Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18901 til 18920 af 36437
-
analysemetoder i Dansk??
ForumindlægHeey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P -
Dansk Mundtlig
ForumindlægHej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ? -
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
Dopplereffekten ?
ForumindlægHej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;) -
Analysemodel til Sonnets
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et? -
HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Reaktion
ForumindlægHejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdfOpgave 3b:Omdannelsen fra A til B? Er det en addition af brint eller hvordan? -
A-niveau
ForumindlægHar lige brug for hjælp i opgave 3 i denne opgave.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdfBeregn et gradtal for en af vinklerne, som alfa danner med xy-planen. -
Bevis af tværvektor
ForumindlægHej jeg læse til min mat-eksamen, og kan ikke finde bevis for tværvektor Håber der er en der kan hjælpe mig Jonas -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?
ForumindlægTittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak. -
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
Eksamenssæt 2005 (3 årig A)
ForumindlægHej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak. -
Risø-kilderne !
ForumindlægOverskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :) -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
hjælp - elektrolyse!!!
Forumindlægheeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener? -
Analysemodel
ForumindlægHej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie -
Freuds dødsdrift - Thanatos
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine -
Lineære funktioner egenskaber
ForumindlægHej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er... -
Ytringsfrihed??
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave om ytringsfrihed. Kender I til nogle episoder i ENGELSKTALENDE lande, hvor ytringsfrihed har ført til en masse uroligheder? Tak på forhånd.
