Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18501 til 18520 af 45491
  • Coming of age

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en lille fremlæggelse om emnet 'coming of age' altså perioden hvor du bliver voksen. Så jeg tænkte om i havde nogle ideer til hvad jeg kunne skrive om.. :)
  • Isolering i ligninger

    Forumindlæg
    Har et lille problem med en opgave hvor man skal isolere c, normalt er det ikke noget problem men den her har sat mig ud af kurs, så er der ikke en venlig sjæl som kan forklare mig igennem den her b*c=1+c Mange tak på forhånd
  • spørgsmål angående konjunktiv

    Forumindlæg
    Er det rigtigt af gøre sådan?: Jeg er glad for, at du har kunne komme: Me alegro de que has podido vengas. ER MEGET I Tvivl. Ville være glad for en lille forklaring:)
  • trigonometri

    Forumindlæg
    Hej, er der en der vil være så sød, at se min lille opgave igennem? Den handler om trekanter. Meget simpel ogave, har lavet den. Mne er ikke sikker på om omstllingen er rigtig. Sender den gennem mail. Tak :)
  • Ligning med x - 2+x/4 = 3/5

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har lidt problemer med en lille ligning, som jeg ikke ved hvordan skal løses. Jeg har på fornemmelsen at man skal gange over kors, men det siger mig intet? (2+x)/4=3/5
  • Teresa's Wedding

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har læse Teresa's Wedding, men næsten intet forstod jeg. Så vil jeg spørger om, de personer, som har læst den, kunne skrive et (lille) referat om handlingen. Tak på forhånd.
  • Nogle der er gode til skriftlig tysk?

    Forumindlæg
    Hej. Har en lille tyskopgave på 300 ord (omkring en side), og jeg ville høre om der var nogen som muligvis havde 10 min til at rette de værste fejl? De ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak :D
  • Hjælp til retning af tysk stil

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal aflevere en af mine sidste tysk stile i år, og ønsker derfor en god karakter! En som kunne ønske sig en lille belønning ifa. at rette den for mig? Hilsen Mathias
  • Mini stil

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en lille historie om en narrestreg på tysk. Hvis der er nogen der vil rette den, kan de skrive, så kan jeg sende den til jeres indbakke, i har her inde eller på privat email. :)
  • Differential

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et lille spørgsmål: Hvordan differentere man: f(x)=tan(4x) Jeg er lidt i tvivl om hvilken regneregel jeg skal bruge for at løse opgaven, håber i kan hjælpe :)
  • regnskoven ikke opgave men spørgsmål

    Forumindlæg
    har et lille spørgsmål da vi snart skal aflevere en opgave om regnskoven ville jeg gerne høre om i ved hvad der skal til for AT FÅ 12 hvilken punkter sys i jeg skal have med??? og er vigtige
  • Meget hurtigt spørgsmål!

    Forumindlæg
    Heej alle sammen, det her er en lille hastesag. Hvad er det modsatte af ordet 'civil'? Jeg ved godt hvad det betyder, men jeg ved ikke hvad det MODSATTE er. Plz hjælp mig.. Hugs, kleo.
  • Auster, NY-trilogien

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at lave et lille oplæg om New York trilogien. Er der nogen der har nogle yndlingspassager i bogen evt. i City of Glass?
  • Engelsk, kort stil. Rettelse :)

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har en lille engelsk stil, som jeg gerne vil have rettet hvis der er en venlig sjæl herinde? :) Skriv jeres mail, så sender jeg den. Den er på under en side. :) Tak på forhånd..
  • testimonial?

    Forumindlæg
    Hej alle. Har et lille spørgsmål - er en testimonial en genre og i hvilke forbindelser kan den benyttes? Hvis i kan besvare mit spørgsmål hurtigst muligt, vil jeg være mere end taknemmelig :)
  • Epistasi og dominans

    Forumindlæg
    Sidder og laver en lille opgave om pelsfarve hos får, men er ikke sikker på hvad forskellen på dominans og epistasi er?! Ville være super med en go kort og konkret, biologisk forklaring. På forhånd tak (:
  • VENUS OPBYGING (HASTER)

    Forumindlæg
    Ja, jeg har så ledt næsten overalt på google, omkring venus opbygning, men kan ikke rigtig finde noget.. ved i noget om det??... bare en lille smule, orker ikke at google mere:D
  • Stående bølger på en snor

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er ved at skrive en rapport om stående bølger, men jeg har et lille spørgsmål: Jeg har denne formel: massetæthed = msnor /Lsnor Er der nogen der kan forklare mig hvad det betyder??? På forhånd tak (:
  • Er oxygen tungere eller lettere end luften??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et lille problem med en rapport og jeg vil gerne have et svar der er til at forstå... Går nemlig kun i 7. Er oxygen tungere eller lettere end luften??
  • Frekvens

    Forumindlæg
    Er der en der kan forklare mig hvad frekvens er? jeg har læst et lille afsnit om det i min fysikbog 20 gange nu og forstår stadigvæk ikke noget af det.. håber der er en der kan hjælpe mig, på forhånd tak!