Søgning på: matematik b eksamen 2016 hhx. Resultater: 18601 til 18620 af 130414
-
Dumpe eksamen, problem?
ForumindlægHej folkens jeg har et par spørgsmål ang. studentereksamenen, som jeg håber i kan svare på. jeg har kikket rundt om på forummet, uden decideret at få svar på disse spørgsmål, derfor: 1: er det KUN det FULDENDTE gennemsnit som har reel betydning (dvs eksamenskarakterer + årskarakter for alle fag... -
Mundtlige eksamen 24 timer
ForumindlægNogen der har været oppe? Håber i kan give lidt råd.. Hvordan skal man præsentere teksten? noget a la.. teksten handler bla bla.. elelr? -
Bredere vælgeropbakning... HJÆLP (EKSAMEN)
ForumindlægHvad ligger til grunde for at det er blevet nødvendigt at ændre politik for at opnå en bredere vælgeropbakning.? -
Videreuddannelse uden tysk eksamen
ForumindlægHvordan skaffer jeg overblik over hvilke ungdomsuddannelser min datter afskærer sig fra ved ikke at have tysk. Hvilken konsekvens vil det have for hendes fremtidige valg? Hilsen Helle -
Eksamen - Superpositionsprincippet og konstruktiv interferens
ForumindlægHej, Ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvad forskellen er på superpositionsprincippet og konstruktiv interferens. Håber der er en der kan forklare nogle generelle ting om det :) På forhånd tak! -
Hjælp! Dansk ungdom og identitet Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg har trukket "ungdom og identitent i det 21. århundrede" er der nogle der har nogle tekster som jeg kan bruge? evt. nogle noveller? Tak på forhånd. -
Metaforer HJÆLP. Eksamen i morgen
Forumindlæg"hvor skinnet faldt på muren", er det en metafor, og for hvad? Og hvad med " Det var klarer end den lyse dag" Ved i om der er andre metaforer i "Den lille pige med svovsltikkeren"? -
HAR I NOGENSINDE VÆRET OP TIL EKSAMER?
Forumindlæg... hvordan gik det i 9. klasse? havde i en strategi , altså ved at øve tingene osv.`? -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægIdag klokken 9:20 skal jeg oppe i mundtlig engelsk, er super nervøs. Og med i det er der, at vi skal snakke om et tema som vi selv har valgt i 5 minutter. Jeg har valgt at fortælle om min bror, men det rummer kun 2-3 minutter - dvs. jeg har et problem. Er der måske nogen, som kan give mig nogle ... -
Psykologi c eksamen ?
ForumindlægHej Alle Jeg tænker på når jeg får min case og skal analyser den på de 48 min., hvad skal jeg gøre med disse psykologiske teorier ? 1.) Adfærdspsykologi 2.) Psykoanalysen 3.) kognitiv psykologi 4.) kritisk psykologi 5.) eksistentiel psykologi 6.) postmoderne psykologi Altså skal jeg fortælle hv... -
SOS EKSAMEN I MORGEN!!!! EU!!!!
ForumindlægNogle der har en ide til en problemformulering til EU jeg tænker noget med demokratisk underskud i forhold til EU?? -
hjælp til idræt folkeskole-eksamen
ForumindlægHej, Min gruppe og jeg har trukket fordybelsesområderne "Kropsbasis" og "Boldspil og boldbasis", og vi sidder godt fast. Vi har søgt frem og tilbage på internettet, men har ingen ide om, hvad vi skal lave til vores praktiske del. Vores tema er samarbejder, og det må helst ger... -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til dansk eksamen om 9 dage, og det er et stykke tid siden, at jeg sidst var til dansk eksamen. Sidst var i 10.klasse, og niveauet er jo lidt højere i 3g (forhåbentligt). Så ville hører: Efter man har trukket teksten og sidder inde i forberedelsesrummet, om det er en god ide og lave e... -
Historie eksamen problemstilling
ForumindlægHeeeej :-) Til historie eksamen får man jo udleveret nogle forskellige tekster, som man skal stille nogle spørgsmål til og besvarer, altså problemstillinger. Mit spørgsmål vedører så selve eksiminationen: Skal man til eksamen efter at have præsenteret sine tekster også præsentere sin pro... -
Historie Eksamen; Kilder til korstogene. hjælp!
ForumindlægHej Jeg har lige trukket "korstogene" eller rettere sagt "Kulturmødet i middelalderen". Jeg har fået udleveret 12 forskellige tekster. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an? Derudover skal man finde noget ekstra materiale til eksamen. Nogle der kan give mig nogl... -
Tysk A - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Så er tiden til tysk skriftlig a stx eksamen på vej. Jeg vil gerne vide nogle ting hvis i kan hjælpe. Gode råd? Hvor meget vil i sige de forskellige opgaver skal fylde? ( Da der ikke står hvor mange ord ligesom i engelsk) -
Dansk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej jeg har trukket reklamefilm og valgt reklamen "bussen" af midttrafik. Jeg har svært ved at analysere nogle punkter, derfor ville jeg spørger om en af jer har analyseret reklamen før, og måske kunne sende den til mig? Det ville hjælpe meget hvis i kunne. -
Noter til tysk romantik (24timers eksamen)
ForumindlægHey all.. Sidder her med "Die kluge Else" af brd. grimm og tre digte af Joseph von Eichendorff. Hvis du har nogle gode noter til disse ting eller tysk romantik generelt kunne jeg meget godt tænke mig dem.. Vielen dank /vtting -
Matematik - accerelation, hastigheden, vejfunktionen
ForumindlægHej. Jeg sidder og knokler med den her matematik opgave. Vi fik den for som lektie. Den er ikke fra pensum, men vores lærer vil gerne have vi laver den, men da jeg ikke er særlig god til matematik i forvejen, gør det her det ikke meget bedre. Håber jeg kunne få lidt hjælp :') Opgaven: En b... -
Må man downloade opgaver til eksamen?
ForumindlægHej folkens Jeg står lidt i et dilema da jeg har fået to ting at vide omkring om man må downloade opgaver fra studienet til dansk eksamen. Min dansk lærer siger man gerne må, man må bare ikke uploade. Skolelederen siger at man ikke må. Derfor ville jeg gerne have et officielt svar og håber på no...
