Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 34519
  • Terminsprøve 2009

    Forumindlæg
    Jeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe?
  • FSA - Matematik & Dansk

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg står i den stituation at jeg skal hjælpe en bekendt med at læse til eksamen i folkeskolen. -Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde inspiration til dette?? Alt har interesse!! På forhånd tak
  • en svær opgave

    Forumindlæg
    Hey er der nogen der vil hjælpe mig eller give mig nogle hint til at løse den opgave, opgaven finde på siden:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdf
  • enhedsomregner

    Forumindlæg
    Hej er det nogen der kender en enhedsomregner der kan bruges offline til skriftlig fysik eksamen? Sådan en der kan regne fra cm^3 til m^3 osv :)
  • Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej.. er der ikke nogen der lige vil gi nogle hint til hvordan jeg kan løse sådan en opgave??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/hn99aab.pdfDet er opgave tre med trekanten ADE??
  • Ensvinklede trekanter

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-8-SF-UD.pdf?menuid=150560Er der nogen der vil hjælpe mig med opg. 8 i ovenstående sæt?Mvh. Anna
  • Gratis notater online

    Forumindlæg
    Jeg vil bare lige give linket til en side, hvor der lægger en hel del notater fra alle mulige fag fra 2.g og 3.g. Det kunne måske være nyttigt for nogle, specielt her op til eksamen: www.gratisnotater.hpkegle.dk
  • Synopse?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forælle mig, hvordan en synopse skal opstilles, (et eksempel kunne være fedt) Og hvor mange sider skal den være på. Og hvis du selv har lavet en til en tysk mundtlig eksame, må du meget gerne sende den. Det er kun til brug af inspiration ;) Tak på forhånd.
  • HJÆLP! Skole noveller?!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet: Skole til dansk-mundtlig eksamen og jeg kender ikke nogle noveller/digte som handler om skole???!!! Er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Er det rigtig at man normalt giver den gamle syge studenter eksamen til terminsprøven? Så hvis nu det var ville jeg så skulle op i den fra august sidste år 1-årigt A-niveau?
  • HJÆLP HASTER! Maleri!

    Forumindlæg
    Jeg skal finde et maleri, som jeg skal analysere/fortolke, til eksamen, men har ingen ide om hvilken kunstner jeg skal vælge og hvilket maleri !!! Har i nogle super gode ideer ?! Tak på forhånd (;
  • Leder efter :Fra pebermø til supersingle

    Forumindlæg
    Jeg leder efter den danske tekst der var med i eksamens opgaven fra 2005 i engelsk. Den hedder Fra pebermø til supersingle.Håber at der er nogen der har den som vil sende den til mig via mail?Vh Mybber
  • Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hey :o)Nogle der kan hjælpe mig med den her eksamensopgave? Følg linket, og så opgave 4!http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matbsep04.pdfMvh Pede c",)
  • Eksamensopgave!

    Forumindlæg
    Hey :o) Nogle der kan hjælpe mig med den her eksamensopgave? Følg linket, og så opgave 2! Forstår den ikke :Shttp://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matbsep04.pdf Mvh Pede c",)
  • "Pensum"

    Forumindlæg
    Hej,Jeg vil lige høre, om i kunne komme med nogle emner jeg bør øve mig specialet på til eksamen. Altså nogle opgavetyper der specialet kommer til en årsprøve...Bjarke
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Er der nogle, der gider fortælle hvordan jeg skal gribe opgave 5 an....http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-2-med.pdf?menuid=150560
  • naturfagssæt fra 18 maj 2005

    Forumindlæg
    hej..er nogen som har lavet opgavesættet fra maJ 2005.. og som gider at hjælpe mig med opgave 4 og 8...http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdf
  • teknologi historie opgave til i morgen.!!

    Forumindlæg
    Halløj :) Sidder med en eksamens opgave, som skal aflveres i morgen, og kan bare ikke få det til at lyde ordentligt. Nogen som evt. har en opgave jeg knne låne og få inspiration af?
  • HJÆLP - Redegør for to be

    Forumindlæg
    Hej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :)
  • der spitzel

    Forumindlæg
    hey ville bare lige høre om der var nogle der har læst der spitzel i tysk? for sidder og skal skrive et oplæg til hvordan man kunne gennemgå den til eksamen, men er ikke sikker på jeg har forstået den helt rigtigt, så ville høre om der var nogle der kunne hjælpe?