Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18501 til 18520 af 35495
  • Tidligere eksamenssæt med svar

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :)
  • Hjææælp plz ):

    Forumindlæg
    Nogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe...
  • Faglige problemstillinger - DIO

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her?
  • Haster

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :)
  • Bestem f(1)

    Forumindlæg
    Endu et spørgsmål jeg har lidt svært ved. (Har eksamen i morgen, så skal være vågen hele natten og læse desværre) :/ Jeg skal besteme f(1)
  • Analysemodeller..

    Forumindlæg
    Benytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen.
  • Overfladeareal

    Forumindlæg
    Hej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf
  • Haster, METODER

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår???
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk?
  • Eksamensopgave: Vektor i planen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D
  • Fif til læseprøve?

    Forumindlæg
    Hej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D
  • Eksamensopg.2007

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold.
  • hjælp til min synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana
  • hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    hey.. jeg skal op til old til eksamen her til sommer. men jeg vil spørge hvilke mest kendte værker kan man komme op i? er der en eller anden der har idé om det?
  • Hjælpelærer til oldtidskundskab!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i oldtidskundskab, og kunne rigtig godt tænke mig at diskutere og gennemgå de ting jeg er i tvivl om i pensummet, er der nogen der har lyst til det? :)
  • Nogle gode råd?

    Forumindlæg
    Hej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning?
  • maj 2006

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Jeg vil meget gerne have forklaring på den første opgave, tak:)
  • eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    hej allesammen.. har fået i eksamens spørgsmålene. spørgsmålene er: Redegøre for den eksponentielle funktion. men jeg ved ikke hvordan man beviser funktionen. Er der nogen der ved den?
  • banekurvens skæringspunkter med andenaksen

    Forumindlæg
    Hej, Kunne jeg få hjælp til opgave 7 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0084NY.pdf På forhånd mange tak, Liv