Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 18861 til 18880 af 28854
-
Kendte gode bøger...
ForumindlægHejsa igen. Jeg vil bare høre om i har læst nogle rigtige gode bøger eller kender nogle rigtig gode nogle så må i gerne fortælle mig, Titel, genre og forfatter. Ikke nogle Klaus Rifbjerg har læst dem alle :) -
anden gang lykkens gang
Forumindlæger det godt at gå 2g. om? jeg har været utilfreds med 2 karakterer, og jeg er sikker på at jeg kan forbedrer mig... Hvad er jeres mening... -
8 liniers tyskrettelse
ForumindlægGegen Mitternacht hat ich von Bett gestanden veil ich hunger fehlt. Ich ging die Treppe hinunter zu dem Küche, aber über den weg das Tisch hatte ich mein fuzz gestossen. Es gab ein Echo die meine Frau gehört. Ich habe jetzt brot gescheiten wan ich duztritte in dem Korridor hörte. Hurtich hat ich ... -
Differentialregning
ForumindlægHej alle ! ;) Jeg har en mat rapport, hvor jeg bl.a. skal besvarer følgende sp. 1. Hvilken sammenhæng er der mellem kontinuitet i x0 og differentiabilitet i x0 ? 2. Giv eksempler på løsning af praktiske problemer, som kan løses vha. differentialregning. 3. Hvordan defineres differentialkv... -
Ondskabens Øjne (Silence of the Lambs)
ForumindlægJeg skal lave en anmeldelse af bogen Ondskabens Øjne.. Tænkte på om der var nogen derude der har læst den? For jeg er ikke ret god til at tolke symboler osv.. Hvad menes der med den engelske titel? Clarice hører en nat lammenes skrig da hun hjælper sin hest væk fra gården. Og Lecter spørger d... -
selvmord
Forumindlægjeg skal lave en studieretningsopgave med psykologi som hovedfag sammen med engelsk. jeg havde tænkt mig at arbejde med emnet selvmord, da jeg har set en film om emnet, er der nogen der ved hvilke psykologiske teorier der skal bruges, og hvordan man analysere og tolker på det? eventuelt nogle fo... -
Produkt - Plastikkirurgi og skønhedsidealer
ForumindlægVi skal lave et projekt om plastikkirurgi og skønhedsidealer. Vores overemne er forandring og konsekvenser. Vi har bare ingen idé om hvad vores produkt skal være:) Nogle forslag?:)) -
Pia Juul en flinker fyr
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om nogle herinde havde lavet en analyse af Pia Juul´s novelle en flinker fyr. Og om de ville upload denne da jeg har brug for den til inspiration. eller send den til min mail [email protected] mvh moha2100 -
hjemløse behandlingsmetode
ForumindlægHej Jeg ville høre om der nogle der ved om der findes psykologiske hjælp til hjemsløse. jeg tænker på dem der er alkoholika. På forhånd tak Mia -
slaver !!
ForumindlægHeei folkens. Jeg er i gang med at søge om slaver i usa. det jeg skal; finde nogle teorier om hvad de afrikanske slaver gjorde for at bekæmpe sig til friheden, eks. noget med at de ikke måtte sidde på nogle bestemte pladser i en bus o.s.v men kan altså ikke finde sådan nogle teorier. nogen der v... -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
DTU-studerende hjælper gerne.
ForumindlægHej. Mit navn er Frederik og jeg kunne sku godt nok være det du har brug for. Jeg går på DTU og læser Kemi, men eftersom vi også dybdegående Fysik og Matematik, ville det være intet problem for mig at gennemgå fysik og matematik for dig. Jeg er yderemere igang med bioteknologi-faget så vi... -
Oversættelse. Dansk - spansk og spansk - dansk
ForumindlægHej. Jeg håber, at der nogen, som vil rette mine oversættelser. På forhånd tak :) DANSK - SPANSK Fik du billeterne til Manu Chau koncerten? Tuviste la entrado para el concierto de Manu Chau? De tre kvinder er meget glade for at ses igen. Las tres mujeres son muy contentas para volver a frec... -
AT problemformulering
ForumindlægHej Studi. Er denne problemformulering god: Hvordan kan det være, at der er så mange overvægtige mennesker i det moderne vestlige samfund, når nu kropsidealet er noget helt andet? (det slanke evt.) Mangler stadigvæk problemstillinger og er usikker på hvordan de skal lyde. Derudover er jeg i... -
Videnskabsteori
ForumindlægHei på deg. Vi er nu i 2.g begyndt på vores AT5, hvilket handler om "Videnskabsteori". Har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg mener om dette emne, men det er nu irrelevant :) Vi har fået at vide, at grunden til at vi lærer det, er for at forberede os til videregående uddannelser, ... -
Gym niveau fag A, B og C
ForumindlægHey folks! har altid undret mig lidt over hvordan de forskellige niveauer hænger sammen. jeg ved godt at A er for alle 3 år mens B er 2 og C 1 år.. der er nogle der siger at man skal op til eksamen i alle de fag man har på A niveau men hvad så med B og C bliver de udtrykket?? //david -
oversættelse ´dansk-fransk
ForumindlægHej Jeg har en dansk tekst på 10 linjer som jeg har oversat til Fransk jeg vil gerne have at nogle lige så det igennem og evt. kom med rettelser linket til teksten er http://peecee.dk/?id=76466 -
fortalt tid / fortællertid | tager 1sek
Forumindlæghvad er forskellen mellem fortalt tid og fortællertid? -
Samf./dansk..
ForumindlægHej, Jeg skal skrive i samfundsfag og dansk med fokuspunkt på ungdom i det senmodern samfund... Nogle idéer til hvordan i alverdenen jeg skal gribe det an? Tak... -
en tysk stil der skal rettes - Schule und Freizeit
Forumindlægher er tysk stilen, kan i godt rette den er ikke så god til tysk grammatik jeg ved der e fejl så håber i retter den Sophie ist 15 Jahre alt und geht in die 9.klasse und in der Sophie klasse es ist 22, es ist 11 jungen und 11 Mädchen. Es ist Sophies letztes Jahr in schule. Sophie muss um acht U...
