Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 18841 til 18860 af 142867
  • Parabel og differentialregning

    Forumindlæg
    Har fået stillet disse 2 opgaver der er vedhæftet. Kan jeg få et par tips til, hvordan jeg lige griber disse 2 opgaver an?
  • Differensligning - HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der kan hjælpe mig med nedenstående opgaver (alle 3 delspørgsmål), hvor i viser alle trinene i beregningen eller forklarer, hvad i gør undervejs, da jeg er helt på bar bund omkring, hvordan opgaven løses. Tak på forhånd!
  • perioden 1500-1800

    Forumindlæg
    hej, knokler med opgaver til historie B (udviklingen i Verden, Europa og danmark i perioden 1500-1800) - hvis er her nogen som kan hjælpe med opgaver .... skriv gerne email louisesmor-[email protected]
  • Fui correo de la droga

    Forumindlæg
    er der nogen der lægger inde med en opgave med denne titel "Fui correo de la droga" jeg er temmelig desperat, niveau og længde på opgaven er fuldstændigt ligemeget! på forhånd tak..rhm
  • Desperat hjælp til sinus- og cosinus projekt

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal aflevere denne opgave idag, og har desperat brug for hjælp!! Det drejer sig om opgaverne fra 11 og frem. Håber virkelig i kan hjælpe !! http://peecee.dk/?id=35864
  • FSA - Miljø og Klima!

    Forumindlæg
    Hej, hr lige væeet til FSA dansk fremstilling. Ville bare lige høre om der var nogen der valgte opgave 5, dne om miljø og klima. Opgave 1??? Hvis der er: Hvad synes i om den? Var den svær/let?
  • Hjælp: Fysik, Mekanik. Tiangong 1

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. Jeg har prøvet mig frem ift. opgave a og b, men har ikke været i stand til at komme frem til et resultat der giver det rigtige. Tak på forhånd
  • Differentialkvotienten

    Forumindlæg
    Hej Søde hjælpere Jeg skal bruge hjelp til mundligt, her vedhæftter jeg opgave. Der er 2 opgave somt defferentialkvotienten. Håber jeg nogen kan godt hjælpe mig :-)
  • Matematik A?

    Forumindlæg
    hej.. jeg går i 2.g og har nu haft matematik på A i halvandet år, og kan mærke at det afterhånden er blevet rigtig svært at følge med.. Jeg har svært ved at lave de afleveringer og lektieer jeg får for, og har også svært ved at deltage aktivt i undervisningen, hvilket jeg er ved at være ret træt ...
  • SRO - hvad er det?

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal snart til at skrive en studieretningsopgave i 2g ... eller SRO, som jeg har hørt det hedder. Men hvad er det egentlig? Har søgt lidt rundt på google, men har brug for et reelt eksempel og forklaring. Og hvad i alverden er et abstract!!!? De største smil Marie.
  • Alle STX´er som har været til terminsprøver kig her !

    Forumindlæg
    hey student ! jeg skal op til terminsprøve mandag, tirsdag og torsdag det er dansk A, Engelsk A, og biologi A hvis du har været op til terminsprøve for 09´... hva fik i af opgaver ? evt. gamle eksamens opgaver ?
  • optimering og differentialligninger

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til disse to opgaver. Jeg behøver ikke nogle til at lave mine opgaver for mig, blot nogle der er fyldt med tålmodighed og kan forklare mig hvordan jeg skal gøre :-) Mvh gegge
  • alfa henfald?

    Forumindlæg
    Vi har lige fået om alfa, betta og gamma henfald, men ikke regnet opgaver endnu. Har fået denne opgave, og ved ikke hvordan jeg kan løs den. Nogen hjælp? Når Ra-226 henfalder, dannes Rn-222. Denne kerne er ligeledes alfa-aktiv: 22286Rn -> 21884Po + 42He
  • overfladeareal og volume

    Forumindlæg
    Hej SP, jeg har en opgave, som driller lidt. Hvis du åber filen kan du se opgaven. spg a,b,c er ok, men opg d og e kan jeg ikke løse. Håber i kloge mennesker kan hjælpe mig med dem!
  • Citater samt redegørelse..

    Forumindlæg
    hej..\n\nJeg har lagt et indlæg om citater før, men fik ikke rigtig noget hjælp.. jeg vil også spørge om noget andet..\n\nDe siger at vi skal redegøre i en opgave om zionismen osv. Må man så gerne lave et afsnit udover redegørelsen, hvor man diskuterer? \nJeg har nemlig sammen med opgaven fået ud...
  • HJÆLP til samf aflevering den danske velfærdsstat

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er i gang med at lave en samfundsfags aflevering, og jeg ville høre, om der er nogen, som er super gode til samfundsfags opgaver, som kan give nogle tips? :-) Jeg ligger selv på et 7 tal (nogle gange med pil op), men jeg vil gerne højere op, og lære at skrive bedre samfundsfags opga...
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med denn opgave? Opgaver ligger som et billede.
  • væksthatighed

    Forumindlæg
    hej har en opgave til væksthastighed, som jeg synes er lidt svær. nogen der vil hjælpe med denne? opgaven er vedhæftet :-) på forhånd tak!
  • 6.5 og 6.12 i vø-bog

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har lavet opgave 6.5 og opgave 6.12 i vø-bogen??
  • hjælp her

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har vedhæftet filen :) Skal have hjælp til opgave c. Jeg har lavet de to andre opgaver.