Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18381 til 18400 af 48309
-
noveller
Forumindlæghvad betyder det når en novelle starter midt i det hele? -
herodot: Empirisk metode?
ForumindlægHej! Jeg har læst i mine noter at Herodot benytter sig af en empirisk metode, men jeg kan ikke huske hvad det vil sige.. Nogle der kan hjælpe? -
HASTER !En tid hvor børn var klædt som voksne, hvornår var det?
ForumindlægHEj som det fremgår af titlen har jeg svært ved at finde ud af hvornår den tid var hvor børn var klædt som voksne? Hvis der er noget der har et ca. årstla vil det bare være super... Det haster skal aflever i morgen. -
Rettelse i engelsk, tak!
ForumindlægKære venner! Er der ikke nogle der vil hjælpe med at rette anden del af min stil også.. Text 3: “Why I Travel” by Mark Moxon. Mark visited his friend who had just bought a new house. The friend’s bathroom was one hundred per cent peach. He had peach-coloured bath, a peach toilet, peach tiles on... -
Ris og ros til SRP!
ForumindlægFor alle dem der er færdige med deres SRP, og andre interesserede :) Kom med jeres umiddelbare oplevelser og følelser oven på de to ugers SRP skrivning? -
Fremtidens velfærdsamfund - samfundsfag og dansk
ForumindlægHej alle brugere Jeg er som sagt igang med AT-eksamensprojektet og mit emne er 'fremtidens velfærdssamfund'. Er der nogle af jer derude, som har nogle ideer til hvordan man kunne gå ind og behandle emnet i fagende samfundsfag og dansk?:) -
Fremlæggelse bog
ForumindlægHej allesammen, her efter efter ferien skal jeg "sælge en bog" i den forstand at jeg skal overbevise min klasse om den bog jeg har læst er den bedste. Hvordan burde jeg gøre det? Har ingen anelse -
SSO
ForumindlægJeg skal skrive SSO i dansk. Tænker jeg vil analysere Tove Ditlevsens appelsiner og komme mere ind på jøderne. Hvilken retning ville i vælge udover analysen ? -
Album - elendig serie
ForumindlægKom lige til at tænke på den danske mislykkedet serie Album Den er virkelig dårlig. Der sker jo ikke noget underholdende. Der er ingen sammenhæng, totalt sporadiske begivenheder.. og den kernen i den er SÅ tynd! han skriver om en han elskede i sine unge år og blabla... Det er da ikke noget speci... -
hjælp hjælp hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHeeeeeeeeeeeeeeey :D! Jeg skal til optagelsesprøve om en uge, og har lige fået tilsendt et brev hvor der står at jeg skal i dansk trække en tekst og fortæller om den, og at teksten er 1 en halv side lang . hvilke tekster kunne det være? har nemlig tjekket alt hvad jeg har men alle mine noveller e... -
Polterabend - TIDEN HJÆLP :)
ForumindlægHar læst Polterabend af jan sonnergaard og vil gerne ha lidt hjælp om tiden den er skrevet i. Den er skrevet i 1997 nogen som har nogle fif til hvad jeg kan skrive om vedrørende den tid? -
Det moderne verdens billede idag - fysik
ForumindlægHej alle ! Jeg søger desperat viden om, hvordan det moderne verdens billede ser ud idag? Jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet og håber derfor i kan hjælp mig !! :) -
Fsa maj 2010 aften i staten
ForumindlægHej, jeg har lige skrevet denne stil, men er usikker over, om den er god nok. Hvad synes i om den? Hvilken karakter vil i give mig? Mvh. Alvin Klokken var otte, og jeg for ud ad døren. Jeg hørte, at der var nogle, der så mig stikke af, så jeg sat-te tempoet op og spurtede alt, hvad jeg kunne.... -
Er dette en artikel?
ForumindlægHej har lige brug for at vide hvilken genre denne tekst er. http://parenting.blogs.nytimes.com/2012/11/23/woman-gives-birth-to-own-grandson/?ref=assistedreproductivetechnology Tak på forhånd! -
Samfundsfag på tysk?
ForumindlægHvordan siger man "Samfundsfag" på tysk.. -
Hvad er/betyder Polynesien?
ForumindlægTænkte på om der nogle af jer søde menneske der kunne forklare mig hvad Polynesien er/betyder? :-). -
AT 2011 - de unge mødre?
ForumindlægHej alle. jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at komme med forslag. Jeg synes jeg er på rimelig bar bund mht. det her overmene. Jeg har tænkt på jeg rigtig gerne ville skrive i psykologi. men kan ikke finde ud af hvad jeg skal blande det med. Jeg synes at det med reality-tv lyder vir... -
Opgave om iran
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om Iran. Opgaven skal bl.a. indeholde: Kort historisk afsnit,. Beskrivelse af naturområder, som bl.a. Bjerge, ørken,skov, hav og vulkanisme. Evt. selvstændighed fra kolonimagt. Beskrivelse af hvordan klimaet er? Hvilken klimazone ligger landet/regionen i? Erhvervsfo... -
Allegory
ForumindlægHej allesammen, er der nogen der har en definition på ordet ALLEGORY? har søgt på nettet , men synes ikke jeg forstår det. på forhånd tak -
Htx eller Stx
ForumindlægHej, jeg er i et lille dilema. Jeg går i HTX 1.g, men ved ikke om jeg skal skifte til STX. Jeg kan ikke lide geometry og trigeometry så meget. Jeg kan lide at regne ligninger osv. Jeg har valgt Mat A. Jeg tænker at flytte. Hvad tænker I?
