Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18121 til 18140 af 42938
-
Analyse hjælp af blå kings og månelanding - metaforer
ForumindlægHej jeg skal op til Dansk mundtligt eksammen hvor jeg har trukket essay, der har jeg så valgt blå kings og månelanding. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde metaforer i teksten. Har skrevet det på min synopse og da jeg tideligere havde skrevet min tekst troede jeg så jeg havde fundet nogl... -
Hvornår har man bestået?
ForumindlægHej derude! Er det korrekt forstået, at det er det samlede gennemsnit der bestemmer om man er dumpet? Så hvis jeg i timerne får kararakterene: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 og hvis jeg så eksempelvist trækker en eksamen i matematik (vi kan sige den skriftlige) og får karakteren 00 så er jeg stadi... -
logistisk differentialligning
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med mundtligt dispositioner til eksamen. Jeg mangler et sidte punkt i min disposition om differentialligninger. Nemlig omhandlende logisktisk diffeerntialligning. Der står at jeg blot skal omtale denne. (Jeg har vedhæftet billede). Omtal er ikke så omfangende. Så jeg ... -
reklamer
ForumindlægHej jer er en pige på 16 år, og er ret stresset for tiden over de mundlige eksamer som er snart på vej. Men jeg har trukket reklamer i hverdagen, og har valgt at analysere reklamen (brug 2 sek. mere) og har virkelig brug for hjælp til at analysere reklamen. Min Disposition skal inholde: Begr... -
Differentialligninger.
ForumindlægNår man i en opgave får at vide at man skal løse en differentialligning med en begyndelsesbetingelse, er det så ensbetydende med at vores, er løsning så en partikulær løsning idet vi har brugt et punkt? Hvad er den nemmeste/bedste måde at udlede den fuldstændinge løsning til en differentiallign... -
kvantitativ artikel
ForumindlægHej Derude Håber i kan hjælpe Har fundet to videnskablige artikler jeg gerne vil bruge i mit mundtlige oplæg til eksamen på torsdag. Har vedhæftet 2 artikler Nr 1 siger min vejleder er et Kvalitativt studie, hvilket jeg overhovedet ikke kan få til at hænge sammen, da der står en masse om sta... -
Bedømmelse udfra aktivitet
ForumindlægHej alle :-) Jeg har fået en karakter hvor jeg føler jeg er blevet fejlbedømt. Min lærer mener åbenbart at jeg ikke har været nok aktiv i timerne og har således trukket mig ned fra 12 til 10. Jeg har været uenig med vedkommende i denne bedømmelse, men vedkommende har gjort det klart, at dette ha... -
Omdrejningslegemer og andre nyttige anvendelser af Integralregning
ForumindlægHej med jer :) Jeg skal snart op i mundtlig Mat A og sidder med et par eksamensspørgsmål der driller lidt. Det første lyder: Forklar, hvordan rumfang af et omdrejningslegeme kan bestemmes med (derefter formlen til netop denne) Jeg forstår ikke helt hvor de vil hen med spørgsmålet. Jeg kan jo n... -
Forskellen på sunni og shia muslimer
ForumindlægNogen der ved hvad forskellen er på sunni og shia muslimer ? -
Fagprøve- Administration
ForumindlægKære alle, Jeg sidder som kontorelev hos Ungdommens Røde Kors og skal til at skrive min fagprøve. Har aldrig lavet noget liggende. Er der nogen der kan hjælp mig eller hvad jeg skal være opmærksom på. Håber at høre fra jer !! De bedste hilsner :) -
lærer på gymnasiet
ForumindlægHej! Hvor stor er chancen for at man får en ny lærer på gymnasiet? Jeg går i 1.g og har en matematik lærer, som jeg overhovedet ikke bryder mig om. -
Gør rede for begrebet 1. ordens differentialligninger og deres løsninger
ForumindlægGør rede for begrebet 1. ordens differentialligninger og deres løsninger. Gør specielt rede for differentialligninger af typen y' = k * y -
nogle forsøge om kalk
ForumindlægHej jeg har mundtlig exam i fysik og kemi den næste uge og jeg skal lave nogle forsøge om kalk , hvad for noget forsøge jeg kan lave ????? med forklarelse PLZ tak :;) -
metoder og retninger
ForumindlægHej :) er der nogen der ved hvilke metoder og retninger man skal kunne indenfor psykologi til eksamen på c niveau? -
Fagets vægt
ForumindlægHej jeg er virkelig forvirret lige nu. Et b-fag vægtes med 1.5, men hvis faget har skriftlig og mundtlig så vægtes de hver 0,75 hvilkes giver minus. Dvs. Hvis jeg får 10 mundtlig og 10 skriftlig, så skal de ganges med 0,75 hver - det giver 7,5 - lægger man dem sammen bliver det 15, hvor man her... -
Accent I engelsk?
ForumindlægHejsa :) Sidste gang jeg var oppe i engelsk mundtlig terminsprøve, sagde min lærer til mig at jeg havde en lidt udenlandsk accent, og at hun vil give mig ti, på grund af det. Nu er Mundtlig FSA lige på trapperne, og jeg vil gerne vide, om det bare er min lærer der har det sådant, eller om det er... -
dansk gymnasium??
Forumindlæger en norsk pige, der skal begynne på dansk gymnasium efter sommeren, og trænger lidt hjælp om hvad der foregår ang. bøger, undervisning, og eksamner. er der sånn at man får låne de samme felles bøger, som alle de andre elever, eller må man finde bøgene selv efter hvilke temaer læreren bestemme... -
hvem sætter huen?
Forumindlæghvornår og hvem sætter huen på ens hoved når man er færdig med den sidste eksamen? -
Kemi tegn!!
ForumindlægHvad står CI og HCI for ?? lige som H2O står for vand ?? Det haster lige lidt skal til eksamen på mandag :D -
Points og karakter til skr. mat.
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange points man skal have til skr. mat. eksamen for at få en bestemt karakter?
