Søgning på: tysk stil. Resultater: 18681 til 18700 af 41422
-
AT-eksamen - Socialdemokratiets leders iscenesættelse.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvilken samfundsfaglig metode i synes der ville passe til mit emne. Jeg har i historie valgt, at fokusere på den samfundsudvikling der sker fra tiden Stauning op til Thorning. (Har valgt at fokusere på den socialdemokratiske vinkel - med fokus på velfærdssamf... -
Engelsk version af Studieportalen?
ForumindlægFindes der en engelsk version af Studieportalen? altså enten fra usa eller england eller lign. -
bare for en sikkerheds skyld :-).
ForumindlægJeg har skrevet noget på engelsk om IRA, jeg har rettet det så godt jeg kan, men kunne godt tænke mig, at der var en, som ville tjekke den igennem for mig :-). -
Folkviser
ForumindlægHej Skal op i dansk snart - har trukket om folkeviser. nogle der ar et bud på dette? Hvad er folkevisen betydning idag, og hvorfor skal vi høre om dem idag? :) -
Den demokratiske opdragelse
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i psykologi imorgen, og sidder og er igang med at forberede mig. Jeg har om opdragelse og kommuniktation, og er lige nu igang med at finde konsekvenser af de 4 forskellige opdragelsesformer. Jeg har bare det lille problem, jeg kan ikke finde nogen konsekvens for den dem... -
Hvorvidt er der ligestilling i DK?
ForumindlægHej alle! Jeg skal lave en samfundsfagsrapport der omhandler emnet ligestilling. Helt konkret skal vi gøre rede for hvilke kønsforskelle, der findes i Danmark mht løn, ledelsesposter, uddannelse og kønsroller. Har googlet lidt, men er ikke rigtigt kommet frem til noget brugbart. Er der nogen d... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen kl 14 i samfundsfag c-niveau, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan det foregår, altså om man bare trækker et spørgsmål eller hvordan. Og hvis nogen har nogen gode råd til forberedelse ville det også være super :D -
Vektor opgave
ForumindlægHar svært ved at løse følgende opgave så håber der nogen som har lidt ekspertise på området: Vektorene a og b er gived ved vektor a=(2 -1) og vektor b=(t-3t) -->( altså 2 er øverst og -1 er nederst ved vektor a og t-3 øverst og nederst t ved vektor b) Bestem de værdier af t, for hvilke vektor... -
Bestem AC og BC
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvordan jeg kan finde AC og BC? I trekant ABC ved vi at AB=6,4 og vinkel A=37grader. Bestem længden af hver siderne AC og BC På forhånd tak:) -
x og y-værdier i eksponentiellen- og potensfunktioner
ForumindlægHej, Jeg sidder og ser på eksamens spørgsmål. Der er et der lyder: Forklar udviklingen i x og y-værdier i en eksponentialfunktion og potensfunktion. Jeg ved at x og y værdier udvikler sig absolut i en førstegradsfunktion, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige hvis når det er i eksponentialfunkti... -
3. gangsreglen i udlandet
ForumindlægHej allesammen, Jeg står i et ret stort dilemma, idet jeg føler mig nødsaget til at hoppe ud af international bygningskonstruktør, som jeg lige er kommet ind på. Dette skyldes primært uforventede økonomiske forhold, som gør det ufattelig svært for mig at få tingene til at gå op i en højere enhed... -
Lektiehjælp tilbydes i Roskilde
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp i dansk og spansk. Med venlig hilsen Sarah -
løs differentialligningen
ForumindlægL`= ( 0,4 - L * 0,001 ) * T^-1 ( T i minus een ) L ( l ) T ( s ) Find L udtrykt i T Heine god fornøjelse -
Hjælp med dansk genre?
ForumindlægHej Jeg er en pige i 9. klasse, som skal skrive et debatindlæg. Jeg er bare ikke sikker på, hvad det er? Efter lang tid på google, er jeg endda blevet mere forvirret. Så; hvad er det og hvordan skal layoutet være? Mange tak :) -
Slaveriet i Afrika
ForumindlægHeey..... jeg skal lave et project om slaveriet i Afrika og vi er blevet bedt om at dele det op i afsnit så ville lige spørge om der er nogen der har en ide om hvad man kan skrive om :) det er samme tid som trekantshandlen !! -
Geografi
ForumindlægNogen notater til opdyrkning af jord? -
Bevis
ForumindlægHej :) Jeg skal snart skrive SRP i matematik, hvor jeg skal komme ind på differentialligninger, og her skal jeg bevise at differentialligningen af typen: y'=k har den fuldstændige løsning y=k*x+b. Nogen der ved, hvor jeg kan finde beviset henne? Det har endnu ikke lykkes mig at finde bevi... -
hjælp???
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der vil hjæpe mig med engelsk, for jeg har svært ved engelsk. Håber der er nogen der gider at hjælpe mig.. På forhånd tak -
Dansk Historie opgave - Hjælp
ForumindlægHej. Vi skal lave Dansk Historie opgave nu her. Vores emne er Danmark i 1800-tallet og herunder må vi selv vælge emne. Jeg har vagt at arbejde med det moderne gennembrud og baggrunden herfor. Mine lærer er meget strenge med at de taksonomiske niveuer skal fremstå i BEGGE fag. Det er ikke alt... -
Fodbold i parken, opg 1.3
ForumindlægHvis der en der har lavde opgave 1.3 i "fodbold i parken" jeg vil gerne hjælpes. Forstår ikke hvordan man skal tegne græstæppet på svararket. Græstæppet har en bredde på 72m og en længde på 110m Det er placeret 48m fra øster alle og den mindste afstand fra per henrik lings alle e...
