Søgning på: virksomhedsøkonomi a eksamen. Resultater: 18701 til 18720 af 166873
-
Kemi-mundtlig
ForumindlægHejJeg ska op til mundtlig eksamen i kemi, og jeg vil gerne spørge jer der har været op til mundtlig eksamen eller skal. Hvordan vil i læse til eksamen? Og hvordan ka man får høj karakter i det til eksamen? -
Plagiatkontrol AT
ForumindlægBliver der tjekket for plagiat i AT-eksamens synopsis? -
Skriftlig matematik b - HHX
ForumindlægJeg ved godt at der findes ligende spørgsmål, men jeg mangler et præcist svar. Hvordan bedømmes og gives karakterene til skirftlig matematik b? Hvis man skal opnå et 4 tal og man ved man i hvertfald har 50% kan man så være sikker på et 4 tal? Mere præcist er jeg sikker på at jeg har spørgsmål... -
potens regression
ForumindlægFor muslinger på havbunden i Arktis har man fundet sammenhørende værdier af muslingens alder og muslingeskallens længde som vist i tabellen. Muslings alder (år) 0,9 2,0 6,0 6,9 9,9 10,7 14,0 15,9 Skall længde (cm) 1,1 2,0 4,1 4,5 5,5 5,9 6,7 7,3 I en model antages det, at muslingeskallens længde... -
Årskarakter vs prøvekarakter
ForumindlægHvordan fungerer årskarakteren i et fag, som man har aflagt eksamen i? Jeg har hørt noget om, at den tæller lidt med. Det skal nok lige siges, at jeg er på den nye gym-reform. -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
Hjælp til FS10 mundtlig matematik.
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig matematik FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Idræt c hf
Forumindlægjeg har hørt at man ikke skal til eksamen i idæt på c niveau på hf er det rigtigt? og i så fald får man overhovedet en karakter i faget så? -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
Tæller afleveringer ind i mit snit?
ForumindlægJeg går i 1.g lige pt, men jeg undrer mig over om mine afleveringer har nogen betydning for mit snit, eller om det kun er årskarakter og eksamen, der tæller -
Hjælp til selvstudie. VØ opgavesamling Niv B
ForumindlægHej SP Jeg er hoppet ind på et hhx-forløb lidt senere end normalt, og har derfor misset gennemgangen af kapitel 11,12,13 i Virksomhedsøkonomi. Derfor ville jeg rigtig gerne høre, om i kunne hjælpe mig med at skaffe løsninger til disse kapitler - så jeg kunne lave opgaverne og selv checke de... -
Har du brug for hjælp til ENGELSK MUNDTLIGT?!
ForumindlægHej - skal du snart op til din første engelsk mundtligt (folkeskolen) eller måske din sidste engelsk mundtlige eksamen (gymnasiet) og har nogle problemer, så kom hid! For jeg er villig til at hjælpe personligt gennem besked eller e-mail! Er en dimitteret IB student og har haft engelsk på et høje... -
Komplekse tal, Gauss elimination og elektromagnetisme
ForumindlægHej, Jeg er ved at læse op til eksamen og har 3 eksamensætte, som jeg har tænkt mig at lave som øvelse.(jeg har vedhfætet 1 af dem). Ved i hvor/hvordan svarene kan tjekkes for om de er rigtige eller forkerte. På forhånd tak: ) -
Klager over eksamenskarakter?
ForumindlægHej Allesammen Jeg har idag fået en karakter, som jeg er meget utilfreds med. Jeg var oppe i IT, og fik kun et 4 tal. Det der skete var, at jeg skulle op 9.30. Kl. 9.26 blev jeg lidt i tvivl, og ønskede at printe nogle papirer som jeg evt. kunne få brug for. Jeg snakkede så med min lærer og han... -
mekanik prøve
ForumindlægJeg skal have en prøve imorgen i mekanik (Fysik A niveau - Orbit 3 s.66 - s. 162). Jeg ville høre om der var nogen som havde nogle gode notater eller opgave som de havde regnet i det emne. Er lidt usikker på emnet, og kunne være rart hvis jeg kunne se nogle eksempler på opgaver i mekanik. De emn... -
lysleder på bunden af havet
ForumindlægEn lang lysleder på bunden af havet har fået et brud, som skal findes. Derfor sendes en kortvarig lyspuls ind i lyslederen fra den ene ende. Lyspulsen reflekteres i bruddet, og en detektor registrerer, at den reflekterede lyspuls kommer tilbage 0,186ms efter, at den er udsendt. Lyslederens kerne ... -
Potensielle funktioner
ForumindlægJeg er igang med at læse op til mundtlig eksamen, og er igang med potensielle funktioner, og tænkte på hvad b's betydning er. For ved at a's er hvordan funktionen er aftagende eller stigende eller konstant, men b's betydning kan jeg ikke lige huske. Jeg kender godt til f(1)=b*1a ... -
Fø
ForumindlægNogen der kan forklare hvordan man laver en følsomhedsanalyse i forbindelse med kvadratisk programmering? :) Hvis linket virker - så er det opgave 4: http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever...
