Engelsk

Har du brug for hjælp til ENGELSK MUNDTLIGT?!

01. juni 2017 af Britagnita (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej - skal du snart op til din første engelsk mundtligt (folkeskolen) eller måske din sidste engelsk mundtlige eksamen (gymnasiet) og har nogle problemer, så kom hid! For jeg er villig til at hjælpe personligt gennem besked eller e-mail!

Er en dimitteret IB student og har haft engelsk på et højere niveau end det gymnasielle A-niveau - så jeg er rimeligt udstyret til det og engelsk er bare en lidenskab!

Skriv bare - vil så gerne hjælpe! :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. juni 2017 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #2
01. juni 2017 af ano000 (Slettet)

#1

OK,  -bare du lover at holde dig væk fra dansk.

Det var vel ikke sødt sagt...


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. juni 2017 af Stygotius

Slettet

Svar #4
02. juni 2017 af Britagnita (Slettet)

Stygotius - tak, men det gør mig mere ivrig efter at undervise andre i dansk. 

Husk nu mellemrum mellem bindestreg og "bare" :-)


Svar #5
02. juni 2017 af Britagnita (Slettet)

Hvis jeg holder mig fra dansk, som du jo så godt anbefaler, så vil jeg råde dig til at holde din fede flabede bagdel fra så at kommentere på ethvert opslag. 


Brugbart svar (0)

Svar #6
02. juni 2017 af essp (Slettet)

Hej 
Jeg kunne faktisk godt bruge nogle fif. Jeg skal op til på onsdag til 48 mins forberedesles eksamen, det som gør mig nervøs, er hvis jeg ikke når at forstå teksten fuldt ud, da mit ordforråd ikke så stort, men kan godt, beherske det til det gode, og det med at få tekst, som jeg både skal forstå sproget og huske sammenhængen. Håber det gav lidt mening :-) 


Svar #7
02. juni 2017 af Britagnita (Slettet)

#6

Hej 
Jeg kunne faktisk godt bruge nogle fif. Jeg skal op til på onsdag til 48 mins forberedesles eksamen, det som gør mig nervøs, er hvis jeg ikke når at forstå teksten fuldt ud, da mit ordforråd ikke så stort, men kan godt, beherske det til det gode, og det med at få tekst, som jeg både skal forstå sproget og huske sammenhængen. Håber det gav lidt mening :-) 

Hej Essp. Nej, jeg er faktisk ikke helt med? Kan du eventuelt skrive via besked? Så undgår vi unødvendige henvendelser osv. 

Tak! :)


Brugbart svar (0)

Svar #8
03. juni 2017 af Stygotius

Ad #5

Du mener sikkert "kommentere (på) ethvert opslag.


Brugbart svar (0)

Svar #9
03. juni 2017 af Justitia

Hvad er en IB student? 


Brugbart svar (0)

Svar #10
03. juni 2017 af Stygotius

IB  = International Baccalaureat, et mix af alle mulige ikke-danske fag og sprog til glæde  for ????

Man skal tilsyneladende lære engelsk "på et højere  niveau", men ikke dansk.


Svar #11
04. juni 2017 af Britagnita (Slettet)

#10

IB  = International Baccalaureat, et mix af alle mulige ikke-danske fag og sprog til glæde  for ????

Man skal tilsyneladende lære engelsk "på et højere  niveau", men ikke dansk.

"kommentere på ethvert opslag" er korrekt sagt. Dine flabede kommentarer er ikke velkomne her. IB prioriterer ikke engelsk højere end dansk på nogen måder, og hvis du så ikke ved hvad IB egentlig er, så lad venligst være med at udtale dig om noget, du ikke har forstand på. 

Med det sagt, så hedder det " International Baccalaureate" med e. 

PS: Det er tydeligt, at din gamle alder reflekteres i dine udtalelser. Slet dem venligst, tak. 


Brugbart svar (0)

Svar #12
04. juni 2017 af Stygotius

"kommentere på et opslag"  er ikke dansk men en barnlig efterabning af engelsk.

Dit eget danske er mildest talt elendigt og primitivt.


Brugbart svar (0)

Svar #13
04. juni 2017 af Stygotius

På dansk hedder det: "at kommentere et opslag"        ......for det tilfældes skyld at du har haft travlt med at lære alt muligt andet end dansk.


Brugbart svar (1)

Svar #14
04. juni 2017 af Mathias7878

Slettet
- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #15
04. juni 2017 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #16
04. juni 2017 af Mathias7878

Flere kasser - og hvad så? :) Men du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvor mange katte har du? Eller er du for flov til at fortælle det til andre - det må være trist at være en ensom mand ligesom dig :) 

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #17
04. juni 2017 af Stygotius

Slut på diskussionen.

Jeg mundhugges ikke med mindreårige. 


Svar #18
04. juni 2017 af Britagnita (Slettet)

Du ville blive overrasket over hvor mange danskere, der skriver "kommentere på et opslag", så ikke spil Herren over det danske sprog. 

Jeg har, først og fremmest, ikke spurgt dig om at rette mit dansk, og jeg har i hvertfald ikke spurgt om din mening om mit dansk. 

Men siden, at man vælger at kaste med sten, når man selv bor i et glashus, så her får du den:

"På dansk hedder det: "at kommentere et opslag"        ......for det tilfældes skyld(,) at du har haft travlt med at lære alt muligt andet end dansk."

"-og du virker som en barnlig, umoden snotunge(,) der vil spille voksen. Hvor mange legoklodser har du? "

Og pas nu på med de mange unødvendige mellemrum mellem ordene. Der behøver kun at være ét.

Gamle svende som dig har kun godt af at sidde på gyngestolen og løse sudoku. Gør dig hellere bekendt med det.  :-)


Brugbart svar (0)

Svar #19
04. juni 2017 af Stygotius

Du skulle nok lære lidt om kommasætning.  Du har tydeligvis ikke hørt om startkommaet og dets brug og  ikke-brug. 

Hvis du endelig vil snakke  om alder, kan vi da godt begynde at snakke om flabede, uopdragne små skoletøser, der vil blande sig i noget som kun voksne har forstand på..


Brugbart svar (0)

Svar #20
05. juni 2017 af Mathias7878

#18

+1 :D

- - -

 

 


Forrige 1 2 Næste

Der er 27 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.