Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18881 til 18900 af 102572
-
reducering haster!
Forumindlæghej! 2c2+2d2-4*c*d/2(c-d) -
Lady sings the Blues
ForumindlægHej medstuderendeNogen der har skrevet notater til Lady Sings the Blues?Jeg står overfor en mundtlig engelsk eksamen og kan se at jeg mangler til denne opgivelse. :>På forhånd takJacob -
Ret fejl grammatisk
Forumindlæg!! Haster lidt.. The fries were soft, and the salad was neither that good.. Hvor er fejlen i den sætning? Det skal forklares med grammatiske termer? -
Contexts - hjælp
ForumindlægNogen der har sit pensum i contexts? Vil meget gerne høre fra jer.. -
Atomkerner og radioaktivitet
ForumindlægHvad skal jeg vide om dette emne? Tak. -
Just like that
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;) -
12 i mundtlig historie 9 klasse.
ForumindlægHvad skal man gøre for at få 12 i mundtlig historie i 9 klasse? -
..:-)
ForumindlægHejsa..Jeg vil først lige takke alle jer der har sendt mail til mig om jeres faglige egenskaber og jeres holdninger til projektet. Det er desværre ikke mig der i den sidste ende skal udvælge hvem der skal skrive(totalt popstars right?) Det er nødt til at være den rigtige. Jeg lover at skrive tilb... -
Lektiehjælp.
ForumindlægHey. Jeg søger en lektiehjælper. Primært til Matematik som jeg har på B-niveau. Dog også lidt engelsk og biologi. Men altså primært matematik. Jeg kommer fra vestjylland/midtjylland. -
VIGTIGT
ForumindlægHej jeg skal til at skrive studiretningsprojekt i historie og matematik hvor emnet (matematikken) har en udvikling og betydning for historien. Problemet er bare at jeg ikke rigtig ved hvad jeg kan skrive om. Der er pythagoras men det har ikke haft det store betydning for historien.. Så er der Arc... -
Tutor
ForumindlægHej er der nogen gode matematik tutor til universitetsniveau her, som bor i kbh ? Tak -
Spørgesmål ang. Hf enkeltfag
ForumindlægHej alle Sidste år bestod jeg matematik C, som er kravet til en fuld Hf. Dette år tog jeg Matematik B, grunden til dette var jeg manglede timer til at kunne få su. Da jeg har svært ved matematik og ved jeg aldrig kommer til at få en bedre karakter end jeg gjorde på matematik C, overvejer jeg at ... -
HJÆLP!!!!!!!!
ForumindlægNår du kaster en mønt kan den vise plat eller krone A) Maria kaster en mønten to gange efter hindanden.Hvor mange forskellige resultater kan hun få? B) vis det med et tælletræ. C) hvor mange forskellige resultater kan hun få hvis hvis hun kaster mønten tre gange? D) vis det med et tælle.træ Kan ... -
HTX?
ForumindlægHej Jeg er en pige der lige nu går i 8. klasse. Eftersom jeg går i 8. klasse, bliver der nu fokuseret meget på vores studievalg. Min plan har hele tiden været at læse jura efter gymnasiet, men jeg har egentligt ikke lyst til at tage på STX. Adgangskravene til Jura er egentligt er så store, Dans... -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for... -
Bio
ForumindlægEr der nogen som har nogle forslag til hvad man kan skrive om i studieretningsopgaven, med biologi som hovedfag og matematik som sidefag,- helst indenfor emnet fysiologi. -
Differentiering og tangentlinje
ForumindlægHej Studieportal Jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg tror, jeg gør det mere besværligt end det egentlig er. Så nu beder jeg om lidt hjælp. Det er opgave b) og c), jeg har problemer med, a) var let nok. Opgaven er vedhæftet som fil. Lidt hjælp ville være meget påskønnet. Tak! -
Log_a (x) og ln(x) er proportional???
ForumindlægJeg skal vis, at log_a(x) er proportional med ln (x), men jeg ved ikke helt hvordan man gøre, er der nogle. der kan hjælp?? Niveau er ikke Universitet/Videregående, som der står, men Matematik på C niveau. -
eksamen
Forumindlæghey jeg skal il eksamen snart og har læst bogen Helge Mygind kemi 2000 c-niveaumen kan ik rigtigt skrive noter til den er der en som har været oppe til eksamen iden bog som ha nogle noter jeg kan låne tak... -
2 ligninger
ForumindlægHej har et matematik aflevering til imorgen , hvor der er to lingninger i og må være ærlig at sige jeg er blank i dem , håber nogen kan hjælpe mig :) - på forhånd tak b) (3x – 1)2 – 2(2 – x)2 = 7x2 + 13 c) (5x + 1)·(2 – 3x) = 0
