Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 34369
-
opg om metro fra Fys A 2011 d. 12. August
ForumindlægHey Er der noget derude med en løsning til opgaven med metroen fra Fys A eksamen i 2011 (August). Det er den sidste opgave, og sættet er i dette link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110... -
Tysk eksamenshjælp
ForumindlægHej, mit navn er Oskar, jeg går i 2. g og skal op i tysk til eksamen. Jeg ville gerne høre, om der evt. ville være en med forstand på det tyske sprog og hvad der dertil hører, der ville være interesseret i at hjælpe mig på forberedelsesdagen (det er en 24-timers eksamen). Det skal helst være ... -
Det gode liv i biblen
ForumindlægHEJ SP. Jeg har været så "heldig" at trakke kirstendom til eksamen. Der under her jeg så trukket "det gode liv i biblen" oeg jeg er her med helt fuckt. aner ik hvor jeg skal begynde og hvad jeg skal lave om. Nogen der har en god ide? eller nogen som har prøvet at være til ... -
Rytme - digtanalyse
ForumindlægJeg skal til eksamen på torsdag med digtet "Mit liv som indvandre" af Benny Andersen Min lærer sagde at det var vigtigt at jeg kiggede på rytmen i digtet og fortalte om det til eksamen. Jeg har dog aldrig haft om rytme i digte, så ved ikke hvad jeg skal sige til det. Er der nogen der v... -
2004 kemi skriftlig opgave 1b)
ForumindlægHej, Jeg sidder og løser den skriftlige kemi eksamen fra 2004 og er stødt på et problem nemlig opgave 1b): http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560 Mit Bud: Jeg kan se at phenol har en hydroxygruppe, men hvad mere kan jeg marker og karakterise... -
Chi i anden test, opgave
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe eller forklare, hvordan følgende opgave var stx mat b eksamen skal løses? Det drejer sig om opgave 11 Link til opgavesættet: http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/... -
Drama
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i Drama, men jeg ved ik hvad jeg egentlig skal sige til min mundtlig eksamen lige efter skuespillet?? Jeg skal snak om hvad mit skuespil handler om osv. og så vil jeg relatere til; Henrik og Pernille. Ny dansk dramatik. Commedia Dell’arte. -
eksamenskarakter i samf!
ForumindlægHej alle sammen! Vi har lige fået vores eksamens karakter. Er der muligvis nogle af jer, som vil rette min samfundsfag eksamen stx, og se hvad den ligger til? Jeg har fået en meget dårligere karakter, end hvad jeg plejer. Jeg tænkte om nogle af jer vil rette den, og fortælle mig hvad i mener den... -
Identitet- hvad er det?
ForumindlægHej. Jeg står og skal til dansk eksamen her om et par dage, og jeg skal lave en analyse af en sang. Og i denne sang skal jeg finde nogen temaer, også faldt jeg over ordet identitet, men jeg har ingen anelse om hvad det betyder og hvordan jeg skal forklare hvad det betyder.. Så hvis i vil være... -
HJÆLP!
ForumindlægKære *****. Jeg skal til eksamen i historie d. 18/6. 24 timers eksamen. Kan desværre ikke få hjælp hjemme. Er der nogen som der gider at hjælpe mig et par timer der kan mødes/skrive/ringe hvis jeg får brug for det? - Vil gerne betale for det. På forhånd tak! -
Vægtøgning i 40-50 års alderen
ForumindlægHej jeg har fået mine eksamensspørgsmål til min 1.g eksamen i biologi, men et af spørgsmålene kan jeg simpelthen ikke finde svaret på. Spørgsmålet er hvorfor man ofte begynder at tage på, når man bliver 40-50 år, selv om man hverken spiser mere eller nedsætter sit aktivitetsniveau. Jeg i... -
2002-8-1
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med et pr. opgaver i flg. opgavesæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-1.PDF opgave 5 og 6) og http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-1.PDF (c) Så hvis der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe mig,vil... -
eksamenslæsning dansk
ForumindlægHej alle brugere. Jeg skal snart op til eksamen i dansk, og er simpelthen i tvivl om hvorvidt jeg skal gribe eksamenlæsningen af En god idé er vel, at kigge på de 3 år, og se hvilke perioder vi har været igennem - og læse op på alt det? Hvad ellers??????? Og er der nogle, so... -
"Ændringer af et vandløb fra kilde til å?"
ForumindlægHej! Jeg sidder og forbereder mig til min eksamen i morgen. Eksamen består af en del spørgsmål/opgaver, men der er et af dem jeg ikke forstår: "Beskriv ændringer af et vandløb fra kilde til å." Jeg håber der er nogle fanstiske sjæle, der har lyst til at hjælpe mig. Mvh Espen -
Lektiehjælper søges...
ForumindlægBor du tilfældigvis i nærheden af Brønderslev (9700) og har mulighed og tid til at hjælpe mig med at blive klar til Virksomheds Økonomi eksamen samt International Økonomi eksamen, så skriv til mig og vil kan finde en rimelig timeløn m.m. det kræver tåldmodighed og humor, men også at du er trofast... -
lineære
Forumindlæghey har snart eksam hvis jeg trækker lineær funktion i mundlige eksam er det nok med at forklar med fx at hva a og b står for hvordan man finder den lave en støttepunkt en med stigninge og aftagende i koordinatsystem hvordan man finder a og i koordinatsystem kan ik lige komm... -
Digital ordbog
ForumindlægHalløj... er 3.g'er og skal snart op til bio-eksamen! vil bare vide om der er nogen, som ligger inde med en diital bio-ordbog, eller kender nogen som man kan downloade og benytte uden brug af internetadgang derefter (da man j ikk må benytte nettet til eksamen) mvh. Jimmi ps. ha' nogle... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg er igang med et KVUC kursus matetik B. Jeg søger hjælp, gerne af en der har et fint forholdtil Nspire og/eller Geogebra. Jeg bor i Albertslund. Er jeg så heldig at du har tid/ lyst?..jeg har prøve eksamen i uge 43 og eksamen 7/12 2016. Bedste hilsner Elena -
Eksamensopg.
ForumindlægSidder lige her og træner til eksamen og har lidt problemer med en opgave uden hjælpemidler: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/ud0184v.pdf Det er opg. 12, altså den helt nedernste. Har prøvet at stille udtrykkene får linien og parablen overfor hinanden mens syntes ikk... -
Hej
ForumindlægHej ALLE.. Jeg skal til mundtlig mat. eksamen næste uge, og er begyndt at læse, men tænker lidt om der er nogle gode til hvordan man forbereder sig bedst til den eksamen. Går på hf og har C-niveau. Og er der så en der kan svare mig på mht. indekstal? hvis jeg finder forholdet mellem 2 indeksta...
