Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18681 til 18700 af 141881
-
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i skriftlig mat A i morgen, og sidder og øver mig på nogle eksamensopgaver. Jeg er så gået i stå i opgave c, som lyder således: Bestem længden af linjestykket PQ. Er der nogle, som kan hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet som billede :) -
hjælp til eø-aflevering
Forumindlæghej alle sammenjeg skal bruge noget hjælp til min eø-aflevering. er der nogen af jer der har en eø-eksamens opgave fra den. 14 september 2004???skal aflevere opgaven på onsdag.det kunne være en kæmpe hjælp, hvis der er nogen der har den opgave.mange tak på forhånd mvh armin -
Hjælp til geometri
ForumindlægHey..Jeg behøver hjælp til tre opgaver. Så hvis du er et matematik geni eller bare har forstand på geometri ville det være vildt cool hvis du gad hjælpe mig lidt!Jeg sender opgaverne i en email, så giv mig venligst din email-adresse!På forhånd tak! -
C-14
ForumindlægHej !Jeg sidder og er kørt med en opgave. OPgavens formål er at udregne antallet af C-14 kerner og derefter skrive hvor mange mol dette svarer til. Jeg har fået at vide at aktiviteten af kulstoffet er målt til 560 Bq. Nogen som kan hjælpe mig lidt? -
En funktion med 9 i potens..?
ForumindlægOpgaven lyder sådan her:En funktion f er givet ved f(x)=x^2(1-x)^9, x eBestem størsteværdien for f.Ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe opgaven an... håber jeg kan få et tip om hvordan jeg starter... -
IT projekt
ForumindlægHey !! Sidder og kæmper med en IT eksamensprojekt opgave, men det kniber med at få tiden til at række. Så hvis der var en som ville tjene 1000 kr for at lave denne opgave, er i velkommen til at smide en besked .. :=) -
Hyperbler
ForumindlægJeg har hårdt brug for en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave: Tegn grafen med forskriften Y= − 60/ x x ≠ 0 Jeg har vedhæftet opgaven. Den hedder afleveringsopgave 4 Tak! -
matematik til i morgen
ForumindlægHejsa, jeg har håber, at I kan hjælpe mig med denne Det er om P/Q metoden hvor vi skal skrive forskrifter og det er til i morgen.. opgave, da jeg sidder totalt fast: Mange tak :) skal jeg bare komme med opgaven?? -
Dansk skriftlig fremstilling GLEMT
ForumindlægHej Ved i hvad der sker hvis man har glemt sit opgave nr på opgaven. det forsvandt da jeg skulle opsætte min artikel og glemte at sætte det ind fordi var først færdig lige til tiden og havde rimelig stress på. -
reducer
Forumindlæghej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring -
reduktion .
ForumindlægHej alle sammen :) jeg sidder med en reduktionsopgave, som jeg har udregnet i mathcad med metoden simplify.. Men nu kan jeg så bare ikke liige få det til at gå op, når jeg regner opgaven 'i hånden'. Opgaven ser således ud (se vedhæftet billede): -
Nogen der er gode til differentialligninger?
ForumindlægHej. Sidder og skal skrive en rapport om differentialligninger, og er stødt ind i nogle opgaver jeg ikke har set før. http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/difflign.pdf På side 68, de nederste opgaver... Håber der er en der kan hjælpe mig.. :) -
Vandige opløsninger
ForumindlægHej alle, til denne opgave har jeg måske lidt svært ved at se, hvordan jeg skal opskrive nogle af disse reaktionsskemaer. Det kunne være rart, hvis jeg kunne få et eksempel på, hvordan nogle af disse opgaver skal løses, og hvordan en vandig opløsning ville se, bare for at få et overblik over det... -
International Økonomi!
ForumindlægHej Derude. Jeg har fået en opgave i International Økonomi, hvor jeg det handler om Nationalbankens opgaver. Hvad betyder det, når nationalbanken intervenerer på valutamarkedet? Hvad er valutareserven og hvilken rolle giver den ved intervention? I hvilke situationer intervenerer nationalbanken V... -
Skrifttype
ForumindlægOkay, nu er jeg træt af at sidde og gætte på, hvilken skrifttype det er som så mange brugere herinde, har brugt til deres opgaver. Jeg leder efter skrifttypen fra denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Nogen der ved, hvad den hedder? -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej derude!! Jeg har fået denne lille opgave, som forvirrer mig en del. En der kan hjælpe mig lidt.. http://www.emu.dk/gym/fag/bt/inspiration/materialer-download/dokumenter/opgaver/tidl_forsoeg/smaa/3_Muskeldystrofi.pdf Tusind tak på forhånd -
Glucosekonentrationen
ForumindlægJeg har lidt problemer med opgave c i dette sæt: http://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/aar1995/august/opgave%201.html Hvordan kan det være, at glukosekoncentrationen hos en trænet person et kvartes arbejde? - Jeppe -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
Er dette rigtigt lavet?
ForumindlægOpgave: bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2 Min fremgangsmåde: 0=x^2-x-2 Nu bruges diskriminant formlen! x=+-b-vd / 2a X=? X=? Er opgaven rigtig forstået? -
Facit
Forumindlæger der nogen der ved om der findes en facit liste til opgaven som jeg har vedhæftet, og hvis der ikke findes nogen, er der så en eller flere der vil være så venlige at skrive noget ned til opgaver der omhandler rumfang, ikke lange forklaringer men, bare svar og udregninger :)
