Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 18641 til 18660 af 44202
-
Mangler gamle sider
ForumindlægI den gamle version var der på bjælken en fane med fag. Under denne fane kunne man under de enkelte fag finde nogle praktiske oplysninger. I fysik, hvar der en glimrende formelsamling. Under matematik var der flere udmærkede indlæg+ henvisninger til relevante internetsider. Jeg har fundet disse t... -
Isoleringsregler
ForumindlægHey, er der ikke en der hurtigt kan skrive isoleringsreglerne op ? -
samf aflevering??
Forumindlæghej.. jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til en samfundsfags aflevering jeg er ved at lave.. der står at jeg skal undersøge hvad nogle tal som der står i 2 tabeller har at sige for samfundsøkonomien.. men hvad er det helt bestemt at samfundsøkonomien er?? på forhånd TAK!! hilsen Jonas -
Omformulering af nogle få linjer
ForumindlægTo cherish my dedication within service, I see myself as a very service minded person, I have learned by my job as a shop employee, where I have been working every weekend for almost 4 years now. This job has taught me to work with people, and handle all kinds of people, happy or angry Disse lin... -
densitetsopgave
Forumindlæghar fået følgende opgave at skulle besvare og har ingen ide om hvordan man kan løse den med så lidt fakta Bestem mængden af alumiunium i volumenandel (vol/vol) i et lod der oghså indeholder bly og har en densitet på 8.3 g/cm^3 Bly=11340/kg^m3 Alu=2700/kg^m3 -
Essay?
ForumindlægHej alle Vil bare lige høre jeres forklaring på et essay i dansk. Altså hvad det skal indeholde, om man skal sætte det i 1. eller 3. person osv. :) På forhånd tak -
Hvilket tal er størst?
ForumindlægHej Hvilket tal er størst af disse to: Er det ikke det første? -
Ulige vs lige funktion
ForumindlægHejsa, jeg har denne her funktioner: Jeg er lidt i tvivl om det er en lige eller ulige funktion. jeg synes ikke at f(-x)=f(x) eller f(-x)=-f(x), giver mening her. Umiddelbart ville jeg selv mene at den hverken er ulige eller lige, eftersom der ikke sker noget med x på intervallet Nogen som ... -
Eksamensbevis
ForumindlægHvad er det HELT præcist der kommer til at stå på ens studenter eksamenbevis? -
Gør rede for andengradspolynomiets graf
ForumindlægHvad betyder det at man skal gør rede for andengradspolynomiets graf? Er det, det med at: et andengradspolynomium er en funktion af formlen f(x)=ax2+bx+c. Tallene a, b og c kaldes polynomiets koefficienter og grafens udseende afhænger af koefficienterne a, b og c. a) Hvis a>0 er den gl... -
oversættelse...
ForumindlægHej, hvis der er nogle, der lige vil se min oversættelse igennem vil det være super ;D 1.Det er synd, du ikke kan komme 2.Det er løgn. Jeg er ikke på diæt. 3.Din bror har ret til at være vred 4.Han talte med høj stemme 5.Han fik arbejde som buschauffør 6.Hun er protestant, men hendes mand er jø... -
Forskrift
ForumindlægGrafen for en funktion f(x) er en parabel, som skærer akserne i punkterne P(2,0), Q(8,0) og R(0,4) Bestem en forskrift for f(x). How? -
Kvali- og kvantitative
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? Du kan stille spørgsmål for at opnå to typer af data, kvalitative og kvantitative. Forklar forskellen mellem de to datatyper og fortæl lidt om, hvilke typer af spørgsmål, der leder til den ene og den anden type data. På forhånd tak -
Forskel på redoxreaktion med organisk stof og uorganisk stof?
ForumindlægHvad er forskellen mellem en redoxreaktion med uorganiske stoffer og organiske stoffer. Jeg ved godt hvad organisk og uorganiske er, men kan ikke gennemskue forskellen i reaktionen. -
To former for permutationer?
ForumindlægDer findes to mennesker og to stole. Multinomialkoefficienten angiver antallet af kombinationer: (1-1) =1 . Det er en på hver stol. (2-0)=1 . Det er to på en stol og en tom. I alt = 2. Antallet af permutationer: (1-1) = 2 (2-0) = 2 I alt 4. Den nye permutation er rækkefølgen på én stol. (1-... -
Niveau linjer
ForumindlægHej allesammen. Sidder og skal forberede mig til eksamen her i morgen. Når man skal udregne niveau linjer, kan man så bruge et hvilket som helst tal? Har ikke helt forstået hvordan det fungere, og hvad er formålet med niveau linjer? På forhånd, tak. -
Ellære
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål? gør rede for energiomsætningen i et elektrisk kredsløb og effekten afsat i en elektrisk komponent, herunder nyttevirkning. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det. Er der en venlig sjæl der vil hjælpe? -
Kapital
ForumindlægHej allesammen :) Der indsættes 5000 kr. i banken til en årlig rentefod på 1,6% med helårlig rentetilskrivning. Angiv forskriften for den funktion, der beskriver kapitalen som funktion af antallet af år efter indsættelsen af beløbet. Hvor mange år skal kapitalen stå, inden den er vokset til 7000... -
Sandsynlighed
ForumindlægDet er noget jeg er virkelig dum til.. Opgaven lyder således: En forening tilbyder sine medlemmer en studierejse. Der er plads til 30 personer på rejsen, og udvælgelsen sker ved lodtrækning blandt ansøgerne. Det viser sig, at 55 personer ansøger om at komme med på rejsen. Blandt ansøgerne er to ... -
PÆN ORDEN
ForumindlægHey.. Jeg vil gerne lave din opgave i pæn orden !! Alle opgaver modtages, dog ikke mattematik, eller nogle fag man ikke har i folkeskolen f.eks psykologi, filosofi osv. jeg retter IKKE komma-punktum osv. fejl. KUN orden så den bliver lettere at kigge på.. får normalt 9-11 i orden :D :) bare ...
