Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18881 til 18900 af 47925
-
Fuld pensum???
ForumindlægHejsa, kan det passe hvis man er ved 15 timers fravær i et fag at man så skal op til eksame i de fag man afslutter i år? jeg er en 2.g'er nemlig.. på forhånd tak -
programmerings rapport
Forumindlæghei alle sammen.. hvordan laver jeg bedste mulig rapport til eksamens projekt i programmering C og hvis du har nogen ideer om den mundtlige fremlæggelse vil jeg meget gerne høre om.. mange tak ;) -
Har jeg bestået matematik eller ej?
ForumindlægHar jeg bestået matematik eller ej? Har i årskarakter i Mat fået henholdsvis -3, -3 Har så fået 4, 4 til eksamen. Er jeg bestået eller ej? -
Vægt på A, B og C niveau
ForumindlægJeg har været oppe til eksamen i et C-niveau fag og kan se på lectio at den givende karakter vægter 1. Hvor meget vægter B - og A-niveau fag? -
SU?
ForumindlægKan jeg få SU for at tage sam c igen? Hvis jeg allerede har gået eksamen til det i 1.g? Det skal lige siges at jeg har droppet ud i 2.g -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer... -
Sygekesamen!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, men min farmor er lige blevet indlagt med en hjerneblødning, og kommer ikke hjem igen. Det er ikke til at sige hvor lang tid hun har igen, derfor tager jeg sygeeksamen til august. Men jeg bliver også student her til sommer. Kan jeg stadig få huen på, selvom jeg mangler... -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
Carlsberg i udlandet (Uppsala-modellen)
ForumindlægHåber på lidt hjælp her. Skal til afsætnings-eksamen imorgen, og planlægger at fortælle om Carlsberg position på forskellige markeder altså hvilken fase af Uppsala-modellen de er i, i det pågældende land. Nogen der kan sige mig om det er godt nok at tale om til eksamen, og i så fald hvad man så s... -
mikroøkonomi
Forumindlæghej jeg har været oppe til eksamen. der var en funktion som lignede rigtigt meget som jeg har øvet derhjemme. jeg havde hermed opskrevet funktion op her i studieportalen, hvor jeg spurgte hvordan man isolere x, jeg bange for det bliver plaigering. fordi den funktion jeg fik til eksamen ligner fu... -
Lægeerklæring til sygeeksamen
ForumindlægJeg har en eksamen i overmorgen og ligger og er syg og jeg ville høre hvad der skal til for at få en lægeerklæring så jeg kan gå op til sygeeksamen jeg føler mig ikke rask nok til at tage til lægen og jeg skal afleverer min lægeerklæring senest tre dage efter eksamen. Kan man gøre det over telefo... -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Bølgelære! Det er længe siden...
ForumindlægDet er ved at være utrolig længe siden vi har haft om bølgelære i fysik, og da vi så småt er ved at gøre klar til skr. eksamen i fysik A, har vi fået et gammelt eksamenssæt til at lave opgaver fra. Den allerførste opgave handler så om bølgelære, og da jeg selvfølgelig kun har mine A-bog her kan j... -
Problem at tage HF-enkeltfag?
ForumindlægHej. Sagen er den, at jeg går på VUC-enkeltfag, samt har et fag på HF-enkeltfag. Så det er muligt at blive optaget uden helt at opfylde optagelskravende. Derfor vil jeg gerne tage et par stykker mere, kemi, fysik, etc. Men problemet ligger i, at jeg regner med at tage en STX efter VUC, og det h... -
Spørgsmål til afgangsprøve
ForumindlægHej :D\nJeg skal til afgangsprøve (FSA) om få dage, og vil derfor høre om I har nogle FORSLAG til at indrage noget biologi (25%) til disse emner.\n\n* METALLER - bl.a. egenskaber, korrosion, gennerelt viden om metaller.\n\n* MAGNETISME - bl.a. induktion, elektromagnetisme, transformation m.m.\n\n... -
Radioaktivt henfald - hvordan griber jeg dette an
ForumindlægHej! Jeg sidder og forbereder mig lidt til min kommende fysik A-eksamen, og lige nu er jeg i gang med fysik A sættet fra i går (d. 27/05). Her er linket til opgaven på UVMs hjemmeside. Hvordan griber jeg opgave 2a) an? Min indgangsvinkel er at sidde med min databog, slå nukliderne op og der... -
Hjælp til fysikopgaver
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg sidder med to ellers "lette" opgaver, men da jeg er lidt af en dør til fysik ville jeg høre om der er nogen herinde, der måske kunne hjælpe mig med dem. Jeg er ret langt bagud i fysik, og jeg har en eksamen i det i år, så jeg vil virkelig gerne bare være i stand t... -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
HF om igen?
ForumindlægHej Jeg går på den 2-årige HF på VUC, og det er mit første år. Jeg har indtil videre været op til mit kreative fag (som gik dårligt), og jeg mangler en naturvidenskabelig eksamen, som er om 2 uger. Det jeg vil vide er, om jeg kan droppe ud før den naturvidenskabelig eksamen og så starte igen på ... -
Rapport-guide
ForumindlægHej!Vil høre om der er nogen som ligger inde med en go' "rapport-guide" til fagene fysik og kemi?på forhånd tak
