Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18521 til 18540 af 170365
-
Thise Casen skal snart fremlægges og jeg mangler lidt hjælp
ForumindlægVed godt der er en anden debat om Thise - men kunne ikke finde rundt i de 550 indlæg.Jeg skal fremlægge om Thises hjemmeside, og om hvad der kan gøres for at forbedre den.Andre der også har valgt dette emne?Hvilke modeller/ hvilken teori ville være smart at bruge?Håber I kan hjælpe mig.Hilsen Brian -
Vektor i rummet hjælp
ForumindlægHej :) Jeg sidder med et rumvektor projekt til egen brug til eksamen i foråret (mat A). Det er sådan at jeg skal have lavet en forklaring / et udregnet eksempel på hver type opgave man kan komme op i. Jeg har fundet frem til 10 forskellige opgavetyper som bliver stillet i eksamessætte... -
Ny reform - Årskarakter --> Eksamenskarakter
ForumindlægMit gymnasium har (fejlagtigt?) skrevet på hjemmesiden, at årskarakterer overføres til eksamenskarakter på den ny gymnasiereform, såfremt man ikke er indstillet til eksamen i det respektive fag. Er dette rigtigt? Såvidt jeg ved, skal årskarakteren ikke overføres til kolonnen med eksamenskarakter. -
Biologi terminsprøve!!
ForumindlægHejsa. Hvad er det man høst sandsynlig vil komme op til i biologi terminsprøve? altså hvilket typer af emner? der er 5 opgaver i alt, hvor ma skal lave mindst 4 af dem. Jeg tænker vel at det er forskellige emner helt fra 1.g og op til 3.g, hvilket er ret obvious, men jeg har en eller anden forne... -
Optagelse på psykologi 2018
ForumindlægHej Jeg skriver, da jeg står og skal søge ind på uni i år. Jeg har en drøm om at søge ind på psykologi i Aalborg eller Århus, men jeg har desværre ikke højt nok snit til kvote 1 - mit samlede snit fra STX 2014 er 8,5 med 5 A fag og opfylder alle relevante fag til ansøgning. Tilgengæld har jeg t... -
SKRIFTLIG
ForumindlægEngelsk noter til engelsk B skriftlig? ( -
Kildekritik
ForumindlægHej, Er der nogle, der har en skabelon for kildekritik? Altså hvordan skal man bygge det op osv? Og hvordan kan man have et flow i sin SRP, når man skal inddrage en kilde? Håber virkelig, at I kan hjælpe. TAK! -
Hvad er et residualplot?
ForumindlægHvad er et residualplot? Og hvordan tegner man et residualplot for en regression? -
Antal eksamener i 2020
ForumindlægHalløj alle :) Er der nogle, der ved hvor mange eksamener, vi skal op i, hvis vi afslutter gymnasiet i år 2020? Og er der en specifik fordeling af mundtlige og skriftlige eksamener? -
dansk 9. klasse
ForumindlægKære allesammen. Jeg spørg vedrøende dansk. Jeg skal inshallah op i dansk hr til sommer, og har desperat brug for jeres hjælp!. Kender i nogen hjemmesider, hvor jeg kan finde gratis opgaver til 9. klasse niveau. Blandt andet de skriftlige genrer, har jeg desperat brug for hjælp til! og jeg tænk... -
Biologi-geni - kig her,
ForumindlægDette her er min sidste mulighed for hjælp. Jeg forstår mig IKKE på biologi, ligemeget hvor meget jeg læser, tager notater osv. Jeg er så i den uheldige situation at skulle op i det til eksamen. Da jeg er meget bange for at dumpe håber jeg der er en der gider og har tid til at hjælpe mig. Evt ov... -
Tæller standpunktskarakterer?
ForumindlægHej, når man regner sit snit ud tæller standpunktskaraktererne så? eller er det kun årskaraktererne og eksamen? -
Kandidat
ForumindlægHej derude, jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående hvilken kandidat jeg evt kan søge efter økonomistudiet. Jeg startede med at læse 2 semestre på softwareingeniør men valgte at skifte til økonomi på grund af forskellige årsager, bla studiemiljø og at jeg mistede interessen for at programmer... -
Hvordan det er at gå i gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte i 1.g efter sommerferien på Espergærde Gymnasium og HF. For at være lidt forberedt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange timer I bruger på lektier om dagen, hvor mange afleveringer I har om ugen samt om I synes det er hårdt at gå i gymnasiet. -
aktier
ForumindlægNogen der ved hvordan man finder markedsværdien af samtlige aktier ? -
Miljø afleverning
Forumindlæghjælp!!! -
Ang. terminsprøver
ForumindlægHej ! Vi skal jo snart til terminsprøver på handelsskolen, og jeg vil derfor høre om jeg ikke har ret i at de skrft. opgaver er eksamensopgaverne fra sidste år?Hvis det er, kan i så fortælle mig hvad opgaveoplæggene gik ud på, i bl.a. Tysk, Eng. og Dansk. Jeg er 3. års, så der er tale om A fag.Mv... -
Gymnasial supplering
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit sidste år på STX. Jeg har planer om at holde et sabbatår efter sommerferien, hvor jeg bl.a. vil læse mit matematik B-nivaeu til et A-niveau, men jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt den gymnasiale supplering kommer til at påvirke mit karaktergennemsnit fra min studente... -
Jeg er færdig med srp - Jeg har ikke sovet i over 25 timer! :p
ForumindlægJ E G E R F Æ R D I G M E D S R P ! ! ! ALDRIG MERE SRP!!! :D ... -
Hvordan har verdensordenen ændret sig og Huntingtons verdensbillede
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er igang med et projekt i samfundsfag om international politik. Jeg har lidt svært ved, at forstå hvordan verdensordenen har ændret sig 2. verdenskrig og huntingtons syn på verdensordenen. Er der nogle der kan hjælpe mig til, at forstå disse to ting en smule mere? Tak ...
