Søgning på: dansk noter. Resultater: 18801 til 18820 af 53144
-
Proteiners struktur ved opvarmning?
ForumindlægHej klogehoveder Hvad sker der med gelatines struktur (som jo netop er opbygget af proteiner) når det opvarmes? Jeg ved at gelatine bliver lidt flydende agtig, men hvordan kan man forklare det kemisk? -
Hjælpemidler
ForumindlægHej, må man gerne hente hjælpemidler, til biologi, historie og geografi? Hvis ja, så hvad for nogen slags hjælpemidler? Håber I kan hjælpe Mvh Thomas -
Kort rettelse?
ForumindlægJeg skal fortælle rigtig kort om min sommerferie på engelsk, jeg har prøvet at oversætte hvad jeg kunne, vil i tjekke om det er rigigt? DAN TEKST: Jeg har været i Danmark, og grillet i vores kolonihave, med min familie. Det bedste var i min sommerfer... -
organisk kemii
ForumindlægHej allesammen er der en der kan hjælpe med følgende opgave: Tre stoffer X,Y og Z har alle molekyleformlen C3H8O Jeg har tegnet strukturformlerne mangler at: Kogepunkterne for de 3 stoffer er : x= 10,8 grader Y=82,4 grader og Z= 97,9 grader b) tilordn hvert kogepunkt til en ... -
Tegneplade til håndskrevne notater/figurtegning
ForumindlægHej! Som overskriften siger, er jeg interesseret i at høre hvilken tegneplade i bruger til håndskrevne notater / figurtegning på jeres computer! Jeg er ikke den heldige ejer af en bærbar hvor man kan "tegne" direkte på skærmen, men har sat mit for at jeg skal igang med at bruge en tegn... -
Forkort en brøk
ForumindlægJeg ved godt, hvordan man gør. Jeg har bare glemt metoden, og jeg kan ikke finde det stykke papir, hvor jeg har skrevet udregningerne til de samme regnstykker. Så, jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til at forkorte denne brøk: 175/1875 Jeg kunne virkelig godt bruge resultatet samt e... -
HJÆLP TAK!!!
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med at downloade word 2007 pleas hjælp. -
Reducer
ForumindlægHvordan reducerer jeg det her (p+q)^2+2p*(p-q) -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
diagrammer
Forumindlægsidder her med den her opgave og forstår simpelthen ikke hvordan jeg gør, min hjerne er ved at bløde ud af mit øre, så det ville være en kæmpe hjælp hvis nogen kunne hjælpe mig!! tusind tak på forhånd! opgaven lyder: The figure below shows the total cost and revenue curves for a firm on the sam... -
EKSAMENS HJÆLP FYSIK
Forumindlæghej alle sammen. Jeg går snart død over mit fysik! jeg kan nemlig ikke finde ud af, hvilke forsøg man kan lave til understående emner: 1. Grundstoffernes bindinger 2. Atomets oopbygning Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er nemlig ret frustreret over det! -
FSA fysik dispossiton
ForumindlægJeg skal op til fysik her på torsadag, og jeg har nogle disspositioner, men har i ikke også nogle disspositioner jeg kan hente inspiration fra ? :) det vil hjælpe mig en del, og tak :D -
Lærervikar
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at lave en ansøgning som lærervikar (ufaglært) på den lokale skole. Jeg har haft kontakt med skolens sekretær og fik af vide jeg kunne sende en lille ansøgning Men men men, jeg har skrevet noget og er nu i tvivl om hvad og hvor meget man skal skrive?! Hvad vil ... -
Bestem forskriften ER DEt korrekt CAS VÆRKTØJ
ForumindlægEn som kan virkelig hjælpe - har udregnet denne men er i tvivl om hvorvidt jeg har skrevet det korrekt? -
Mangler teori i Mekatronik
ForumindlægHej, jeg står og skal til Mekatronik eksamen her lige om lidt, og jeg har måske ikke være helt så fokuseret i teori timerne, kan hvert fald ikke huske nok til at jeg føler jeg kan fremlægge ud fra den, men jeg aner ikke hvor jeg skal finde noget af dette teori henne, teori om sammenføjninger, fo... -
Strukturformel?
Forumindlæg1-monoglycerid kan fremstilles udefra fedtstof og glycerol til dette: CH2OOCR | CHOH | CH2OH Hvordan opskriver man dette i en strukturformel? Hvor kommer de asymmetriske C-atomer til at ligge? På forhånd taaaak! -
Kan i rette denne stil?---
ForumindlægDen er vedhæftet -
God notatteknik
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp til hvordan jeg bedst muligt kan have styrer på mine notater og om i kender nogle gode notatteknik?? Jeg tager notater men problemet er, at de lægger spredt over det hele på mit værelse, jeg har også mapper hvor jeg nogle gange lægger i de forskellige ... -
NULREGLEN
ForumindlægBrug nulreglen til at løse ligningen 7.13(x- 6.5)(x+8.65)=0 Hjælp ved ikke hvordan man gør -
integralregning
Forumindlæghvordan integrere man 2x^2?
