -
Hitler od de 25 punkter
ForumindlægHej gutterer igang med at skrive en historieopgave, og skal til at analysere Hitlers og DAPS første officeielle program de såkaldte 25 punkter... men hvor kan jeg finde de 25 punkter henne??????hjælp please.. :Drambo -
Tandlæge (Opgave) hjælp!
ForumindlægHejJeg er ny her på forummet, så jeg kan næsten ikke finde rundt.. Men håber at I har det godt der ude;) Ok, til sagen. Sagen er at, jeg skal lave min store projekt opgave - og det skal handle om min uddannelse senere hen, dvs. tandlæge. Så vil jeg gerne have nogle idéer om hvad jeg kunne skrive ... -
SSO + censor
ForumindlægEr der nogle, der ved om den censor, som skal rette ens sso skal komme fra ens eget amt eller udenfor amtet, eller er det underordnet?Min klasse er nemlig meget uenige, så ville lige høre om der var nogle, som kunne give os et svar!! -
Outline for 4 historier, alle 4 skal omhandle vold.
ForumindlægHejsa jeg skal som sagt, skrive en outline for 4 historier, hvor alle skal omhandle vold. De 4 tekster hedder: Tenner, Please don`t take my air jordans, Rendezvous, Just like that. Det her er hvad jeg fik afvide : Outline er næsten som sumery Skal være neutralt, skal være alle 4 ... -
SSO - Vælgeradfærd (bøger)
ForumindlægHej Jeg vil lige hører om der er nogle der sidder inde med god information omkring Vælgeradfærd og samfundsudvikling? Jeg er meget interreseret i bøger som kan være gode kilder/værktøjer til en skriflige opgave osv. MvH. Johan -
Syllogisme/konklusion
ForumindlægKan jeg godt bruge ordet syllogisme i stedet for konklusion? Syllogisme = en logisk slutning, som består af 2 præmisser og en konklusion. I EN GYLDIG SYLLOGISME ER KONKLUSIONEN EN LOGISK FØLGE AF PRÆMISSERNE. Det skal bruges i forbindelse med en konklusion på en fortælling. Da jeg tit synes at fo... -
ÆL-kommentar??? - JURA
ForumindlægHej Er der nogen, som kan fortælle mig, hvor på nettet jeg kan finde kommentarene til ægteskabsloven - eller kommentarer til andre love for den sags skyld. Har søgt i retsinfo men fandt intet. Måske kræves der et bestemt søgeord? Please help og på forhånd tak. VH Issa -
Kort sætningsanalyse
Forumindlæg"(...) er en norsk højreekstremistisk terrorist og massemorder, som er dømt for bombningen i Oslo og massakren på Utøya, som fandt sted den 22. juli 2011." Kilde: http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik Den rødmarkerede tekst; giver den til udtryk for at både bombningen i ... -
Estar+ gerundium
ForumindlægHvorfor bruger man estar+ gerundium og Jugar + gerundium? og hvordan bruger man det? -
Historie SDU
ForumindlægHej. Kan det passe, at jeg mangler Samfundsfag B, til at blive optaget på historie, hvis jeg har følgende fag: - Samfundsfag C - Samtidshistorie B Går på hhx og har desværre ikke religion eller historie A. Tak på forhånd. -
Smirnoff reklame
ForumindlægHej :) Jeg har trukket reklame som fordybelsesområde, og jeg har tænkt mig at analysere denne reklame, men problemet er, at jeg aldrig har analyseret en reklame før, og jeg forstår ikke helt reklamen. Er der nogle, som kan hjælpe mig med at analysere denne reklame? :) -
impressionismen og Helle
ForumindlægImpressionismen og Helle Helle med det mener jeg Helle Helles måde at bruge impressionismen er der nogen der kender nogle bøger eller sider der omhandler det? Eller anden form for hjælp?Håber i kan hjælpe mig har nemlig kun fundet en novelle der omhandler det. -
Metaovervejelser
ForumindlægHej.. jeg er ved at skrive SRP og skal i den forbindelse redegøre for de metaovervejelser der er benyttet.. jeg er bare ikke sikker på hvad det dækker over? på forhånd tak.. vh Alberte -
fransk?
Forumindlæghejsa, er der nogen der er gode til fransk, som kan se om jeg har gjordt noget forkert i min oversættelse? C’est le dix-neuf avril. Veronique habite à France. Elle est dix-huit ans. Les oiseaux chantent. Elle est joyeuse, parce que c’est son anniversaire. Elle invi... -
Politiske spørgsmål
ForumindlægJeg skal i samfundsfag komme op med et spørgsmål til hver af disse emner: Miljø Abort Sundhed Skat Udlændinge Vi afholder på tværs af klasserne en valgkamp, og jeg skal være journalist. Hver af de partier som er med skal kunne give deres holdning omkring disse emner så det skal være nogle gode...
