Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18561 til 18580 af 45491
  • Metaforer HJÆLP. Eksamen i morgen

    Forumindlæg
    "hvor skinnet faldt på muren", er det en metafor, og for hvad? Og hvad med " Det var klarer end den lyse dag" Ved i om der er andre metaforer i "Den lille pige med svovsltikkeren"?
  • "Jeg - en nørd" resumé

    Forumindlæg
    Hej derude :-) Jeg er i et lille dilemma at skal lave resumé af "Jeg - en nørd" og uden at have læst bogen. TIL IMORGEN!! Søger derfor hjælp mvh. :-)
  • SE HER !

    Forumindlæg
    hej! er du hjælpsom, og vil se en tysk teskt igennem? så skriv ! Det drejer sig kun om 100 ord, det er altså en lille kort tekst, som jeg selv har skrevet på tysk, dog skal den bare læses igennem for fejl
  • Vandløbskvalitet

    Forumindlæg
    Hej folkens, kan i hjælpe mig med et lille spørgelsmål? Hvorfor er det vigtigt at sikre en god vandløbskvalitet i danske vandløb. Det er et spørgelsmål, efter vi har lavet sparkeprøve og pilleprøve. Tak for hjælpen
  • Simpel ligning

    Forumindlæg
    Løs ligningen f(x)=5 , jeg har fået helt blackout på denne lille opgave, som burde være relativ nem. Er der en der lige kan få mig igang med en formel eller noget lignende?
  • Isoler x fra tanx

    Forumindlæg
    hej... er der en der kan hjælp mig med at løse en lille opgave...? tan((2π*6,2)/L )=0 der skal isoleres L jeg kan slet ikke huske hvordan man beregner sådan en...
  • tysk adjektiver

    Forumindlæg
    Hun giver den lille pige god mad. >>> Sie gibt dem kleinem Mädchen guten essen. Er dette korrekt oversat?
  • Nv- krop og energi

    Forumindlæg
    Jeg har en NV rapport for, som handler om krop og energi. Jeg tænkte, om der var nogle, der havde haft det samme forløb og evt kunne give mig en lille hånd.
  • Hvad er E?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en funktionsforskrift som excel har beregnet til: y=8E-7x^2 Mit spørgsmål er: Hvad er E? Jeg ved at lille e er cirka 2,71, men hvad med store E?
  • Er dette ord i et eller to ord?

    Forumindlæg
    Jeg har en lille samtale igang med min lærer om hvor vidt isbjørneskindbillederne er i et eller 2 ord? Svar søge ASAP. :-)
  • Cosinus og den retvinklede trekant

    Forumindlæg
    der er en retvinklet trekant ABC. Og der er også de små bogstaver abc. Jeg har 30 grader og lille c er 5. Hvor lang er siden b (grundlinjen)? Vil være taknemlig hvis I kan lære mig det
  • Diktat 6 kl.

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 6 kl. og vil gerne øve diktat, men kan ikke finde en hj.side hvor jeg kan gøre det... - er der nogle som kan hjælpe mig ?kh lille mig
  • Omskriv ligning til formel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg har et lille matematik-spørgsmål, som lyder: Omskriv 4x^2 - 12x + 9 til formlen (ax+b)^2. Nogen som har et forslag, til hvordan man bærer sig ad?
  • Reducerings opgave

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg har et lille problem med denne reduceringsopgave; Reducer (3x^2-1)^2 + (3x^2+2)(4-3x^2) Håber at der er en der vil hjælpe ... :-)
  • ekspressionistiske virkemidler

    Forumindlæg
    Hej derinde, er der en der kan give mig et lille skub.... Hvordan brugte Broby Johansen, Tom Kristensen og Emil Bønnelycke de eksprssionistiske virkemidler forskelligt ??? er kørt fast
  • fjederkonstanten

    Forumindlæg
    Har lige en lille opgave her, som jeg godt kunne bruge hjælp til. Opg: Det viser sig, at der skal udføres et arbejde på 40,0 j for at sammentrykke en bestemt fjeder 10,0 cm Hvad er fjederkonstanten for denne fjeder ?
  • Ikke ækvivalente mængder, kemi C...

    Forumindlæg
    Hej Allesammen, en kort opgave, jeg ikke kan få til at gå op, håber nogen af jer kan løse den, og evt. komme med en lille forklaring (den er vedhæftet) på forhånd tak :-)
  • Mundtlig dansk - prøveform b

    Forumindlæg
    Jeg skal op i prøveform b og har jo så trukket et overemne hvor der står 3 tekster under. Er i tvivl om hvad jeg skal gøre nu. Hvis der var nogle der ville lave en lille "guide" ville det være super dejligt! :-)
  • Martingaler

    Forumindlæg
    Hej Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med et lille bevis. Hvordan beviser jeg, at E[Xn]=E[X0] for en martingal? Mvh Camilla
  • Et upolært eller polært stof?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige et lille problem. Hvilke dele af citalopram (C20H21FN2O) er polært og upolært? (Kig evt. på vedhæftede fil) De to benzenringe der er på stoffet, de er meget upolære ikke?? Men er nogle af grupperne på stoffet ikke også polære??