Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18861 til 18880 af 187712
  • Rettelse af 1 ½ side

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en tysk stil, men jeg vil gerne have, at den bliver rettet af grammatik, kommafejl og opstilling af sætninger... hører frem fra jer..
  • En som er vil hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til tysk eksamen imorgen og er totalt kold, så jeg ville hører om der var en der ville hjælpe over mail eller beskeder herinde?
  • Bogen Die Brücke

    Forumindlæg
    Spørgsmål til dem som underviser i tysk. Hvilket niveau vil I mene bogen Die Brücke ligger på ? (klassetrin)
  • En sætning - hjælp.

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal eller kan formulere denne sætning på tysk: Den ene dag har jeg lyst til at danse af glæde (...) På forhånd tak. (:
  • Hvem er min censor?

    Forumindlæg
    Hvordan finder man ud af, hvem ens censor er? Jeg skal op til tysk på mandag. Total nervøs. Jeg har kun nr på personen.. og initial..
  • Hjælp til noget rettelse?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i tysk i morgen, er der nogen der har lyst til at hjælpe mig i løbet af dagen med nogen rettelser og lign.. ? Mvh. Simone
  • en sætning hjææælp !

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan ville man med korrekt brug af grammatik, sige dette på tysk. Olafs velkomstgave var ikke rar. Han blev mødt af flere grimme tilråb fra "fodboldholdet".
  • Oversættelse af sætninger...

    Forumindlæg
    Hej, ville lige tjekke op på om jeg havde oversat disse sætninger på tysk rigtigt:-) Jeg har vedhæftet dem i en fil:
  • Oversættelse af tilykke med...

    Forumindlæg
    Hej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen!
  • Fransk stavekontrol

    Forumindlæg
    Nogen der ved, hvor man kan få en fransk stavekontrol til word? Er ved at oversætte en bog fra tysk til fransk
  • Spørgsmål - hjælp til en sætning

    Forumindlæg
    hej Hvordan oversætter jeg dette fra dansk til tysk skrivningen af de essentielle eventyr das schreiben von dem essenzieIIem Märchen ?
  • Tegneserie

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave en tegneserie på tysk ;-) Er der nogen der har en idé til hvad tegneserien kunne handle om, hvad der skal være i den osv..... Tegneserien SKAL være på 6 billeder ;-) Håber at få hjælp ;-)
  • Hvordan vil i oversætte det?

    Forumindlæg
    hej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd.
  • Fsa 2009

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen .. er der nogen der har downloaded før FSA 2009 både til Dansk , eller matemaik , tysk , eller engelsk ..
  • Fahrtwind

    Forumindlæg
    Heej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;)
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Heej, nogle der vil rette min tysk stil, så skriv lige en besked til mig.. tak NB: den er ikke lang cirka 100 ord. Tak på forhånd :)
  • Hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Nogen, der vil være søde at hjælpe mig med at rette 300 ord på tysk? Jeg ved på forhånd at der ikke er så mange fejl. På forhånd tak.
  • Ord

    Forumindlæg
    Goddag, nogle der vide hvordan man siger Mange mennesker er næringe, fordi de tænker kun på pengene? På Tysk Denke.
  • Forkortelser.

    Forumindlæg
    Hvad betyder, de her forkortelser på tysk. z.B. usw. d.h. d.i. u.A.w.g. z.T. z.Z. z.Hd. u.a.
  • Hvordan siger man?

    Forumindlæg
    Hvordan siger man: Koncerten, som sendes i fjernsynet i mange lande? Er lidt i tvivl om den passive form på tysk. Og hva med: I disse år opførtes ..