Søgning på: matematik fp10 maj 2020. Resultater: 18641 til 18660 af 34067
-
lærer søges
ForumindlægHej Jeg har virkelig bruge for en lærer der kan hjælpe mig med matematik A, fysikB og engelskeB. derfor søger en privat lærer. vil meget gerne høre, hvis nogen kan hjælpe mig. Mvh -
afgangseksamen 2006 i 10 klasse...
ForumindlægHej kunne godt tænke mig at høre nogle af de emner, som i kom op i 10 klasse sidste sommer!! i dansk, matematik og engelsk hvis i kan huske det! Men er egentlig mest interesseret i dansk.. -
Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen. jeg er en dreng der lige er startet på allerød gymnasium. Jeg søger hjælp til matematik på b niveau, dvs til ting som opgaver, og almindelig lektiehjælp. Hvis i har andre spørgsmål så skriv endelig. -
Matematikundervisning kbh, Roskilde og Holbæk
ForumindlægEr du gymnasieelev eller lignende kan jeg tilbyde dig hjælp i matematik af høj kvalitet. Jeg har læst matematik og fysik ved københavns universitet og jeg har selv kun 12-taller i matematik fra min gymnasietid og har derfor en god baggrund for at hjælpe dig til at opnå gode resultater. Norm... -
HJÆLP! matematisk bevis
ForumindlægLad a,b,c∈N. Hvis a|b og b|c så vil a|c. skal bevise det her, er der nogle gode metoder man kan bruge for at bevise noget i matematik? -
TI-84 søges!
ForumindlægHej! Jeg skal igang med Matematik B på 2. år på HF her d. 13. Jeg står og mangler en TI-84 lommeregner. Nogle der har en liggende, de ikke skal bruge længere, og er villig til en hurtig handel? -
Eksamensopgave
Forumindlæghey er der nogle der har lavet opgave 3.092 i eksamensopgaver i matematik - matematisk linje 1-årigt forløb til A-niveau. forstår slet ikk opgaven så håber på lidt hjælp.. -
Hvordan laver man en ligning ?
ForumindlægHej folkens! er i gang med at lave en matematik aflevering og er stødt ind i det her spørgsmål som jeg har svært ved at lave. spørgsmålet er i filen - det er spørgsmål 5 og 7 -
Eksamensopgaver-A !
ForumindlægNogen der har lavet disse opgaver: Uden hjælpemidler: 9.003, 9.005, 9.017, 1.028 Med hjælpemidler: 7.010, 2.005 fra vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik STX-A-Niveau -
Hjælp til mat
ForumindlægHej... Jeg sidder og laver matematik og er ikke helt sikker på om jeg regner rigtigt, hvis der var en venlig sjæl der lige ville rette det igennem og hvis der er fejl så sige hvordan jeg burde gøre det. på forhånd tak -
To ligninger med to ubekendte
ForumindlægHej. Jeg har problemer med en matematik opgave, som skal laves til i morgen om to ligninger med to ubekendte. Jeg tænkte på om nogen ville forklare hvordan man regner denne opgave: 2x - y =6 og -4x+2y=-2 -
opstil en forskrift
ForumindlægHeej ! Skal aflevere matematik i morgen så har lidt af et problem over den her. Forstår simpelthen ikke hvad de mener. "opstil en forskrift der angiver regningsstørrelsen som funtion af medgået tid" Hvad mener de med det? -
Forskrift til tredjegradsfunktion
ForumindlægMå have hjælp til at løse følgende opgave da jeg er så blank til matematik, opgaveteksten er som følger: En tredjegradsfunktion f har nulpunkterne: -0,5 , 1 og -2 Opskriv forskriften til funktionen f. -
Beholde karakteren fra c istedet for b-niveau?
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg har et spørgsmål. Kan man beholde sin eksamskarakter fra C- niveau hvis man er dumpet på B-niveau ( Matematik)? Håber der er nogen af jer som kan svare... -
Brøker ovenpå hinanden?
ForumindlægHej, jeg har fået min første aflevering for i matematik på gymnasiet: I en af opgaverne står der, at man skal regne brøken : 7/3/5 ud? Men hvordan gør jeg det? har aldrig set en brøk der så sådan ud i folkeskolen? -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
noter til eksamen
ForumindlægHej folkens der skulle vel ikke være nogle der havde nogle maskinskrevne noter til matekatik, gerne nogle som kan bruges til eksamen.. jeg tænker på Matematik A. -
Privat undervisning?
ForumindlægNogle der vil give privatundervisning i matematik på videregående et sted i KBH eller i Køge? Bor i Køge, så et sted i nærheden ville også være fint, plus går i skole i KBH, et sted der ville også være fint? -
Hjælp til emne om formidling til srp
ForumindlægHej alle. Jeg står nu her og skal til at vælge emne til srp. Jeg skal skrive en formidlingsopgave i dansk og matematik, og vil høre om der er nogen der har nogle forslag til emner ? på forhånd tak :) -
Hjælp Mat! Mat B1 , opgave 19
ForumindlægHej alle. Jeg er ny herinde og er ikke særlig god til matematik, jeg har fået denne opgave for, som jeg meget gerne vil have hjælp til! Der skal bruges ligninger! Opgave 19: Ligninger og uligheder
