Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18441 til 18460 af 35510
-
Bestem koordinatsæt - vektor i rum
ForumindlægHej... Nogen som kan hjælpe mig med opgave 6 a i denne opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAA2%20V_vejl2.pdf -
Tidligere eksamenssæt med svar
ForumindlægHej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :) -
Hjææælp plz ):
ForumindlægNogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe... -
Faglige problemstillinger - DIO
ForumindlægJeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her? -
Haster
ForumindlægHvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :) -
Bestem f(1)
ForumindlægEndu et spørgsmål jeg har lidt svært ved. (Har eksamen i morgen, så skal være vågen hele natten og læse desværre) :/ Jeg skal besteme f(1) -
Analysemodeller..
ForumindlægBenytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst? -
Hjælp
ForumindlægHey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen. -
Overfladeareal
ForumindlægHej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf -
Haster, METODER
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår??? -
Engelsk
ForumindlægHej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk? -
Eksamensopgave: Vektor i planen
ForumindlægHej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D -
Fif til læseprøve?
ForumindlægHej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D -
Eksamensopg.2007
ForumindlægHej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold. -
hjælp til min synopsis
ForumindlægHej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana -
hvad kan man komme op i?
Forumindlæghey.. jeg skal op til old til eksamen her til sommer. men jeg vil spørge hvilke mest kendte værker kan man komme op i? er der en eller anden der har idé om det? -
Hjælpelærer til oldtidskundskab!
ForumindlægJeg skal til eksamen i oldtidskundskab, og kunne rigtig godt tænke mig at diskutere og gennemgå de ting jeg er i tvivl om i pensummet, er der nogen der har lyst til det? :) -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
maj 2006
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Jeg vil meget gerne have forklaring på den første opgave, tak:) -
eksponentiel funktion
Forumindlæghej allesammen.. har fået i eksamens spørgsmålene. spørgsmålene er: Redegøre for den eksponentielle funktion. men jeg ved ikke hvordan man beviser funktionen. Er der nogen der ved den?
