Søgning på: religion eksamen. Resultater: 18781 til 18800 af 37418
-
Rente Regning! Hjælp!
ForumindlægJeg er så dårlig til det her . Fatter slet ingen ting. Har fået en opgave, hvor vi skal finde den månedlige rente. Lån til 24% P.A Hvordan finder man 12 rod af 1.24? Og den månedlige rente ? -
TI-83 sælges billigt
ForumindlægVelholdt TI-83 lommeregner sælges, brugsanvisning inkl.Pris: 400 -
HELP I NEED SOMEBODY!!!
ForumindlægPlease hjælp, skal have min årsopgave færdig 2. Juni og mangler "kun" en formel til annuitetslån og dem jeg bliver ved at finde, kan bare ikke passe, nogle der kan hjælpe please?? -
hvordan foregår det?
ForumindlægSkal til fysik årsprøve imorn. Jeg ved bare har 20 min forberedelse og 16 min til fremlægge. Hvordan begynder manfeks. disposition? hvordan for man gode karakter, fordi har en mærkelige censor?ps: hun hader mig :( -
Kendt eller ukendt tekst
ForumindlægEr der nogen der er klar over om eksaminationen i OLD foregår i kendt eller ukendt tekst? -
Hvem retter min eksamensopgaver?
ForumindlægJeg går på STX, og er ved at blive student. I den anledning er jeg meget interesseret i at vide, hvem der skal rette mine skriftlige eksamensopgaver. Er det en ekstern censor, en ekstern censor og min lærer, eller to eksterne censorer? Tak for hjælpen. -
MATEMATIK SKRIFTLIG A - POINTS?
ForumindlægHej :-) Er der nogen som ved hvor man kan tjekke hvad de forskellige points svarer til i karakter ? (skriftlig mat A 2009) -
Mundtlig dansk - spørgsmål
ForumindlægHej!Når man skal op i mundtlig dansk skal vi læse 1/2 side højt. Hvad så hvi sman får et digt forholdsvist langt digt? Skal man så kun læse nogle af stoferne eller hele digtet højt?? -
METODER - UNDERSØGELSER
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved om man et sted kan finde en liste over metoder inden for biologi? Det, jeg leder efter er en masse fremgangsmåder til at undersøge forskellige biologiske ting. Mere konkret noget hjælp til at kunne besvare de kendte spørgsmål i biologi A-niveau eksamensopgaver: "... -
Matematik A?
ForumindlægHej. Jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, og jeg er kommet lidt i tvivl mht. hvad jeg skal vælge. Valget står umiddelbart mellem enten matematik på A-niveau og naturgeografi på B-niveau. Jeg er ret god til matematik, hvis jeg selv skulle sige det he he :), men min generelle holdning til naturv... -
Tal, mængder, talbehandling og reduktioner.
ForumindlæghejJeg skal op til mundtlig mat., og har fået følgende krav stillet:Du skal behandle regningsarternes hierarki og bl.a. gennemgå regningsarterne i forhold til de rationale tal skrevet som brøker (brøkreglerne), såvel abstrakt som med eksempler.Problemet er bare, at jeg ikke forstår, hvad de mener... -
noter til forsk. værker
ForumindlægHej allesammen. Ved godt der er mange noter at finde til old, men der er så mange og det er så forvirrende :( Derfor har jeg oprettet dette indlæg, fordi jeg skal bruge noter til nogle værker, eftersom jeg ikke har noter til hver enkel side, hvilket nok kræves, når man kun kommer op i én side:HEL... -
top karakter
Forumindlæger her nogen som kan fortælle mig, hvad der skal til for at score top karakter til dansk eksamenevt. hvad man skal komme ind på..og bla bla bla.. -
Mundtligt Biologi
ForumindlægHey...Har i nogle tips til hvordan man kan få de høje karaktere i biologi?Bruger i dispositionere og kan i give et eksempel på nogle? -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
Spændingshovedpine..
ForumindlægJeg har pga. overbelastning af ryg/skulder/nakke fået spændingshovedpine, som minder lidt om almindelig hovedpine, bare meget værre...Panodiler virker ikke, og når det kommer varer det ca. et døgn, hvor jeg ik ka andet end at ligge helt stille (sover mig fra det!) eller stå helt stille.. (Man ska... -
At læse et fag op
ForumindlægHej, det skal siges, at jeg ikke skal læse et fag op, men jeg spørger af ren nysgerrighed. Hvis man f.eks. skal læse et fag fra 0 til B, altså både C og B, hvor lang tid tager det? Og hvor hvor lang tid tager det at læse fra C til B? -
spænding det samme som spændingsforskel
ForumindlægEr spænding og spændingsforskel det samme?? -
Advanced Grapher
ForumindlægHejsa Jeg står og skal op i matematikeksamen. Her vil jeg gerne anvende programmet Advanced Grapher. Jeg er så kommet i tvivl om, hvorledes jeg anvender logaritmefunktionen, så jeg kan lave en graf, samt hvordan jeg laver kvadratroden. Søger svar på hvordan logaritmen skrives ind, samt kvadratrod...
