Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 34487
-
gennemsnit
Forumindlægheyjeg er oppe i fuld pensum, hvordan regner jeg mit snit ud??og bliver engelsk og biologi karaktere fra 1 og 2g regnet med selvom jeg har begge på højt niveau?ses -
Odontologi - forberedelse
ForumindlægHejsa. Skal læse odontologi til september, og søger råd til hvordan jeg kan forberede mig ? Overvejer at læse noget kemi på A-niveau, da jeg har hørt det kunne være en fordel. Men hvilke emner skal jeg læse på ? Hvad er relevant og hvad er ikke Hvis jeg skal læse lidt på forhånd, hvi... -
Angående gymnasiet...
ForumindlægHey alle sammen :D Jeg har et spørgmål, som jeg gerne vil have svaret på meget hurtigt, så jeg håber et der er nogle der ude som kan hjælpe mig, det vil betyde meget for mig !! Mit spørsmål er vedhavende gymnasiet: Mit gennemsnit ligger på 5.9, og jeg går i 9. Jeg tror ikke at jeg er egnet ti... -
Gym. Stilling?
ForumindlægHvad er ens stilling når man læser mat. på et gymnasium?\nHar engang hørt et pænt ord for det.\nLigesom der er et pænt ord for folk der læser noget bestemt på universitetet. -
Karakter i skriftlig dansk
ForumindlægHej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri... -
Skriftlig samfundsfag - hvad læser man op?
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med lidt dårlig samvittighed, da jeg indtil videre ikke rigtig har brugt min læseferie særlig konstruktivt. Jeg vil gerne læse lidt på noget skriftlig samfundsfag, som jo er på mandag, men jeg ved ikke hvor, jeg skal starte, og hvad der er en god idé at læse på. Er der... -
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :) -
differentialligning - omskrivning
Forumindlæghej, jeg skal finde en løsning til dy/dx = b - ay integralet af(1 / b - ay)dy = - 1/a*Ln|b - ay| jeg har prøvet at udregne ^ (integration ved subst.) men måtte desværre give op. er der nogen der ved hvordan man gør? -
Syre,Base & Basiske.
ForumindlægHej , jeg skal op i fysik og kemi imorgen, det der 9 klasse. Hvis jeg kommer op i Syre, Base eller det basiske, Hvad skal jeg sige ? .. jeg er helt blank.. ved ikke hvad jeg skal sige ? og hva jegskal starte,med + evt. har i nogle gode ideer, til forsøg ? På forhånd tak :D -
"supersnit"
Forumindlæghej, har lige fundet en artikel, fra chili net, om hvordan man kan score et supersnit i studentereksamen:http://www.chilinet.dk/default.asp?id=436&nid=363kan det virkelig passe!? -
Ferie slut :-(
ForumindlægSå er påskeferien ved at være forbi, desværre, og det er tilbage til skolen. Nu er der jo ikke så længe til den allersidste karaktergivning. Så jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode råd/erfaringer hvad man kan gøre (på den lille måned der er), for at hæve sit snit en smule (0,3-0,4)... -
Forklar tyngdekraften??
ForumindlægEr lidt i tvivl om den her? -
2 minutter
ForumindlægEr nogen der vil rette det jeg har skrevet? Det er meget vigtigt, plz do it!!I agree with Roger’s philosophy of life. Parents have to understand that the teenagers are rebellious. They try to prove their parents that they can do whatever they want even though it is wrong or without parents’ permi... -
øvelse til årsprøve
ForumindlægHejJeg ville bare høre om der var nogen der kendte en hjemmeside hvor man kunne øve sig op til en årsprøve? -
hjælp til ligning
ForumindlægSkal løse følgende ligning, men hjernen kan sku ikke lige magte det nu:3x^3 - 90x^2 + 750x = 1500Hvis der en der ku komme med en forklaring på "hvordan" man løser denne ligning, vil jeg være højst taknemmelig :) -
Jeres skriftlige årsprøve?
ForumindlægHej..Da du var op til skriftlig dansk årsprøve i 1.g.. blev der så brugt et tidligere eksamenssæt? og hvor gammelt var det eksamenssæt så?håber nogen kan huske det.. hehe tak :) -
koncentrationsbesvær
ForumindlægJeg har bare ikke kunnet koncentrere mig hele dagen om old..ska op på fredag, og har kun nået monumenterne, mangler stadig 4 værker..kender I ikke det, at man ik ka koncentrere sig, eller r d bare mig? -
dilemma
ForumindlægJeg skal op i årsprøve i morgen, men problemet er, at jeg også skal til lægen med noget meget vigtigt. Lægen skal snart rejse og han har derfor ikke tid andre dage, så nu er jeg i et dilemma!Skal jeg aflyse årsprøven?Der sker vel ikke noget, hvis man ikke kommer til et årsprøve, vi har jo fået vo... -
Notatpapir
Forumindlæghar nu været til to eksamener, hvor læren ved afslutningen har bedt om mine notatpairer, har tænkt på om disse egentlig indgår i bedømmelsen? -
Kaffe
ForumindlægHvilken kaffe synes i smager bedst?
