Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 18661 til 18680 af 39386
-
Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH₄Cl med pH=5,0
ForumindlægHej alle sammen jeg har haft lidt problemer med et kemi spørgsmål. Tak på forhånd. Spørgsmål: Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH4Cl med pH=5,0 -
Reaktionsskema
ForumindlægHar en opg ang kemi jeg ikke forstår. Med reaktionsskema. Er der en der kan hjælpe med den. Fil ved hæftet tak på forhånd -
srp
ForumindlægHej ville høre om emnet logaritmer og syre base kemien lyder godt som emne??? Er der nogen der har skrevet srp i det?? og hvordan er det ? -
Pufferligningen og puffereffekten
ForumindlægHej! jeg er ved at læse op til kemi B eksamen. mit spørgsmål er, hvordan pufferligningen skal forklares og hvordan puffereffekten måske har en realtion til pufferligningen og hvordan den virker:) -
fedts opbygning
ForumindlægJeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive? -
Rustning af jern
ForumindlægHej Har brug for hjælp til kemi examen:) Hvad er reaktionen mellem jern og vand? Har brug for hurgtigt svar. Tak på forhånd<3 -
Transmittere
ForumindlægHvilken rolle har neurotransmitterstoffer for hjernen.. Hvis man helt præcis skal slå ned på det, hvad skal man så skrive ? Bio A Kemi B -
Hjælp til standardpotentialer, ligevægtskonstanter osv
ForumindlægNogle der måske kan hjælpe med disse opgaver i kemi? Opgaverne er vedhæftet som billede. Tusind tak på forhånd! -
Bog fil
ForumindlægHej, er der nogle der har denne bog "Basis kemi C" på pdf eller computeren og er villig til at sende den? tak! </quillbot-extension-portal> -
Omformulere en tekst
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat -
AT-eksamen 2014 spørgsmål
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om den danske sukkerindustri i Kemi A og Historie A. Er der nogle der har gode råd eller eventuelle forslag til problemstillinger? -
Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A
ForumindlægHey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D -
Renhedsbestemmelse?
ForumindlægHejsa Jeg er i gang med at forberede min kemi eksamens opgaver, og stødte på ordet renhedsbestemmelse, men jeg kan ikke finde ud af hvad det er. Er der nogen som kunne forklarer det? -
Hvad betyder blomstens niche?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en opgave i kemi som slet ikke giver mening for mig. Er der nogen som kan forklare hvad der menes med denne opgave. (Vedhæftet) -
Hvad er det nu det hedder i KemiForm?
ForumindlægVand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast! -
Fældningsreaktion (forsøg)
ForumindlægHej jeg skal op til eksem i kemi men jeg kan ikke husk om hvad vi har lave i Fældningsreaktion (forsøg) kan i hjæp mig med det -
funktionelle grupper i organisk kem??
ForumindlægHej Er dwer nogle, der kan hjælpe med følgende opgaver, og gerne med teori/forklaring, da organisk kemi ikke er min stærkeste side. -
Hvad er vands autohydrolyse?
ForumindlægHej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :) -
statistik: t-test på præcision?
ForumindlægI kemi, når man måler præcision, kan t-test eller anden test udføres for at fortælle om hvornår præcision (RSD%) er acceptabelt? -
Hvad er et molekyle??
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ikke særlig god til kemi, og søger en detaljeret forklaring på hvad et moleykle er, helst forståeligt? Tak på forhånd! :-D
