Søgning på: tysk stil. Resultater: 18881 til 18900 af 41422
  • haster: betydning af et ord!

    Forumindlæg
    Hvad betyder approbation, hvis ikke, er der så nogen der ved hvad approbationsretten er og ved lidt om det?
  • HJÆÆLP - Meget simpelt spg!!..

    Forumindlæg
    Jeg skal have jeres (meget kort) mening om disse 2 punkter, da jeg skal lave en aflevering os disse er de eneste jeg liige mangler. ville virkelig sætte stor pris på dette! Er lidt i tvivl, ved godt selv at det ikke ligefrem er nogle gode spørgsmål men tja her kommer de alligevel: 1. Hvad sker ...
  • Fordringer

    Forumindlæg
    Har et spørgsmål... Hvilken lov anvendes ved fordringer? Tak :)
  • demokrati

    Forumindlæg
    hej i min opgave har jeg dette spørgesmål som jeg gerne ville have svar på. hvad er demokratiske værdier ? og giv evt. eks. på dette ? Kunne det så ikke være nogle forskelllige demokratiske værdier som grundloven sikrer os eks. i § 79 hører man f.eks om at borgerne har ret til at samle sig ...
  • gradtallet

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu man finder gradtallet i f.eks. a)Beregn gradtallet for den spidse vinkel v, når det oplyses, at sin(v)=0,8481 Ikke giv mig resultatet bare en vejledning takker
  • Partierne

    Forumindlæg
    hej skal fremlægge om kristendemokraterne.. Er der nogen der kender noget om partiet, for skal jeg være helt ærlig så ved jeg ikke så meget om det parti.??
  • Vigtigt!

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der vil se på denne opg, som jeg lagde ind tidligere i dag ? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=423268
  • Blodsukker

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et forslag om hvordan kroppen regulerer sit blodsukker?? :)
  • Vækst

    Forumindlæg
    Håber at i kan hjælpe med det her spørgsmål? d) Bestem ved hjælp af modellen vandforbruget i år 2005. Kommenter resultatet når forbruget var.
  • Hjælp med kemiopgave pleasee!!!!

    Forumindlæg
    Hej Følgende vedhæftede opgave ved jeg slet ikke hvordan jeg skal løse, er sådan helt blank... :// Håber nogen kan og vil hjælpe, da det vil være en stor hjælp, hvis jeg får hjælp til opgaven i dag, da jeg skal aflevere i aften ved midnat :) Mvh.
  • Trådløst netværk

    Forumindlæg
    Hej håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har lige købt en router med trådløst net men kan ikke få lov til at logge på forbindelsen med min bærbar, da den siger at computerens internetindstillinger ikke opfylder de krav der er for at kunne benytte denne forbindelse... Nogen der ved hvad j...
  • Hvilken slags graf er det?

    Forumindlæg
    Hejsa kære mennesker derude :) Ja jeg sidder desværre i nogle problemer. Grafen er vedlagt på billedet. jeg skal have bestemt, hvad for en funktion denne graf er, og jeg kan ikke lige finde ud af det. Jeg skal finde ud af, hvad for en slags graf det er, ellers kan jeg ikke udregne vider...
  • sp.dk

    Forumindlæg
    Hvad synes du om studieportalen?
  • middelafstand

    Forumindlæg
    y = 17,29 * x1,5 A) Bestem middelafstanden til Solen for en planet med ømløbstiden 29,4 år B) Hvor mange gange er omløbstiden for planet B større end for planet A som er 245,896
  • Engelsk essay

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil være så dejlige at rette min engelsk essay igennem :)
  • London, Hemingway, Conrad og Sandemose

    Forumindlæg
    Hej, sidder og skriver opgave om en bog. Fortælleren nævnder nogle af sine forbilleder: Jack London Joseph Conrad Hemingway Sandemose jeg tænkte om nogen vidste hvad der er fælles for dem? jeg ved de er mænd, og forfattere, men hvad er deres budskab? har de nogle fælles tanker?
  • Senmodernitet: Giddens, Beck, Weber, Durkheim

    Forumindlæg
    Hej medstuderende. I december har jeg fået til opgave at skrive omkring senmodernitet i min studieretningsopgave. Jeg har valgt at koble samfundsfag og dansk, og har fået denne problemformulering udstukket: -Redegør for forskellige sociologiske opfattelser af individets placering og rolle i de...
  • Er du nogen der har haft eller har en problemregning?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil gerne spørge, om der er nogen, som har haft/har en problemregning. Selve problemregningen består af 4 emner. - Køb af mælk -Mælkekarton-Mælkeflaske - Musikanlæg Stereo-reol
  • Hvordan formulerer jeg min problemstilling?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har nu skrevet min opgave ud fra min problem formulering, men jeg kan stadig ikke få formuleret en problemstilling dertil - Tror faktisk ikke at jeg rigtigt forstår forskellen mellem problemformulering og problemstilling. Er der nogen som kan give mig et lille hint i den rigtige retni...
  • Ordsproget: "Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af" på engelsk

    Forumindlæg
    "Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af". Nogen som kender den engelske pandang til den talemåde? Jeg har prøvet at slå det op i gyldendals røde ordbog uden held. Det skal måske oversættes direkte?

Søgninger relateret til tysk stil