Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18461 til 18480 af 41162
-
Kort oversættelse eng. A niveau. - Årets sidste! :)
ForumindlægJeg har et mindre stykker jeg har prøvet at oversætte til engelsk, er der nogle som gider at kigge det igennem? Det er årets sidste aflevering og jeg vil gerne gøre det godt. Hvorfor handler den 40-årige mand ikke I H&M? “mænd er det sværeste af alt. De har ikke det gen, som kvinderne har. Mænd... -
Rette? Pliiss..
ForumindlægEs ist kalt, dunkel und wett mehr als halb des Jahr in Dänemark, trotzdem hörte ich eine par tage früher im den TV-Neuigkeit über eine neue Europäische Experiment, der zeigt, dass die dänische liegt im Topf wenn sie muss seine eigenes graden von Glück abschätzen. -
hjælp til aflevering
ForumindlægHej :) Er der nogen der har lavet den aflevering hvor disse to spørgsmål er stillet: Undersøg hvad der af materialet i bilag 3 kan udledes om fedme i DK? Diskuter hvorvidt det er muligt at mindske fedmeproblemerne med økonomiske og politiske midler. (Især den her jeg er i tvivl om) - Jeg kan ikke... -
potensfunktion, benyt potensregression
ForumindlægGrafen for en potensfunktion går gennem punkterne (2,16) og (5,250). Benyt potensregression til at bestemme a og b i y=b*x^a benyt derefter funktionsudtrykket til at bestemme funktionsværdien af x=3 Håber der er en der kan hjælpe mig med denne he... -
TI 89 søges straks!
ForumindlægJeg søger straks en TI 89 lommeregner. Kontakt mig via mail: [email protected] (bliver tjekket dagligt). -
En tysk sætning - rigtigt eller forkert skrevet?
ForumindlægJeg kommer fra et andet land, men det betyder ikke at jeg er anderledes end de andre. Ich komme aus andere Lande, aber es bedeute nicht dass ich anderledes(tysk) als ihren anderen sein/ist. er det rigtigt eller hvor begår jeg fejlen? -
Thomas Pynchon
ForumindlægVi skal lave en individuel analyse af et postmoderne værk. Jeg overvejer at tage en bog (eller uddrag) af Thomas Pynchon. Han har næsten lige udgivet et monster på over 1000 sider, der hedder Against the day, men jeg ved ikke om den er god... vi har læst et uddrag fra Gravity's Rainbow, og se... -
at spise
ForumindlægMan vil sige: Der Mann esst = han spiser - - men Die Katze frisst = katten spiser Frisst - er det det samme som æder (dyr æder) esst - er det samme som spiser (mennesker spiser) Eller kunne man også sige, Die katze esst? Altså, to forskellige ord som betyder det samme og kan benyttes i flæng? -
komplekskemi
ForumindlægHej. Er der nogen herinde som kan fortælle mig den grundlæggende teori bag komplekskemi? Eller bare give mig et link til en el. anden hjemmeside hvor der står noget om det? På forhånd tak :) -
Vil nogen rette min stil? Kampagneplakatanalyse. Den bestemmer min karakteren på mit eksamensbevis, så tusind tak hvis nogen gider (:
ForumindlægJa,ville som sagt høre om nogen ville rette min stil igennem ? Jeg skal aflevere den imorgen, og den er som sagt afgørende for, hvad der kommer til at stå på mit folkeskoleeksamensbevis (: Jeg ligger den under opgaver. Tusind tak på forhånd, jeg er virkelig taknemmelig hvis nogen gider ! -
enevælden ?
Forumindlægi 1660 tallet blev enevælden indført i Danmark ved et statskup. Hvad betød det for Danmark? -
Studieliv på AAU, Aalborg
ForumindlægEr der nogen, som går på AAU eller som har gået der. Jeg skal starte på AAU den 1. september og glæder mig rigtig meget. Hvor mange undervisningstimer har man om ugen og hvordan er studiemiljøet? Og er det let at få nye venner på AAU? -
1. verdenskrig
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om hvad der er sket politisk efter 1. verdenskrig. Nogle der kan sige mig, hvad jeg skal kigge på? Hvad vil være godt at sige til en eksame når man skal prøve at fortælle om sådanne ting? På forhånd tak -
FDB
ForumindlægEr der nogle, der er FDB medlem. Kan vedkommende så forklare, hvad det er. Jeg har været inde på deres hjemmeside, men har ikke rigtig forstået, hvad det er. -
Lidt hjælp til fejl.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til at finde de værste grammatiske fejl i denne aflevering om eventyr: Typische Märchen-Züge im König Drosselbart Resümee: Eine schöne Tochter heiraten sollte, aber kein Freier der Königstochter gut genug war. Der König unzufriedene bekommt aus seiner Tochter, weil ... -
confusion
Forumindlæghej.jeg er 3.g'er. Er der nogen der kan forklare helt klart hvordan karakterene behandles..altså jeg har foreksempel haft kemi på c men i 2.g valgte jeg Kemi på B..jeg har ikke været om i kemi sidste år..så tæller begge karakter fra kemi c og kemi b som eksamens karakter, når jeg ikke har vær... -
hvad skal man sige?
Forumindlæghvad skal man sige under eksamen hvis man vil sige at man ikke forstår spørgsmålet? -
Hvad er protest?
ForumindlægSkal skrive tysk stil om, bla: "Was ist protest"?? Nogen der kan hjælpe. Er på bar bund. -
JAMES BOND ! Hjælp !!
ForumindlægHej :D Er der en, der har læst eller set Casino Royale?! Hvis du har, kan du så ikke skrive et kort resumé?! Og .. en lille vurdering? -
rettelse af tekst (: ?
Forumindlægnogen der vil rette ? Sie erzählen uns was wir sollen mit dem Müll tunen. Und dass nicht alles kann wiederverwertet und nicht überall gibt es Sammelstellen. Sie erzählen Wohin wir sollen dem Biomüll, der gehört alles was auf natürlichem Wege verrotte werfen Und wohin wir sollen Papier, Glas...
