Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18861 til 18880 af 34519
-
Fysik - energibevarelse?
ForumindlægEr ved at læse op til eksamen og har svært ved disse opgaver. Nogen der kan hjælpe med at løse dem eller give nogle ledetråde? - på forhånd tak :) -
nedbrydning a B-vitamin - aktiverings energi
ForumindlægOpgave stammer fra eksamenssættet Maj 2005 opgave 3 d)man skal bestemme aktiveringsenergien for nedbrydning af B1-vitamin.her er sættet: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihnst-2005-10-3.pdf på forhånd tak -
gennemsnitlige årlige rente
Forumindlæghej er der nogen der lige vil se på den sidste opgave i opgave i opgave 2 i den her sæt har regnet de andre opgaver??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2000-8-6Vmh.pdf -
hvad er??
ForumindlægHey, håber nogen af jer kan hjælpe... jeg skal til eksam imorgen, men ved ikke hvad tredje person(fortæller) er,, hvis nogen af jer ved det så pleas hjælp.--- tak på forhånd :D -
Skriftlig afgangseksamen folkeskolen
ForumindlægPå tirsdag skal jeg op i den skriftlige biologi og fysik eksamen. Jeg ved, at nogle skulle op i den i dag. Nogen af dem, der er herinde, som kan fortælle mig hvad de to prøver handler om? :) -
Downloade?
Forumindlægkan man downloade et program der oversætter fra tysk-dansk på sin computer uden at have forbindelse til internettet, når man er til eksamen?Hvis man kan, kan den så godt oversætte når der ikke er forbindelse til nettet? -
Gamle engelske stileoplæg
ForumindlægHej hejEr der nogen der ved hvor jeg kan finde de engelske stileoplæg som er blevet brugt de sidste par år.Vil nemlig gerne læse dem som forberedelse til den skriftlige eksamen i morgen.Mvh. Anna -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I -
Uden hjlælpemidler
ForumindlægHej... Jeg prøver at forberede hvad man skal kunne uden hjælpemidler til eksamen på mandag. I undervisningsvejledningen fremgår, at der forventes af os : bl.a aflæse væksthastighed grafisk. Hvad betyder det? -
sansynlighed og binomial
Forumindlæghejsa.. er der ikke nogen der lige kan hjælpe med en opgave det er sidste opgave i opgave 2:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdfer ikke sikker på mit svar..:) -
essay
ForumindlægHey drenge og piger :) jeg skal til dansk eksam i morgen og jeg ville gerne få afklaret om man i en essay kan skrive en indledning og en resumé på forhånd tak -
Døvens dør
ForumindlægJeg har valgt teksten "døvens dør" til dansk mundtlig eksamen, så jeg tænkte på om der ikke var nogen, der har lavet en analyse af den novelle. Er helt lost over hvordan jeg skal "åbne" teksten? -
Ølbrygning
ForumindlægHej, jeg skal op til NV-eksamen imorgen og er lidt i tvivl omkring hvad konsekvensen er for den endelige øl, hvis gæringsprocessen forløber forkert - altså at gærcellerne får den forkerte temperatur? Hvad sker der så med øllet? -
lineær programmering
ForumindlægHejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig.. -
biologi A niveau
ForumindlægVil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders -
Funktion
ForumindlægNogen der lige kan hjælpe med følgende opgavesæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/nat2003-17-1.pdfOpgave 3.Det ligner da en lineær funktion... men hvad mener de medat bestemme kordinatsættet? Hvor mange skal der være ? -
Kort Funktion
ForumindlægHey!Se opgave 8 her http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdfHvordan skal man løse sådan en opgave? Har aldrig prøvet sådan en før.Tak for hjælpen -
sansynlighed
ForumindlægSidder fast i opgave 1 c - uden hjælpemidler. Nogle der har en ide om, hvordan man laver den?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0082uh.pdf -
Eud tømrer
ForumindlægHej folkens jeg ville bare spørger jer om at jeg gerne vil have en eud men er bange for at jeg ikke kan få 02 i dansk og matematik men tror jeg kan det i eksamen -
aug 02
ForumindlægHey... er der en der kan hjælpe mig med opg 2 b i det her sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfAltså bare en forklaring på hvodan den skal løses?
