Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 18601 til 18620 af 142867
-
Diskriminat
ForumindlægHej. Jeg har problemer med et ligningssytem. 6x + 12y = 2 -2x- 4y=6 Opgaven skal løses ved hjælp af diskriminatmetoden. Første findes d = -24+24= 0. Dermed er d=0 Hvad gør man så når d = 0 ? Hvad er næste step ? -
hjælp til FSA prøve
Forumindlægjeg har fået en opgave som glæder for 9.klasse som havde disse oveskrifter .... Fedme og overvægt - et politisk problem Estrem fattigdom - hvad gør vi? Sort arbejde er der nogle som måske gider at sende deres (hvis i har den) for har virkelig brug for hjælp ? -
Læg opg. uden hjælp. ud til øvning!
ForumindlægJeg tænkte at de der skal op i matematik A på onsdag kunne have gavn af at få en masse opgaver til delen uden hjælpemidler - det ville jeg i hvert fald selv. Så hvis nogle ligger inde med nogle af disse eksamensopg. uden hjælpemidler, så læg dem endelig ud! :) -
Afleveringsfrist
Forumindlæghvis en lœre har udsat en dato hvor han/hun vil have afleveret en given opgave ved personligt fremmøde og man er sug på dagen. skal man så ikke have mulighed for at aflevere den til nœste modul? eller eventuelt online? Hvad er de juridiske meninger om dette? -
hjælp til kemi A opg
ForumindlægHej har siddet lidt med dette her? kan ikke finde ud af opg 1 og 2 nogen der kan hjælpe opgaven er her da jeg ikke kunne vedhæfte den? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090817_opgave_kemiA_stx.ashx På forhånd tak -
studentereksamen 2008
ForumindlægHej jeg skal i en opgave besvare nogle af spørgsmålene fra Biologieksamen sidste år, dvs. fra sommer 2008, og ville rigtig gerne sammenholde mine svar med andres, så hvis nogle har besvarelser derfra ville jeg blive meget glad! MVH LM -
Skriftlig matematik C eksamen
ForumindlægHej allesammen! Nu nærmer vi os jo eksamenstiderne, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen som ligger inde med en .pdf, et link eller lign. med en gennemgående, god formelsamling til de forskellige opgaver? Et "must have" til eksamen? tips og tricks? Tak på forhå... -
PRIVATLÆRER I HISTORIE SØGES
ForumindlægHEJ :) Jeg søger en PRIVATLÆRER i historie, som kan hjælpe mig med en 'lidt længere' opgave. Vi kan enten gøre det over nettet eller mødes face to face - helst i KBH Jeg betaler for det :) -
Nedarvning
ForumindlægHej Jeg sidder med den vedhæftede opgave og ved ikke hvordan jeg skal fortsætte... Jeg forstår godt krydsningsskemaer og den slags, men ved bare ikke hvordan jeg skal finde ud af dette, det virker på mig som om jeg mangler nogle informationer. (og hvordan "udregner" jeg at farveblindh... -
Global integration
ForumindlægJeg skal til at skrive en opgave, hvor jeg besvare to spørgsmål, fra eksamenssættet : Delopgave c - Global integration .. og, ville høre om nogen skulle sidde med et besvaret eksemplar, der kunne give mig inspiration til, hvordan jeg skal gribe den an? - Hvis ja, så skriv til mig i indbakken .. M... -
Hvad er forberedelsesmateriale i mat A stx?
ForumindlægHej, er der nogen der kan give en forklaring på hvad forberedelsesmaterialen i mat A stx går ud på? Jeg ved, at det for i 2024 handler om sandsynlighedsregning. Hvor mange af opgaverne i selve eksamenssættet kommer til at omhandle emner fra forberedelsesmaterialet? -
Eksponentiel udvikling??????
ForumindlægHej. Jeg er gået lidt død i denne opgave, og ville være taknemlig for en hver hjælp! Jeg ved ikke hvilken FORMEL, der skal bruges... "For en eksponentiel udvikling er der oplyst to funktionsværdier, der fremgår af tabellen nedenfor. Udfyld resten af tabellen og angiv vækstraten." Hils... -
Bestem a og b ud fra tabel
ForumindlægEr opgaven lavet korrekt? Her er vedhæftet opgaven -
Hvad er snyd?
ForumindlægHalløjsa folkens =) I sidste uge da jeg var op til en skriftlig eksamen, fik jeg en opgave der mindede meget om en jeg havde lavet som aflevering tidligere på året. Jeg har selvfølgelig selv skrevet den forrige opgave, jeg brugte den derfor som inspiration til den skriftlige eksamen. I stedet fo... -
Trigonometri
ForumindlægHej. Er der en som vil hjælpe med denne trigonometri opgave? den er vedhæftet. og det skal lige siges, at opgaven er uden hjælpemidler. -
Vektor matematik
ForumindlægHej derude.. Jeg sidder med en matematik opgave om vektor, men jeg har svært ved at lave opgaven..:( er der derfor nogle som kan hjælpe mig med opgaven :)? jeg vedhæfter filen -
? :D
ForumindlægHej; har en kort matematik opgave til imorgen.. Har lavet den første opgave, men ja det er dét.. Ved ikke hvordan jeg skal komme videre.. Her er Opgaven; håber nogen vil hjælpe mig! :D -
Forskel på mat A og mat B
ForumindlægHvad er forskellen på Matematik A-niveau og matematik B-niveau, udover at matematik A er et højere niveau. Hvilke ekstra ting skal man lære om og hvor meget sværere er A-niveau end B-niveau? Mvh Petrine -
økonomi uddannelsen
ForumindlægSkal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen? -
selvstuderende
Forumindlægmin lillesøster går på HHX, hun har haft meget fravær grunndet sygdom. Hun skal til afsluttende eksamen til sommer og vil gerne vide, hvad reglerne er for at være selvstuderende - er der nogen her der kan hjælpe os? PFT
