Søgning på: biologi noter c. Resultater: 18761 til 18780 af 79158
-
(f+g)’(x)=f’(x)+g’(x)
ForumindlægJeg skal snart til mat b eksamen og har virkelig brug for hjælp til følgende: Bevis differentiationsreglen: (f+g)’(x)=f’(x)+g’(x), ved ikke hvordan jeg skal tage fat på dette! Har set at der på en tråd herinde har været en, som har haft dette problem, hvor dem som ... -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Udled differentialkvotienten´af f(x)=x^1/2
ForumindlægHej, jeg mangler lidt hjælp til matematik. Jeg er ramt ind på et spørgsmål, hvor jeg skal Udlede differentialkvotienten f(x)=√x. Men hvordan Udleder man differentialkvotienten f(x)=√x?? håber at i kan hjælpe mig! -
Hjæælp !!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til mundtlig fysik imorgen. Jeg har som alle de andre, et håb om at få en god karaktere. Derfor spørger jeg jer nu. Hvordan kan jeg forberede mig for at kunne skaffe et godt resultat, og hvad jeg skal være opmærksom p... -
Hjæææælp, det haster virkeligt !
ForumindlægHej alle sammen, Skal op til eksamen i morgen, og så tænkte jge på om der er nogen der har nogle billedkunstnoter, det ville være en MEGET stor hjælp !! Tak -
Gennemsnitlig årlig rente
ForumindlægDa jeg er igang med at læse til eksamen skal jeg kunne gøre rede for begrebet 'gennemsnitlig årlig rente'.... - Og hvordan gør man så det? :S -
Hjælp
Forumindlægkan jeg få hjælp til at fået rette min engelsk erklæring plissssssssssssssss -
Fysik/Kemi eksamen
ForumindlægHej. På fredag der skal jeg til eksamen i fysik/kemi.. Jeg har 14 emner, som jeg kan komme op i, men jeg er helt sort, når der snakkes om fysik/kemi. Kan I ikke hjælpe mig det lidt? Hvis I kan skrive nogle forsøg til hver emne, eller hvis I kender en hjemmeside med forsøg til emner, så vil ... -
oversættelse (ikke lang) haster
ForumindlægHvordan vil sige "de har ikke et stærkt bånd til deres lærer" på engelsk? og hvordan vil i sige "usikkerhed" mange tak :) -
Tysk oversættelse.
ForumindlægJeg ville bare gerne have til hjælp til at rette fejlene i disse få sætninger.. Jeg har været syg - Ich war krank gewesen. Jeg er blevet syg - Ich bin krank gewesen. Hun har været ung - Sie hat jung gewesen. Hun er blevet gammel - Sie ist alt geworden. De har været raske - Sie wurden gesund. De e... -
can, cant?
ForumindlægHvad hun/han må og hvad hun/han ikke What she/he can and what she/he can't do er det rigtig oversættet til engelsk ? -
Matematik vektorer
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en fil af en opgave jeg ahr svært ved at lave. Jeg har prøvet at regne det ud men ved ikke hvordan det skal regnes ud.Håber nogen ka hjælpe -
Mediernes rolle i den politiske kommunikation??
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i min SRP, som jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke. Jeg ville være lykkelig hvis nogle kunne hjælpe. Her følger det: "Diskuter fordele og ulemper ved de nye former for politisk kommunikation, og vurder om de styrker eller svækker demokratiet i Danmark&quo... -
Termins
ForumindlægHej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd -
JEG ER DESPERAT!!!
Forumindlægokay fokes, her er mit problem; Jeg skal afleverer fysik rapport efter ferien, og jeg skal have puttet 5 forskellige forsøg ind i den. Her er hvad de forskellige forsøg skal være om, skal påvis og alt det der.. Forsøg nr 1: Et forsøg der forklarer at lys er bølger og forklarer bølgeegenskaberne F... -
hvordan?
Forumindlæg..kan jeg få mine karakter op i mat? er virkelig dårlig til det. på forhånd tak... -
Help with your English/My Danish!
ForumindlægI am looking for some tutoring with Danish language if anyone is a good teacher, or may know of any. I am an English male, living in Århus and have some understanding of danish already. Also, if there is anyone that needs help with their English language, I am a soon to be qualified teacher of En... -
Hvad er repetition
ForumindlægHej;-) Jeg skal til eksamnen her onsdag den 30 oktober, og jeg ved ikke hvad repetition er, vil rigtig gerne vide det, da min lære sagde at der helt sikkert er noget med repetition i eksamnensættet, men hvad er det, jeg har ingen i det om hvad det er??? Håber i vil svare hurtigt, så jeg kan n... -
Vektorfunktion
ForumindlægHej. I min SRP skriver jeg om det skrå kast, og skal derigennem redegøre for hvad en vektorfunktion er. Men jeg er simpelthen blevet forvirret. Jeg har læst mig frem til at en vektorfunktion kan defineres på følgende måde (vedhæftet fil), men ser bare nogle steder at folk har givet stedvektore... -
Let- og tungopløselig
ForumindlægRedegør for forskellen mellem let- og tungopløselige salte?
