Søgning på: matematik noter. Resultater: 18161 til 18180 af 45346
  • engelsk rettelse

    Forumindlæg
    vil du rette en opgave på ca 80 fra dansk til engelsk? ring og hør nærmere 222 713 00, gode penge at tjene øhh, kun seriøse henvendelser, ikke nogen der riger og ligger på eller ikke ved hva de vil.
  • Reducering af udtryk.

    Forumindlæg
    Jeg skal reducere dette udtryk 4^(3/2) Det giver 8 på lommeregneren, men hvordan kommer jeg lige frem til det uden?
  • Buddhisme fordele ulemper

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan oplye hvorfor man ikke skal vælge buddhisme ?
  • Afstandsberegning

    Forumindlæg
    I en biografsal er den plads der oftes bestilles på nettet, markeret med S. Lærredet er 15,6 m fra yderpunkterne a til b, og vinklen ASB er 80 grader. Bestem afstanden fra S til lærredet. Jeg har et ark hvor der er en tegning af biografsalen oppefra. På tegningen er der 15 cm fra a til b på l...
  • Beregn højden

    Forumindlæg
    Find højden h af en isvaffel, der rummer 2dl is og har radius r=3 Jeg ved, at vi skal bruge denne formel: V=1/3*π*r2*h Hvordan isolere jeg h? På forhånd tak for hjælpen :-)
  • Eksamen imorgen - Mangler opgaverne 5'er sættet Ny prisma 9.

    Forumindlæg
    Som sagt. Eksamen imorgen, og gæt hvad jeg finder ud af jeg magler? Opgavesættet med opgaverne der hedder noget med 5. Der skulle være noget med elektromagnetisme og induktion og sådan hvis jeg husker rigtigt. Nogle der har dem?
  • Mundtlig Eksame

    Forumindlæg
    Jeg skal op til dansk eksamen her på onsdag, hvor jeg kan trække tre hovedeområder: Litterær, medier, og sprog Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om hvad der sker til dansk eksamen? Man trækker et spørgsmål.. Kommer spørgsmålet til at være ind for et af de tre hovedeområder??
  • MSN navne

    Forumindlæg
    Kan i komme med nogle sjove msn navne ? Det må gerne være en lang sætning. Mit nuværende har jeg brugt rimelig lang tid, det er omkvædet fra en af Tupacs sange :P
  • elktieguru''erer hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har oprettet et andet forum hvor jeg spørger om en af jer har lyst til at rette min stil. Der er ingen der har svaret derfor spørger jeg igen med et andet forum. hjælp pleasse
  • Ligninger ???

    Forumindlæg
    Hvordan skal jeg regne det regnestykke ud ? x-(5-2x+3)=-2
  • et spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvad var gullasch tiden?
  • hjælp til begrebskort Økologi

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave et begrebskort, til emnet økologi og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Jeg har aldrig lavet et begrebskort før. På forhånd tak.
  • ENGELSK - FSA

    Forumindlæg
    Hej SP, Vi er gået i gang med forberedelsen til Engelsk FSA Mundtlig, og jeg skal snart have valgt et underemne. Nogle af vores fordybelsesområder er "black and white in USA" eller "apartheid in South Africa" - Jeg ved ikke helt, hvad man kan skrive til de to emner. Jeg ha...
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej, kan I hjælpe mig med denne opgave På et skib med 600 passagerer er 3 ud af 5 passagerer kvinder. Man udtager på tilfældig måde en stikprøve på 10 % af skibets passagerer. Den stokastiske variabel X angiver antallet af kvinder i stikprøven. Det antages, at X er binomialfordelt med antalspara...
  • Dansk Eksamen HASTER

    Forumindlæg
    heej alle sammen Jeg skal op til Dansk Eksamen her på mandag .. jeg er lidt nervøs .. Jeg har skrevet en del computer skrevet notater.. Men var der noget med at man ikke måtte tage notater direkte fra en bog eller sådan noget? Nogle der kender til regler, hvad man må og ikke måå ? Pleeazz Det has...
  • Fysikeksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!?
  • Hjæææælp, det haster virkeligt !

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Skal op til eksamen i morgen, og så tænkte jge på om der er nogen der har nogle billedkunstnoter, det ville være en MEGET stor hjælp !! Tak
  • Gennemsnitlig årlig rente

    Forumindlæg
    Da jeg er igang med at læse til eksamen skal jeg kunne gøre rede for begrebet 'gennemsnitlig årlig rente'.... - Og hvordan gør man så det? :S
  • cos, sin og tan

    Forumindlæg
    Figuren viser en model af en park ABCD. Nogle af målene er anført på figuren. Fra A til C går der en sti, der deler parken i to dele. A: hvor lang er stien AC? B: Bestem vinkel D i trekant ACD C: Hvilken af de to dele af parken har størst areal? som i kan se har jeg regnet opg a og ...
  • Simpel ligning

    Forumindlæg
    Jeg skal løse følgende ligning: 9253 = 7300,42 * (1 + x)^4 ..men jeg er i tvivl om hvordan jeg får hævet parentesen med den ubekendte i. Kan nogen forklare fremgangsmåden af løsningen skridt for skridt? Tak! :-)