Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18361 til 18380 af 163702
-
Psykologi Eksamen C - 48 min???
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op i psykologi stx på c niveau, hvor vi har 48 minutters forberedelses tid. Har nogle spørgsmål om denne eksamen: Hvor lang kan casen være? Gode råd? Hvad forventes der man kan kunne når man har 48 minutters forberedelse i forhold til 24 minutter? Hvis i kan fortælle ande... -
differentialkvotient
Forumindlæghar fået dette spørgsmål til min mundtlig eksame som jeg er igang med at besvarre men har ingen annelse om hvordan det fungere, håber der er en der kan hjælpe mig. se vedhæftet -
Sammensatte funktioner
ForumindlægHar fået dette spørgsmål til mundtlige mat b eksamen, håber der en eller anden derude som kan hjælpe mig spørgsmålet ligger som vedhæftet fil! På forhånd tak. ;) -
Hjælp til eksame
ForumindlægNogle der ved hvad man kan trække til eksame i folkeskolen- i dansk mundtlig.? og en ting til hvordan analyser man en ungdomsnovelle? på forhånd tak :D -
Andengradspolynomiet, rødder og faktorisering
ForumindlægDette er en lille hjælp til mundtlig matematikeksamen. Jeg har forsøgt at lave det så godt jeg kunne, kom gerne med kommentarer og rettelser. Venligst, Kamilla -
Perspektivering - Hjælp!!
ForumindlægVi laver synopse til mundlig dansk, og skal bruge noget jeg kan perspektivere kortfilmen "Clean" med - Filmen handler om en der tager stoffer. Hjælp! -
Symboler i "Historien om en moder"
ForumindlægHej, Skal op i mundtlig dansk snart, og analysere derfor eventyret "Historien om en moder" - Hvad er natten, søen og tornebusken et symbol på? Kan slet ikke finde ud af det -
kildekritisk analyse
ForumindlægSå jeg skal snart til den mundtlige historieeksamen, men jeg forstår ikke hvordan man inddrager kilder til en ens præsentation, skal det være et afsnit for sig selv, eller hvordan? -
Metoder i Matematik
ForumindlægHej jeg skal imorgen have en SRO mundligt prøve er der nogle som ved hvilke metoder der kan være i matematik -
Faktoropløsning
ForumindlægHejsa..skal til mundtlig mat, og mangler et bevis for faktoropløsning. Jeg har beviset for d>o, altså hvor der er to rødder, men mangler beviset hvis der kun er en rod, altså hvor d=0. Så hvordan kommer jeg fra a(x-r1)^2 til ax^2+bx+c...Please hjælp mig...kan virkelig ikke finde ud af det. -
sin^-1
Forumindlægjeg sidder og laver min mundtlige fremlæggelse i mat, og er stødt på et problem under trigonometri. jeg ved at for at vinde en vinkel skal man tage, i mit tilfælde, sin^-1 men hvorfor bruger man sin^-1 og hvad betyder det??? mit eksempel er sin(A)=3/5=0,6 sin^-1(0,6)=36,87 -
Den Potensielle sammenhæng.
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig matematik d. 21 Juni, og jeg har et problem angående d. potensielle sammenhæng (y=bx^a) Jeg har skal komme ind på; - beregning af a og b når to punkter er opgivet på en graf. Hvor jeg går lidt kold... Jeg håber I kan hjælpe mig. Hilsen Mig! -
ordbog(haster)
Forumindlæger her nogen der kender en hjemmeside man kan download engelskordbog fra...eller evt oversætte en hjemmeside man kan oversætte i... -
oversættelse af en stykke tekst fra El Mariachi
ForumindlægDen danske tekst lyder sådan her:I det nordlige Mexico, i byen Acuña foregår følgende: En mariachi søger arbejde. I begyndelsen er han ikke særlig heldig. Han går ind på en bar og selv om han siger, at han simpelthen lever af drikkepenge, ler bartenderen ad ham; Mariachier er gået af mode. Idag b... -
Afsnitsum
ForumindlægHej Det er angående delopgave d). Jeg er ikke så god til at regne N ud fra et afsnitsum. Helt generelt hvordan gør man? Kan man gå ud fra en skabelon og altid følge den og få et korrekt svar? -
Elektroder? :/
ForumindlægHejsa!! Jeg er ved at læse til min fysikprøve på torsdag, og læser lige nu om et elektrofilter der forhindre flyveaske fra kul afbrænding i at komme ud i luften.. Der står: "elektrofilteret er opbygget af en række metalplader og elektroder" Hvad er "elektroder"? Nogen der ... -
trymskvadet ??
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe mig med at analyse trymskvadet?? .. -
SRO
ForumindlægHvad er forskellen på når man skriver et abstract og indledning? Håber der er en der kan hjælpe mig :) -
Hjælp til at rette en lille oversættelse.
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at oversætte en dansk tekst til spansk, jeg har oversat det hele men er i tvivl om den er rigtig. Da jeg tit laver små dumme fejl. Jeg håber at der er en, som vil hjælpe mig med at læse min oversættelse igennem og se om det hele nu stemmer... På forhånd tusind tak for... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan vil i oversætte dette på engelsk: hvad betød, det at han havde haft en ulykkelig barndom
