Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18321 til 18340 af 35495
  • binomialfordeling??

    Forumindlæg
    Handler opgave 6b i følgende http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-6.pdf om binomialdordeling?
  • celler

    Forumindlæg
    hej hvad er endelige forskellen på planteceller og dyr celler får jeg syntes de er næsten det samme ved i om hvad cencoren kunne spørge om celler til eksamen
  • vakulor

    Forumindlæg
    hej hvad er vigtigst at vide om celler hvis jeg nu trækker det til eksamen hvad er endelige vakulor hvad bruges den til er den kun i en dyrcelle
  • sandsynlighed

    Forumindlæg
    hvordan løses opgave g) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-2V-UD.pdf ? er det noget med at summen af sands. skal give 1 ?
  • Facit,fremgangsmåde

    Forumindlæg
    Nogen der kender en side med besvarelser af tidliger eksamen i Mat A? Der findes facit til dem men ingen fremgangsmåde så vidt jeg kunne surfe mig frem til.
  • rum geometri

    Forumindlæg
    er der nogen der kan fortælle mig hvordan man løser opg. f heri: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-1.PDF
  • aareal funktion

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle hints til´den sidste opgave i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0585SF.pdf
  • Hvad skal jeg bruge min perspektivtekster til?

    Forumindlæg
    Vores lærer har skrevet de perspektivtekster vi har gennemgået i timen på vores pensum. Skal man referere til dem til eksamen, eller hvad? Hvad skal de bruges til? Jeg er på reformen!!
  • integralregning

    Forumindlæg
    er der nogen, som kan hjælpe mig med opg. g : http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-5.pdf
  • Segmentering til konsumentmarked

    Forumindlæg
    Hey.. er ved at lave projekt til afsætning eksamen.. Kan simpelthen ikke finde ud af hvad man skriver til konsumentmarkedet og hvad de kriterier betyder... En som kan hjælpe?? Haster
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Til information: Så er opgavesættene fra i dag kommet ind på uvm: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07gammel.htm?menuid=1505060
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    Så er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer
  • procentpoint og procent

    Forumindlæg
    hej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd
  • svar-standart

    Forumindlæg
    er der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :)
  • Need fast !

    Forumindlæg
    Hej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :)
  • Biologi 2006

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak!
  • Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?

    Forumindlæg
    Hej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske?
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    god aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau...
  • Høj- eller lavrelief

    Forumindlæg
    Hjææælp, skal til eksamen i morgen og bliver pludselig i tvivl.. Er der nogle som ved hvordan man definerer høj og lav relief..? Jeg kan ikke finde det i mine noter.. :(
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Læser old til eksamen og er pludselig blevet i tvivl om, hvad eet 'epos' er?! Kan nogen hjælpe? Mvh Mads