Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 18261 til 18280 af 176853
-
Historie eksamen (24 timer) HJÆLP!
Forumindlæghej derude :) Jeg skal til historie eksamen i morgen, og har trukket emnet: Imperialismen og ideologiernes kamp. Kilderne er følgende: Præsident Wilsons 14 punkter (1918) Opråb til proletarerne i alle lande (1917) Forsvar for kommunistpartiets lederrolle (1922) Hitler om racepolitik og livsr... -
Aflevere eksamen for sent
ForumindlægJeg har haft en eksamen (ved universitetet), som skulle laves hjemmefra, og besvarelsen skulle up-loades elektronisk. Jeg stødte imidlertid ind i problemer med, at jeg dels ikke kunne logge ind (siden stod blot og kørte), og da jeg endelig var logget ind, tog det lang tid at up-loade besvarelsen.... -
Fysik eksamen i morgen hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen men har lige nogle spørgsmål. 1.Er der en transformer i en stikkontakt? 2.En pc kan kun tåle 9 volt, men ud af stikkontakten kommer der 230 volt ud, og transformeren laver de 230 volt til 9 volt. Men hvad sker der så med de resterende volt, går de bare til spild? ... -
HJÆLP Historie eksam i morgen
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til historie eksamen i morgen og har lidt svært ved at udforme en problemformulering. Jeg har fået Fredrich Fabri: ''Behøver Tyskland kolonier?'' og Karl Peters: ''Grundlæggelsen af Tysk-Østafrika'' og Kort over afrika 1881 og 1914 (tag... -
EKSAMEN I MORGEN :O
ForumindlægHejsa jeg skal til engelsk eksamen i morgen og jeg har næsten læst hele pensum (mangler 2 sider) Jeg er ret nervøs for de spørgsmål man kan blive stillet og at jeg ikke kan svare på den, derfor ville jeg hører om der var nogen der kunne svare på de her spørgsmål, som jeg ved man kan blive spurgt... -
Engelsk i 3.G??
ForumindlægHey alle dér! jeg har lige et spørgsmål: jeg er en gymnasiesturderende, der har engelsk på B- niveau! jeg har rundt omkring på nettet læst at, selvom man har engelsk på b-niveau så også skal have det i 3.g?? kan det være rigtigt at jeg skal have engelsk i 3.g?? oké, hvis vi siger at jeg så sk... -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Ligning (a-1)(a+1)-(a-4)^2=5
ForumindlægHej alle! Jeg har denne ligning som jeg har svært ved at løse, hvordan gør jeg ? (a-1)(a+1)-(a-4)^2 =5 På forhånd tak -
Indgår oversættelse af bokmål i dansk eksamen?
ForumindlægHej alle sammen Jeg var til dansk mundtlig eksamen idag. Jeg havde "Kvindens stilling i samfundet" som emne, og havde sat fokus på kvindefrigørelse i det moderne gennembrud. Derfor havde jeg valgt et uddrag af Amalie Skrams roman "forrådt". Den version min lærer havde udlev... -
Bestem differentialkvotienten for f(x)=a^x
Forumindlæghej jeg skal bestemme differentalkvotienten for f(x)=a^x jeg ved at det giver a^x *ln(a), men hvordan beviser jeg det eller forklarer det. tak på forhånd -
ax^2+(a+2)x-3=o
ForumindlægHAr denen her ligning ax^2+(a+2)x-3=o OG er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gange den ud ? Dette er mit forsøg ax^2+(a+2)x-3=o ax^2+ax^2-3=o MEn synes det virker forkert ?! Uhrskov -
f(x)=ax+sin(x), bestem a
ForumindlægDer står: Om en funktion med regneforskrift f(x)=ax+sin(x) oplyses, at f'(0)= 7. Bestem tallet a. -
toppunkt?
Forumindlægskal man kunne bestemme toppunkt i en parabel på mat a niv. skriftlig eksamen uden hjælpemidler ? -
funktion f(x)=b*a^x
Forumindlæghej er der en som kan hjælpe med denne matematik opgave jeg har faktisk ikke rigtig nogen anelse om hvordan den lige skal løses. har vedhæftet dokumentet. det er kun opgave a -
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
Bestem tal for a hvilke ligningen ingen løsning har
ForumindlægHej.. Jeg har nogle opgaver der alle har følgende indledning: Bestem de tal for 'a' hvilke ligningen ingen løsning har, når.. Og en af stykkerne er så: x^2+3x+a=0 Hvordan løser man sådanne opgaver? Mvh. Anders -
NATURFAG
ForumindlægHvor mange procent er det man skal have rigtigt i den skriftlige del for at bestå?Jeg har lige været oppe i andet prøveforsøg i sidste år og kan ikke huske hvad min lærer sagde sidste år, men mener det var 50 procent?synes I ellers godt om opgaven, jer der var oppe? -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
Iltsvind 24timers eksamen (B-niveau).
ForumindlægHej venner, Jeg er pt. fanget i en 24timers eksamen, hvor jeg har fået udleveret en artikel ved navn "Varmere klima giver mere iltsving". Hertil har jeg bl.a. fået stillet opgaven: "Med udgangspunkt i vedlagte materiale skal du analysere og vurdere artiklens biologiske indhold.&quo... -
Fysik eksamen C - Astronomi - bilag ?
ForumindlægHej søde, hjælpsomme mennesker :-) Jeg skal op i fysik C eksamen i morgen, og jeg er i gang med min 24 timers forberedelse. Men jeg er rigtig dårlig til fysik, så jeg ved ikke så meget andet om mit emne, andet end det jeg har læst til i dag, og det jeg har skrevet til min fremlæggelse i morg...
