Søgning på: musik eksamen. Resultater: 18361 til 18380 af 36205
-
ioner (HJÆLP HASTER)
ForumindlægEn god huskeregl til hvordan man sætter på ionform/hvordan finder ionernes ladning? og generelt anden vigtig viden om ioner, som er vigtigt at kunne til eksamen :) -Tak -
AT - HJÆLP (Sidste tjek!)
ForumindlægHej. Jeg skal op til min sidste eksamen som er AT, så jeg ville lige høre om der var en sød sjæl som kunne kigge den igennem og sige deres mening:/? -
Blooms taksonomi på studieområdet
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)? -
usandsynlighedstest
ForumindlægTil eksamen under emnet diskrete fordeling, kan jeg blive spurgt om hvad usansynlighedstest er. Er der nogle der kan hjælpe mig, hvad jeg skal svare her? :) -
Kan jeg blive student?
ForumindlægHej, Hvis mit årsgennemsnit ligger på 4.4 og jeg lige har dumpet en eksamen på A, kan jeg så godt dumpe den næste eller bliver jeg så ikke student? -
Hjertet og blodkredsløbet
ForumindlægEn der kan forklare hjertet og blodkredsløbet er opbygget? Og hvordan blodets vej er igennem kredsløbet. Håber der en der kan hjælpe mig, da jeg skal til eksamen i morgen :-) -
Eksammensbevis.
ForumindlægHej. Jeg får snart mit eksammensbevis, men jeg vil gerne vide hvad der kommer til at stå på det. Er det kun eksammens karakter? Tak på forhånd. -
Spanske ekstemporal tekster
Forumindlæghej alle!?Skal til eksamen i spansk... Er der nogen som kender til et sted hvor man kan skaffe disse ekstemporaltekster? Ville være perfekt øvemateriela... mvh. Rasmus -
hjælp
ForumindlægEr der nogle der har lavet opgave 4 i fra http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-1bi.pdf.Jeg forstå ikke hvad der er man skal.. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig.. Bare lidt -
Bestået??
ForumindlægHey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK.... -
skummel opgave (mat2b)
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!! -
Franskeksamen
ForumindlægHej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk? -
Dusør 50kr. Til den første.
ForumindlægDusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren. -
Mundtlig mat - differentialligningsmodeller
ForumindlægDifferentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Studieportalen Sidder og forbereder til skriftlig eksamen hhx mat A er stødt på den her uden hjælpemidler nogen der har et hint til hvad jeg kan gøre? -
redox reaktioner
ForumindlægEr der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak.. -
Grænseværdi/ppm
ForumindlægHej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler... -
KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!
ForumindlægSkal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon -
tips til mundlig eø
Forumindlæghejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt... -
Dobbeltdifferentiering
ForumindlægHey jeg er igang med repetition til mundtlig eksamen og kan ikke huske hvorfor det er et maksimumspunkt når resultatet af en dobbeltdifferentiering giver et minus tal.Nogen der ved det?
