Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 18621 til 18640 af 64843
  • Evt. besvarelser fra fsa i 9 kl. i matematik??

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan sige mig, hvordan man laver opg. 3+4+5..... Måske har i selv haft prøven engang, og gemt jeres svar?p.s tak for hjælpen ;-)
  • HHX - Er matematik og tysk på B niveau svært?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen:) Jeg skal til at vælge, hvad jeg skal efter 9. Klasse, og har fundet ud af, at HHX er mest mig. Derfor vil jeg gerne spørge jer, som har erfaring med eller ved noget om HHX, om matematik og tysk på B niveau er meget svært? Er matematikken mest grafer og funktionsforskrifter, elle...
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • Spansk a 2024 skriftlig eksamen - nogle der har været op

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen af jer, der har været oppe i spansk a 2024 skriftlig eksamen eller kender en, som jeg kan stille et spørgsmål til? På forhånd tak.
  • Projekt 9.1 matematik -parabol og parabel

    Forumindlæg
    Hej sidder og skal lave en matematik opgave. Har her fået stilt 2 opgaver, som jeg har prøvet på, men synes ikke det kan passe, så vil lige høre her om nogle kan hjælpemed følgende 2 opgaver: 1. Som nævnt brydes strålen i punktet (x, f (x)) idet indfalds- og udfaldsvinkel i tangentpunktet er en...
  • Hjælp! SÅ HURTIGT SOM MULIGT! Skal til eksamen i overmorgen... (Fysik´/Kemi)- (Engelsk)

    Forumindlæg
    -------------------------------------------------------------------------------- Hey! Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til -Vekselsrøm -Radioaktivitet -Kalk Også skal jeg op i engelsk d. 6/7:( Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. o...
  • Hjælp med matematik haster, en sød sjæl se vedhæftet dokument

    Forumindlæg
    Hjælp
  • Gamle eksamenssæt (STX matematik A)

    Forumindlæg
    Hej SP, ved i hvor man kan finde gamle STX A-niveaus matematiksæt? Best Regards Sofia
  • matematik c niveau ligning kontrol

    Forumindlæg
    Nogen der gider at kontrollere denne ligning, eller fortælle hvad der er galt? 7+4(2x-1)=3x-5(x-6) 7(4*2x-4*1)=3x-(5*x-5*-6) 7+8x-4=3x-5x+30 3+8x=-2x+30 6x+30 =36 6x=6 -30 6/6 = 1 altså x
  • Hjææææææælp (matematik aflevering til i morgen aften)

    Forumindlæg
    Håber der nogle derude, som vil hjælpe mig! Er helt lost! 1) En funktion f er givet ved f(x)=x^(7)+4√(x) Bestem f´(x) og f´(1) 2) En funktion f er givet ved f(x)=4ln(x)-2x+8 a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet p(1,f(1))
  • SRP: Hvordan laver man en vurdering i Matematik og ITK? HASTER

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået følgende opgaveformulering. Hvordan skal jeg sætte den op? Jeg har absolut ingen ide, og jeg har pænt travlt. Indtil videre føles det dog bare som en analyse i stedet for en vurdering. TLDR: HVORDAN LAVER JEG EN MATEMATISK OG INFORMATIONTEKNOLOGISK VURDERING?
  • HHX emneopgave funktioner Matematik B

    Forumindlæg
    Jeg sidder her med en emne opgave og jeg er fuldstændig lost for at sige det pænt! f(x) = x+4 for -3 < x < 1 ^ f(x) = 3x+2 for x> 1 a) tegn på grundlag af forskriften grafen for funktionen f b) gør rede for, at f har en omvendt funktion f -1 c) bestem forskriften for f -1 d) ind...
  • Matematik C - B suppleringskursus (forløb?)

    Forumindlæg
    Jeg skal her i februar begynde på mat c - b kursus. Det er nu 3 år siden jeg havde mat c i 1g, og kan dårligt huske noget. Jeg har selvfølgelig tænkt mig at læse op på det jeg lærte i 1g, men mit spørgsmål er så om sådan et kursus tager forbehold for at det sandsynligvis er længe siden man ...
  • Matematik, bestem vinkel - C niveau

    Forumindlæg
    Heey, nogen der vil hjælpe mig med disse to opgaver? a) Bestem vinkel v b) Bestem arealet af trekant ABC - tak på forhånd
  • Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :)
  • Hjælp skal snart til 9 klasses fysik eksame

    Forumindlæg
    Hej alle . Jeg skal til fysikeksame her om ikke særlig lang tid så mit spørgsmål til jer er om i ville hjælpe mig med at finde forsøg til disse emner nedenunder -magnetisme -elektromagnetisme -el-motor Håber virkelig at nogen ville hjælpe :D.
  • Dumpet skr. mat - ny eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har dumpet min mat A i gym... Er der nogen, der ved om man kan tage en ny prøve uden at gå på et hold?! Eller bare nogen som ved noget om suppleringskurser?
  • Dansk eksamen (tema liv & død)

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket emnet liv og død i dansk, så jeg leder derfor efter en tekst som omhandler dette emne. jeg har kigget på bare en drengestreg af villy sørensen og leopoldine af bent haller. Men jeg ville høre, om der er nogen, som har læst noget der handler om død. Det skal være en novelle af ...
  • Tekst om Ondskab, til eksamen 10 klasse

    Forumindlæg
    jeg har trykket Ondskab som fordybelses område i 10 klasse til FS10 prøven i dansk. Er der nogen, der kender en god tekst om ondskab, helst et Essay, digt eller noget fillosofi. :)
  • Mundtlig dansk eksamen: Må man godt som lærer ....

    Forumindlæg
    Må man godt som lærer lade ét spørgsmål gå igen. Så hvis en af eleverne trækker det mandag, må man så godt opgive samme spørgsmål om onsdagen?