Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18461 til 18480 af 35989
  • pH???

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig 1 d??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfForstår det overhovedet ikke...
  • Religion C

    Forumindlæg
    Hej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ?
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Er virkelig ude og skide i de er to opgaver:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdfOpgave 9 og 10Hvordan skal jeg gribe dem an?På forhånd tak.
  • Vm(f)

    Forumindlæg
    Hjælp til at finde et nemt eks. til mundtlig eksamen til hvordan man finder Vm(f) i et lukket og et åbent interval (funktionsundersøgelse)Nogle forlag??
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Håber på lidt hjælp til følgende opg:Det drejer sig om opg 7:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0584SF.pdf
  • eksamensopgaver

    Forumindlæg
    HejsaSkal til skriftlig fransk eksamen her på onsdag, så har forsøgt at finde gamle eksamensopgaver på nettet men desværre uden held... nogle der kan hjælpe???
  • et bevis

    Forumindlæg
    hej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen.
  • Skriftlig dansk!

    Forumindlæg
    Hvilke emner var der oppe i skriftlig eksamen for HF 2006. Skriv dem venligst herinde. Det vil være dejligt.På forhånd tak!
  • 10 klasse

    Forumindlæg
    Nogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10?
  • At-synosis 2009

    Forumindlæg
    Hej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld .
  • Proletar (suspekt) Analyse

    Forumindlæg
    Hey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :)
  • Brug af computer i forberedelsen til mdt. dansk???

    Forumindlæg
    er det tilladt at bruge computer i forberedelse til mdt. dansk eksamen, så man kan bruge div. elektroniske leksika/ordbøger?
  • Sygeplejerske - Intern prøve - Plejeplan

    Forumindlæg
    Hej sygeplejersker Jeg skal til eksamen snart i modul 1 og mangler inspiration til en plejeplan. Er der nogen som har en case/ plejeplan i sygeplejerske som de gerne vil dele? På forhånd tak.
  • hjælp?

    Forumindlæg
    Årsprøve? har tæn og tænkt kommer ingen vejne?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0581.pdfopg.a hvordan løser man sådan en??
  • karakter

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer?
  • Redegørelse for renteformlen

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette?
  • varmelære

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære
  • hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fransk eksamen i morgen og jeg ville spørger om der nogen der havde nogle gode råd
  • Mat og hvadså?

    Forumindlæg
    Hej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter?
  • Sammenhæng mellem potens- og eksponentielvækst

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvad der er tilfælles mellem eksponentielvækst og potens...Har fået stillet et eksame spg. med det, men ved sku ikke lige...