Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18861 til 18880 af 104934
-
Kongens Fald
ForumindlægVi fik den ubamhjertige opgave og læse Kongens Fald i juleferien og jeg fik det selvfølgelig ikke gjort. I den forbindelse vil jeg høre om der er én, der har lavet et resumé af den eller kan fortælle mig dens handling?Knus Trine -
Trapez
Forumindlæghvad er det nu formelen for en trapez er??? -
Informationer om Frels de raske-skyd en syg
ForumindlægHej!Jeg Leder efter enhver form for information, anbefalinger, resumeer osv. om Jan Sonnergaards "Frels de raske - skyd en syg"Ville være taknemmelig for alle indlæg som kunne hjælpe.-foreningen -
matematik- hjælp :S
Forumindlægsukker opløses i vand således at den uopløste mængde aftager eksponentialt med tiden. En sukkermængde på 50 kg ønskes opløst, og efter 5 timer er der 20 kg sukker, der stadig er uopløst. Hvor længe varer det inden 90% af sukkeret er opløst ?nogen der kan give en hjælpende hånd ? sidder og bakser ... -
Med andres øjne
ForumindlægHvordan vil I oversætte "med andres øjne" ? -
Reducér..
ForumindlægJeg skal reducére (3/a-b)-(6b/a^2-b^2) hvordan er det nu jeg gør det? -
linear algebra. HASTER
Forumindlæghar fået givet lignings systemetx1 - x2 + 2x3 = 4-2x1 + 3x2 + x3 = -85x1 -2x2 + (a^2 + 2a + 22)x3 = a + 19hvor a er en konstant.Maplekommandoerne with linear algebra:T:=Matrix([[1,-1,2,4],[-2,3,1,-8],[5,-2,a^2+2*a+22,a+19]]):LinearSolve(T):givet er følgende resultat:(4a+5/a+3 -5/a+3 1/a+3)Map... -
Engelsk vending
ForumindlægHvordan vil i oversætte "helte før og nu"? jeg håber i kan hjælpe mvh TGF -
Jernindhold i stål(uld)
ForumindlægHejsa. Nogen, der kan sige mig, hvor meget jern, der er i stål(uld)? /martinrv -
Ligningssystem
ForumindlægHej, jeg har prøvet at løse det her ligningssystem, men forgæves .. Er der ikke nogle som vil være venlig at give mig at en ordenlig metode at regne det ud på ? .. Jeg ved godt jeg skal isolere y og x.. men bliver totalt forvirret .. -2x+y=10 10x-2y=10 Tak på forhånd! -
hooligans
ForumindlægJeg skal til at lave et stort projekt om hooliganisme og har derfor overvejet at lave nogle interviews med forskellige hooligans... ville derfor høre om der er nogen af jer der har et forslag til, hvordan man kan komme i kontakt med nogle hooligans? Det er underordnet hvilken klub de tilhører... ... -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man "på trods af..." på engelsk? -
Dadaisme
ForumindlægHej jeg skal lave en danskaflevering over mellemkrigstiden, hvor jeg herunder har valgt dadaismen. Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af to tekster fra denne litterature retning. Jeg skal endvidere sætte mine tekster (og forfattere) ind i en litteraturhistorisk sammenhæng - altså perspekt... -
Overtryk
ForumindlægHejsa Mon nogen kan hjælpe mig - jeg sad forleden og diskuterede lidt omkring tryk. Undertryk kan jo også betegnes som (hedder) Vacuum MEN hvad kan overtryk betegnes som ?? Her gik vi i stå - men det var også sent på aftenen - men jeg har søgt lidt på nettet - og kan ikke rigtig finde noget o... -
titrering af myreyre
ForumindlægHej, Jeg sidder med samme eksamenssæt som denne herre: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1603162#1603187 Og forsøger at udføre stort set samme opgave, blot med tilsætning af 25 fremfor 50ml NaOH: 50 ml opløsning af 0,15 M myresyre titreres med 0,15 M NaOH pK a for myresyre ... -
oversættelse
Forumindlægnogen der kan hjælpe med at oversætte det her? Der er god mulighed for at finde overnatning i Bogotá. Der er mange vandrehjem, der tilbyder en seng rimeligt billigt. Der findes også mange hoteller, både dyre, luksuriøse og små, billige hoteller. Lokal transport Taxi Der er mange taxier i Bogot... -
Hjælp
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til at løse denne opgave. -
Ens hældningstal
ForumindlægJeg har lidt brug for en opgave på matematik b niveau. Opgaven går på at jeg skal finde formlen for en parabel som har det samme hældningstal som y=cos(0,01x)*50 i punktet 78,5. Jeg har fundet frem til at hældningstallet må være -0,35. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal finde frem til formlen... -
TUSIND TAK FOR HJÆLPEN
Forumindlæghej... ville bare lige sige mange tak til de hjælpsomme hoveder der har besvaret mine indlæg i løbet af de sidste par dage... det hjalp rigtig meget og jeg fik styr på det jeg manglede... Idag var jeg oppe til eksamen og det gik rigtig godt... Så mange TAK -
Gå om?
ForumindlægHvad kan et gymnasium gør hvis man har dårlige karaktere? Fx prøve, og års? Og hvor dårlig skal karakteren være før de gør noget?
