Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 18661 til 18680 af 113755
  • eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Jeg mangler opgaverne til 4.016 4.017 4.018 4.019 4.021 1.114 eksamen 1 for mat på b niveau. Jeg har desværre glemt min bog et eller andet sted, så det er kun opgaverne, og ikke besvarelserne.
  • AT katastrofe - samfundsfag og psykologi.

    Forumindlæg
    Hej derude, Som mange sikkert allerede har set, så er emnet til AT eksamen 2012 katastrofe. Jeg vil meget gerne skrive i samfundsfag A og psykologi B, men vil gerne have noget inspiration til emne :) På forhånd tak
  • Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på mandag i IT case på B-niveau, men har lidt problemer med hvad mit powerpoint show skal indeholde. Er der evt nogle, der tidligere har været oppe i IT-case som vil vise mig, hvordan deres diasshow så ud?
  • HJÆLP MIG !!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk mundtlig B-prøve eksame her på tordag. Jeg skal lave en synopse, har lavet alt undtagen Præsentation af perspektiveringsområder og Angivelse af oplæsningsstykke. Jeg har om enmet Hans og Grete plzzz hjælp mig!! Tak på forhånd. :)
  • opg.7 c) - lille opgave (naturfagssæt)

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med en delopgave i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer03/naturfag2003-17-2.pdfOpg. 7 - c)Fik B) halveringstiden til 60min. Hvordan skal jeg gribe opg.c) an??Håber der er én der vil hjælpe mig:)
  • Bestem f`(x)

    Forumindlæg
    Bestem f`(4), når f(x) = 3(rod(X))http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0586.pdfopgave b)jeg får den til 0,5 og min kæreste får den til 3/ 4...Hvem har ret? :P
  • Svær opgave, hvor man skal argumentere for, hvilken graf der passer!

    Forumindlæg
    HejsaKan slet ikke finde ud af b-delen til denne opgave:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-1.pdf Det handler om ultraviolet lys på hydrogenatomerVille være super-dejligt med noget hjælp - Kan slet ikke se et sammenhæng - desværre!På forhånd MANGE; MANGE tak
  • Integraleregning (simpelt)

    Forumindlæg
    En som lige vil hjælpe med integralen opgaven (det burde være simpelt for de matematikkyndige):Beregn integralet:(Integrale med 2 som øvre, og -1 som nedre)(8x^3-6x)dxAltså opgave b) på følgende:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0581.pdfPå forhånd tak.
  • Løs ligning

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig mat B eksamen mandag og ville lige høre om nogen kan hjælpe.. Hvis opgaven udenhjælpemidler lyder, Løs ligningen: x2+2x-3= 0 Skal jeg så finde diskriminanten osv eller er der tale om nulreglen?
  • Statistik - Varians og spredning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at forberede mig til eksamen i matematik på B niveau, men kan ikke lige gennemskue dette. Jeg har skrevet i mine noter at spredningen er; (observation-middelværdi)^2 Men hvordan udregner jeg så varians?
  • Hvor lang skal en fysik eksamensrapport være ?

    Forumindlæg
    hej min lærer har sagt at den skal være på ca. 10 sider...men jeg sidder med det problem at jeg ikke engang er færdig med indledning og den er allerede på 2 sider ... hvor lang var jeres fysik B rapport ? til eksamen altså
  • Sinus relationen

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan bevise sinus relationen for mig? Jeg skal til matematik eksamen i matematik B-niveau på mandag og er virkelig på skideren. Jeg vil meget gerne kunne forstå det, så en forklaring, for hver trin, vil vare toppen. =) Mange tak og ønsk mig held og lykke. Lasse
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej ppl. Jeg skal til matematik B-niveau mundtlig eksamen på mandag og kan risikere at komme op i dette spørgsmål, som jeg ikke aner en dyt om: Bevis differentialkvotienten for x3 er 3x2 På forhånd mange tak. :)
  • ang.bilag til 247.eksamen

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal til 24-timers eksamen i samfundsfag på B-niveau. Man får som i nok ved, udleveret nogle bilag som synopses skal laves ud fra. Men hvordan skal de inddrages i selve synopsen? Skriver man f.eks "bilag C siger at...." i det redegørende eller hvordan gør man?
  • ang.bilag til samfundsfag 24t.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til 24-timers eksamen i samfundsfag på B-niveau. Man får som i nok ved, udleveret nogle bilag som synopses skal laves ud fra. Men hvordan skal de inddrages i selve synopsen? Skriver man f.eks "bilag C siger at...." i det redegørende eller hvordan gør man? Tak (:
  • drejebog

    Forumindlæg
    hej. jeg skal lave en drejebog til min eksamen i idræt B. jeg har dans (jive), men er i tvivl om hvilke sekvenser jeg kan have ud over opvarmning og selve dansen. håber nogen kan hjælpe. hilsen Emma
  • Monotoniforhold

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik (B-niveau) eksamen og er gået i stå ved dette spørgsmål: "Forklar hvordan man kan bestemme monotoniforhold for et tredjegradspolynomium ved hjælp af den afledede funktion. " Hvad menes der her? Ved slet ikke hvad jeg skal stille ...
  • DET DOBBELTTYDIGE TILFÆLDE

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at forberede til mundtlig eksamen matematik b. Jeg er i tvivl om hvad dette: sin(180-v)= sinv præcist er, er det det dobbelttydige tilfælde? Og hvis ja, ville jeg sætte meget stor pris på hvis der var en der kunne hjælpe mig med en definition og bevis for det. På forh...
  • Hjælp til biologieksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i Biologi B 24 timers eksamen. Jeg trækker d. 12 juni og skal op den 13. Jeg er meget interesseret i at få en der har styr på biologi til at hjælpe mig. Jeg er selvfølgelig ville til at betale. Venlig hilsen Rachel
  • binomialfordeling

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man kan komme op i binomialfordelingen i skriftlig eksamen stx på B niveau? Har nemlig aldrig set nogen eksamensæt om det. Indenfor statistik er der vel egentlig kun chi i anden test og goodness of fit?