Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18801 til 18820 af 60879
-
Censorer !!
ForumindlægHEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:... -
Karakter-bestemmelsen
ForumindlægHey..Jeg tænker på: Er f.eks vores dansklærer med til at bestemme karakteren for den skriftlige eksamen eller er det udelukkende censorene.. -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
Terminsprøve 2009
ForumindlægJeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe? -
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Insignificant Gestures
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk
ForumindlægHejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner -
Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde symbolerne i teksten Fasaner. Jeg skal ikke op til den rigtige eksam. -
At klage eller at klage ikke?
ForumindlægHej alle!Det er nu sådan at vi lige har fået udleveret vores skriftlige karakterer og jeg er en smule misfornøjet. Jeg har fået mig et 7 tal i skriftlig dansk og har nu et forskel på 3 karakterer imellem års- og eksamenskarakteren. Jeg er ikke så glad for at brokke mig, men kan ikke rigtigt tro a... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
Karakter
ForumindlægHej.. Er det kun det skriftelig B- niveau som tæller 1/3 af karakter når den lægges sammen med A, eller er de både skriftelig og mundtlig? -
Forvirret?
ForumindlægJeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef... -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
Er jeg fortabt !
ForumindlægHej alle Jeg er færdig med 2.g og har faktisk nu dumpet to fag, et på c og et på b og min snit ligger ca. på 3,2 efter alt. Jeg er så bange for ikke at komme videre i 3.g og aldrig kan få mig en studenterbevis !.. Kan jeg så godt tage nogle fag på VUC hf-enkelt fag også bruge de fag og kra... -
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
Samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg længe har tænkt over:jeg har nemlig valgt samfundsfag på højt niveau... Men skal man egentlig have en rigtig stor og bred viden om en masse i forvejen? Og jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer til den skriftlig eksamen!hilsen helin -
Råd kemi C HJÆLP
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i kemi C som den sidste inden jeg får hue på. Derfor er jeg er død nervøs!!! I ved, familien venter uden for osv, og jeg syntes det er et svært fag. Er i nogle derude der har gode råd til hvordan man bedst forbereder sig? Set i forhold til hvordan selve eksamen for... -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Nogle der ligger inden med løsningerne til matematik A eksamen htx fra 2014?
ForumindlægHej allesammen er der nogle der ligger inde med HTX Matematik A 28. maj 2014 løsningerne vil gerne tjekke svar:) forsat god dag -
Hjælp søges! Nogle samfundsfaglige genier? 9 klasses afgangs eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket Unge ekstremister. Jeg har 24 timer til at udarbejde et produkt, der tager udgangspunkt i de problemer, som der er blandt unge i Danmark i forhold til ektreme holdninger. Jeg skal gennem produktet redegøre for hvilke grupper der befinder sig i Danmark, og hvad deres holdning...
